Plexi Porsche letters

Home Forum Zeverhoekje Plexi Porsche letters

• Maker
    Discussie
  • Hallo Iedereen,

Om de slaapkamer van mijn zoon (even P-zot als ik) verder af te werken ben ik op zoek naar een bedrijf welke de naam van Porsche in plexi zou kunnen maken.

Iemand goede adressen/websites van bedrijven die dat zouden kunnen maken?

Ik ben dus op zoek naar iets in de volgende stijl:

Alvast bedankt voor het meedenken.

Greetz,

Plumber

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 178)
    • kan je voor de geïnteresseerden een prijsindicatie geven Wing67, rekening houdend met volgende specs?

lettertype “911 Porscha” gratis online beschikbaar
      afmetingen van de individuele letters: hoogte 10 cm, breedte ong. 18,5 cm
      materiaal: zo dik mogelijk glanzend rood plexi

Ik krijg die “brave man” niet aan de lijn, niet via mail, en heb al voor een gesloten deur gestaan…
        Ik weet niet wat er loos is maar probeer nog een laatste keer hem vast te krijgen. :what:

wij zijn op het bedrijf voorzien van een lasermachine, gelaserd plexi heeft het voordeel dat de zijkanten (randen) glanzend gepolijst zijn, heb wel maar plexi in pianoblack (hoogglans zwart) op stock in 6 mm dacht ik….. rood in 3 of 4 mm dacht ik… :popcorn:

we kunnen teksten, logo’s enz… uitlaseren met formaat 120X90cm uit één stuk :up:

Hey Zuff.driver, nog nieuws over de plexi letters?
            Als ik mij niet haast is mijne zoon getrouwd alvorens hij zijn Porsche plexi letters heeft :think:
            Indien niet mogelijk geen probleem hoor, dan kijk ik wel verder 😀

Thnx,

Plumber

+1 als de prijs goed zit…

Ik hoop daje de tel nog kan bijhouden zuff.driver…

dat denk ik niet maar ook niet meer gehoord, ga hem direct bellen en laat iets weten.

Zuff.driver, hoe is het met je vriend? Nog altijd griep? 😀
                  Geen nieuws meer over plexi letters….

Thnx,

Plumber

Mijn vriend ligt plat met de griep… zodra hij beter is zorgt hij voor prijzen.
                    Nog even geduld dus.

Hier ook interesse (zonder verlichting)

Yep, hier ook!

+1 hier ook interesse

Enkele maanden geleden prijsofferte gevraagd gehad voor acryl letters in 8mm dikte, zwart, blinkend 1000mm x 72mm
                            168euro excl. btw en verzending bij cutcompany.nl

Schermafbeelding.jpg

+1 voor letters, misschien kan degene die ze wil maken een prijs maken voor 1, 5 en 10 stuks. Kunnen we zien wie volgt.

Als er iemand geïnteresseerd is in een wandklok/stalen plaat met het Porsche logo. Stuur me dan gerust een PM, voorbeeldje staat in de bijlage

edit by MOD:
                                prijs vermelden graag

Attachments:
                                • porschexl.jpg

Idem dito, ben benieuwd wat aangeboden kan worden aan welke prijs :engeltje:

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 178)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.