Plexi Porsche letters

Home Forum Zeverhoekje Plexi Porsche letters

• Maker
    Discussie

• Plumber
    Deelnemer

Hallo Iedereen,

Om de slaapkamer van mijn zoon (even P-zot als ik) verder af te werken ben ik op zoek naar een bedrijf welke de naam van Porsche in plexi zou kunnen maken.

Iemand goede adressen/websites van bedrijven die dat zouden kunnen maken?

Ik ben dus op zoek naar iets in de volgende stijl:

Alvast bedankt voor het meedenken.

Greetz,

Plumber

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 178)
      • Heb ook interesse als de prijs niet te hoog ligt .

+1 als de prijs goed is :drink: :coolness:

Mij mag je in elk geval opschrijven als kandidaat koper :happydance:
            Ik zoek het logo voor boven het bed van mijn zoon dus ongeveer 1m50 lang.
            Verlichting zou inderdaad super zijn maar is geen noodzaak.

Wat eventueel ook mogelijk is, is de letters uit te laseren uit een matte, doch lichtdoorlatende plexi.

Aan de achterzijde kan dan een (gekleurde) LED-strip worden geplaatst, waardoor het licht zichtbaar wordt door de uitgesneden letters.

Ik hoop dat iedereen een beetje begrijpt wat ik bedoel.. :engeltje:

Met verlichting zal niet zo simpel te realiseren zijn en iig een flink pak duurder. Daarvoor heb je letters in 3D nodig waar dan het licht in gemonteerd kan worden en de rode plexi om het geheel af te sluiten.

Ik zal het hem vragen, zie hem straks.
                  Hij maakt ook lichtreclames, dus vermoed wel dat hij wel wat verschillende mogelijkheden heeft.

Ik hou jullie op de hoogte.

Met verlichting zal niet zo simpel te realiseren zijn. Daarvoor heb je letters in 3D nodig waar dan het licht in gemonteerd kan worden en de rode plexi om het geheel af te sluiten.
                    Voor op een grote wand in de garage lijkt me een breedte van ong. 2 meter een goed formaat.

als men het origineel lettertype gebruikt en vertrekt van een zekere hoogte dan is de breedte volgens mij niet te kiezen …

Ik zal verschillende maten opvragen en of er licht in voorzien kan worden.

Inderdaad een forumbijdrage, zorg ik voor !

Ik neem de foto die Mushroom heeft gepubliceerd in posting met nummer 226391 als voorbeeld, dan zit je toch al snel aan 200 cm denk ik.

[u]Kan er ook licht in gemaakt worden?
                          [/u]
                          Ik denk dat we, afhankelijk van de prijs, zo’n 5 stuks wel makkelijk kwijt geraken. 10 stuks zal wel wat moeilijker zijn.

Ik ben een democraat in hart en nieren, dus andere geinteresseerden … sta op en spreek vrijuit!

PS : ik vind wel dat we ook een kleine forumbijdrage moeten voorzien …

Hoe groot zouden jullie het logo graag willen ?
                            50 cm breed, hoogte past hij aan via lettertype…
                            100 cm breed ?

Dan vraag ik de prijs na.

If the price is right, me too…

Ik heb ook wel interesse!

Nog interesse voor een “groepsaankoop”?

Een vriend van me heeft een reclamebedrijf en maakt plexi letters (en ook in andere materialen, voor reclameborden, …) ik heb hem aan de lijn gehad en hij wil, vrijblijvend, je wel een prijs bezorgen.
                                  Maar had volgende vragen :

Hoe groot zou je de tekst willen (breedte en hoogte) ?
                                  Welke dikte van Plexi (dit kan van 3 mm tot 30 mm) in acrylaat plexi ?

Ik hoor het wel.

Groet
                                  Zuff.Driver

ik vermoed dat de piepschuimversie gelaserd wordt? zou de producent dit ook niet kunnen met plexi ?

15 reacties aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 178)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.