Plexi Porsche letters

Home Forum Zeverhoekje Plexi Porsche letters

• Maker
    Discussie

• Plumber
    Deelnemer

Hallo Iedereen,

Om de slaapkamer van mijn zoon (even P-zot als ik) verder af te werken ben ik op zoek naar een bedrijf welke de naam van Porsche in plexi zou kunnen maken.

Iemand goede adressen/websites van bedrijven die dat zouden kunnen maken?

Ik ben dus op zoek naar iets in de volgende stijl:

Alvast bedankt voor het meedenken.

Greetz,

Plumber

13 reacties aan het bekijken - 166 tot 178 (van in totaal 178)
      • Letters.jpg

Heb ook de piepschuim letters, beetje rood gemaakt met Gamma verf :salut:

Ik heb hier nog 2 setjes isomo liggen, nooit gebruikt. Ooit besteld (via PF.NL) maar er nooit iets mee gedaan.
          Nu ja, komt nog wel eens… 🙄
          Maar voor de geïnteresseerden, de kwaliteit van de isomo is gewoon goed en netjes. Was het geld zeker waard! :up:

De aan mij gestelde vraag werd reeds uitgebreid beantwoord… :up:

Zag ooit deze te koop:

insegna.jpg

Moest 900 Euro kosten 😕
            Als je dan toch de kost doet van plexi moet er ook verlichting in imo 8)

PSC

Klopt Ollie, grote kans dat er binnenkort weer een “batch” aankomt.

Zie halverwege pagina tien in het topic op het Nederlandse forum (hopelijk is een link naar het buur-forum toegestaan, anders mijn excuses): http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=9&t=41356

De forumnaam van de man die ze maakt is “christianvanloon”.

Loopt volgens mij een topic op het Nederlandse forum, regelmatig wordt er daar door geïnteresseerden een nieuwe lading isomo-letters besteld.

Mushroom,please correct me of I’m wrong. 😉

Hallo,
                  Waar kunnen we de piepschuim-versie bestellen? :engeltje:
                  Groeten

Onlangs nog echte gezien op ebay.
                    Misschien ook eens in de gaten houden…

Via google kom je wel wat bedrijven tegen. Krijg helaas de links niet gepost op dit moment :bounce: :bounce:

Check WP international onderandere
                      Elmaplast.nl lijkt me ook wel interessant

Via google kwam ik bij :

Thnx Mush maar zoek ze toch eerder in plexi.
                            Dat van die isomo letters wist ik maar heeft niet hetzelfde glanzende effect als plexi.

Heb je die dan zelf uitgesneden Mush?

Als piepschuim (isomo) ook goed is ben je voor 25 Euro gediend…

2013-09-2821.34.26.jpg

2012-09-3002.07.23-2.jpg

13 reacties aan het bekijken - 166 tot 178 (van in totaal 178)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.