Plexi Porsche letters

Home Forum Zeverhoekje Plexi Porsche letters

• Maker
    Discussie
  • Hallo Iedereen,

Om de slaapkamer van mijn zoon (even P-zot als ik) verder af te werken ben ik op zoek naar een bedrijf welke de naam van Porsche in plexi zou kunnen maken.

Iemand goede adressen/websites van bedrijven die dat zouden kunnen maken?

Ik ben dus op zoek naar iets in de volgende stijl:

Alvast bedankt voor het meedenken.

Greetz,

Plumber

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 178)
    • @ Wing67

Bedankt voor de snelle respons.
      Zoals in de mails meegedeeld voor mij ook de meestgenomen uitvoering op 1,80 m. :happydance:

UPDATE !! 💡
        [i][b]
        De 3mm dikte uitvoering is niet meer verkrijgbaar in rode kleur.[/b][/i]

Voorlopig wel nog verkrijgbaar is de 6mm dikte in volgende kleuren :

zwarte uitvoering
        witte uitvoering
        transparante uitvoering (eventueel met laminaat verkrijgbaar tegen opleg)
        en de meest genomen uitvoering zwart met rood laminaat. (met opleg)

Mailtje ontvangen :up: laat mij even weten of je de 3mm of 6mm dikte wil op de breedte van 180cm, want deze is verkrijgbaar in twee uitvoeringen….
          3mm glanzend rood of 6mm zwart met een rood laminaat, trouwens de meest bestelde uitvoering… :drink:

Hallo Wing67

Ik heb je juist een mailtje gedaan.
            Hopelijk kan mijn logo ook nog in de reeds aangekochte plaat?

Alle info staat in de mail aan jou

Thanks. :up:

Nice, kan niet wachten :happydance:

Yeah… Ik kijk er naar uit!

Benodigd materiaal is besteld, dus binnenkort worden er weer lettertjes verzonden…. :up: :up:

even terug omhoog gooien….., misschien nog kandidaten voor wat lettertjes ??

Hallo Dopey, moet ik eens nakijken want ik moet een nieuwe plaat aankopen hiervoor, die is normaal gezien weeral duurder maar ik kan de prijs wel aanhouden als ik ze opgewerkt krijg, maar dit antwoord moet ik je even schuldig blijven, dit moet ik van de week eens uittellen adhv de aan te kopen plaat….

:up: Gaat de goede kant op :lekker: Hoeveel geïnteresseerden zou je nog nodig hebben Stefan? Ik zal eens in mijn omgeving informeren bij Porsche liefhebbers of ik nog mensen kan aanbrengen.

ok ik hoor het wel René :up:

Voor mij mag je dat ook maken!! ziet er super uit!

ik doorloop de pagina voor de mail :drink:

ontvangen ! :up: zo geraakt het lijstje weer gevuld… :salut:

Hallo Wing

Je hebt mail.

Mvgr

Norbocay

Je hebt mail!!

dank!

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 178)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.