Plekje voor de winter…

Home Forum Zeverhoekje Plekje voor de winter…

• Maker
    Discussie
  • Hoi,

iemand een idee of er in Belgie een bedrijf is waar je winterstalling van een voertuig kan laten doen? Hiermee bedoel ik: een veilige ruimte, vochtvrij, hoes over de auto, batterij conserveren en af en toe de motor es laten draaien…

In Nederland biedt http://www.schmidt-oss.nl het aan…in Belgie iemand die zulke service kent?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • [quote=”Luke”:265wy9c9]Dave, denk dat je oldtimerhotel.be bedoelde? want die ken ik dan in Genk…[/quote]

idd die bedoelde ik..

De meest bekende zal wel The Engine Room zijn denk ik:

http://www.engineroom.be

Staan ook af en toe wagens van te koop waaronder een witte 959 Sport

Ikzelf heb mijn Caravan steeds in de Winter gestald in Herk De Stad.
          Daar hebben ze ook een bewakte , verwarmde en verzekerde suivere stalling.
          Of ze daar de wagen ook af en toe starte betwijfel ik (daar ze dat bij de mobilhomes en caravans ook niet doen)
          Daar is wel alles officieel met factuur.
          Kostprijs 75€ per maand

merci voor de info mannen 😉

Dave, denk dat je oldtimerhotel.be bedoelde? want die ken ik dan in Genk…

en HIER nog ene

in genk is er een bedrijf dat dit doet , maar dit is redelijk ver van bij jou denk ik hé…
                Daar staat hij in een afgesloten box (kooi) in een grote hangar en is hij verzekerd. er is verwarming, batterijlader en doek voor over de wagen, ik geloof zelfs dat ze van die speciale bandenmatjes leggen…

In waregem is er ook één, zie hieronder.
                [b]OP ZOEK NAAR EEN COMPLETE EN EXCLUSIEVE AUTOSTALLING?
                ——————————
                U bezit (een) exclusieve wagen(s) en zoekt een stalling voor lange of beperkte duur of gewoon een overwintering.
                Bovendien vindt u het omwille van veiligheidsredenen niet aangewezen uw unieke wagen(s) thuis te bewaren, of heeft u te kampen met plaatsgebrek of een kwalitatief mindere(vochtige) stalling.
                Fastlane.be heeft nog enkele plaatsjes vrij, snel reageren is de boodschap.
                In ons standaardpakket is inbegrepen:
                -een veilige steeds bewaakte ruimte
                -ontvochtiging en verwarming
                -verzekering
                -batterijdruppelladers
                -het start-en rijklaar zetten van uw wagen
                Mogelijkheid tot ophaling en/of terugbrengen van de wagen.
                Voor meer info:
                Fastlane.be
                Desselgemseweg 6
                8790 Waregem
                Info@fastlane.be
                GSM: 0479/977539.
                TEL: 056 44 37 63[/b]

😀 D wink:

…ik probeer eerst effe via een professional…die zijn verzekerd tegen diefstal/brand.

Greet is verbouwingen aan het doen aan het huisje en de garage dient als opslagplaats…en dat zal heel de winter zo zijn. Vandaar dat de RS ergens terecht moet (2 kameraden in de buurt hebben het ook al aangeboden maar geen van beide ruimtes is ideaal…

PK-Tuning in Hechtel.
                    Gestald bij familieleden zodat ze zich niet alleen voelt 😈 😉

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.