Plexi Porsche letters

Home Forum Zeverhoekje Plexi Porsche letters

• Maker
    Discussie

• Plumber
    Deelnemer

Hallo Iedereen,

Om de slaapkamer van mijn zoon (even P-zot als ik) verder af te werken ben ik op zoek naar een bedrijf welke de naam van Porsche in plexi zou kunnen maken.

Iemand goede adressen/websites van bedrijven die dat zouden kunnen maken?

Ik ben dus op zoek naar iets in de volgende stijl:

Alvast bedankt voor het meedenken.

Greetz,

Plumber

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 178)
      • ook een mooie toepassing héé … :up: :respect2:

letters.jpg

Inderdaad ga die bloemen maar zo laten , binnenkort 40 j getrouwd zal voor ons madam eens een schone kado gaan bestellen :driver:

zodus ben op zoek naar een kartonnen doos met afmetingen Hoogte: 1.624 mm. Breedte: 1.923 mm. Lengte: 4.697 mm. :first: :first:

💡 💡 Onmiddellijk model 1:1 Macan kopen en dan pas de bloemekes & nieuw paar schoenen (normaal zou ik zeggen een schoenkast, maar iets zegt mij dat ge al genoeg kasten gekocht had 😈 )

Amaai sjiek, das mooi geplaatst… :up: :up:

Ik zou, naast de bloemekes, ook nog een 1:18 Macan-modelleke kopen om bij te zetten op de kast :engeltje: :engeltje:

ik ben niet zeker of Wing67 zo van bloemen houdt.
                    misschien heeft ie liever een fles drank

:first: Mocht het logo in de living hangen van ons madam , ze vond dit te mooi om in de garage te hangen .
                      Zal maar een boske bloemen gaan kopen zekers . :happydance:

Afstand tussen de letters 31 mm dan komt het juist uit op 1.80 lengte

IMGP0020(800x398).jpg

@ Wing bedankt voor de service

Ik ben het gisteren kunnen gaan halen in het postkantoor, ziet er mooi uit!! Nu kijken waar we het gaan hangen/zetten en dan zal ik ook een foto posten. Thx Stefan!

:up: :up: fijn te horen

@Wing67

Pakketje goed ontvangen. :happydance:

Wanneer er een foto is gemaakt, plaats ik hem.

Thanks.

Goed ontvangen hier, ziet er dik in orde uit!!

Nu nog dat deftig geplakt krijgen :bounce:

Postbode heeft vrijdag aan de deur geweest met bestelling , helaas was ik niet thuis :driver: zodus het zal voor maandag zijn .

was ook in de veronderstelling dat deze vrijdag aangeboden zouden worden, maar het zal voor de anderen dan wel Maandag zijn.. :salut:
                                  Zou de vertraging te maken kunnen hebben met de stakingen die er gisteren geweest zijn ??

Nog niets ontvangen, hopelijk maandag met de post mee. :think:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 178)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.