platte batttery

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster platte batttery

• Maker
    Discussie
  • Mayday, Mayday.
    Ik had anderhalve geleden zwakke battery, druppellader aangelegd en extra veel mee gereden dat weekend. Alles leek ok.
    Maar gisteren doe ik de deur open met sleutel, zoals gewoonlijk na +5 dagen en stel vast dat er nagenoeg geen stroom meer is, venster gaat heel traag naar beneden. OP de koop toe is het alarm afgegaan, de sloten hebben zich gesloten behalve de bestuurdersdeur die openstond.
    DUS nu is mijn batterij volledig plat maar kan ik zelfs de koffer of allerbelangrijkst de voorkant niet meer open om mijn battery op te laden !!!
    Enig idee hoe ik mijn sloten kan ontgrendelen zonder stroom zodanig dat ik mijn battery kan opladen ???

🙁 ( ( ( (

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Links onder het stuur moet je in zo’n contact “wat aansluiten”.
      Ik weet het, zéér technische uitleg 😳

Een tijd geleden zat ik met hetzelfde probleem. Gelukkig zat ik met een platte band op de andere wagen, die ik niet kon vervangen omdat de bouten te hard waren aangedraaid, en is Touring moeten komen.
      Die gast heeft dan stroom via dat contact aangelegd, vermoed ik, want huppa, opeens was mijn koffer weer open 😉 )

(de batterij is erna wel vervangen geweest door Porsche…)

Kan je je deuren dan niet openen mechanisch met de sleutels van de wagen?

Nodeloos zorgen gemaakt. dealer gebeld, komt met Boost om zo de vergrendeling open te krijgen en bijgevolg aan de batterij te kunnen.
          Paniek was niet nodig..sorry 😳

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.