Plexi Porsche letters

Home Forum Zeverhoekje Plexi Porsche letters

• Maker
    Discussie

• Plumber
    Deelnemer

Hallo Iedereen,

Om de slaapkamer van mijn zoon (even P-zot als ik) verder af te werken ben ik op zoek naar een bedrijf welke de naam van Porsche in plexi zou kunnen maken.

Iemand goede adressen/websites van bedrijven die dat zouden kunnen maken?

Ik ben dus op zoek naar iets in de volgende stijl:

Alvast bedankt voor het meedenken.

Greetz,

Plumber

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 178)
      • Met Sensa erbij zijn jullie met twee Dopey , maar van hem heb ik nog geen mail ontvangen betreft de uitvoering of formaat, dus laat het even weten via mail Sensa (wing67@live.be) dan zet ik je erbij op het lijstje… :popcorn:

Ziet er goed uit!

Zijn we nu met 3 denk ik…. Sensa, ik en volgens mij had Wing67 nog een geïnteresseerde, niet?

Ik verhuis over 6 weken (noodzakelijk door 2e spruit van 9 dagen geleden), dan kan ik ook met inrichting van de garage beginnen :happydance:

niet twijfelen mannen :sleep:

plexiporscheletters.jpg

ik gooi deze nog eens even naar boven, daar er nog één iemand in de wachtrij staat, maar aan 1 setje kan ik niet beginnen…. :popcorn:
              Zijn er ondertussen nog gegadigden voor een setje “PORSCHE” letters, in rode of zwarte kleur ?
              Ik hoor het wel… :up:

[quote=”wing67″ post=229865]Ik heb van de week een mail gekregen van een forumlid dat graag ook nog een setje zou willen bestellen, hij had deze topic te laat opgemerkt…, maar voor één setje is dit onmogelijk aan te maken aan deze prijs….. 🙄
                Ik heb nog een klein beetje stock van de rode en zwarte plexi (en transparant), dus we kunnen de prijs nog even aanhouden..

Mochten er nog gegadigden zijn die interesse hebben dan laat het even weten via e-mail wing67@live.be, als ik enkele bestellingen binnen heb dan willen we er aan beginnen….

Materiaal mogelijkheden:
                plexi piano black 6mm dikte
                glanzend rood 3mm dikte
                glanzend wit 4 & 5mm dikte
                transparant 8 mm dikte met een meerprijs van 30% (materiaal is duurder in aankoop)

Verkrijgbare afmetingen:
                Afmetingen logo 10cm letterhoogte x 143cm breedte van logo = 68.-€/logo
                ” ” ” 12,5cm letterhoogte x 180cm breedte van het logo = 89.-€/logo
                Andere afmetingen zijn mogelijk maar op aanvraag…

Er is een optie om de tekst vb in zwarte kleur (of transparant plexi) aan te maken en te lamineren met een rode kleurfilm, maar hou dan rekening met een meerprijs van snel 45% bovenop de normale aangeboden prijs..

Ik hoor het wel… :up:
                Stefan[/quote]
                Ik heb deze even terug naar boven gehaald, dan zien jullie welke mogelijkheden kunnen…
                Neen met verlichting is dit niet, je mag er wel een bureaulampje op richten, dat geeft ook een mooi effect :happydance: :happydance:

Bij interesse stuur je best een mail naar wing67@live.be, dan hou ik je mailtje bij tot ik voldoende heb om te starten met de productie :up:

Voor mij mag je ook eentje maken… Kan dat met verlichting?

Dit onderwerp even naar boven gehaald daar ik de vorige trein gemist heb. Indien er nog mensen geinteresseerd zijn graag even aan Wing67 laten weten.

:up: mailtje gestuurd.

Ik wil deze even naar boven gooien daar ik één bestellingske van Porsche letters ontvangen heb eergisteren, maar deze echter niet kan maken voor één setje, dus mocht er nog iemand interesse hebben in een setje dan hoor ik het graag, anders moet ik deze laatste vogel even teleurstellen en hem in de wachtrij plaatsen tot er nog gegadigden zijn … :popcorn: :drink:

Hier ook ontvangen… nu is het wachten op de chape en de vloer in de garage om ze op te hangen 😐

awel dat is een mooie meerwaarde voor je garage, SUPER en bedankt voor de mooie foto’s te delen met ons… :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up: :up:

Bij deze… Bedankt aan Stefan! 🙂

image.jpeg

image-2.jpeg

image-2-3.jpeg

Tim

letters goed aangekomen.

voorlopig even uitgestald, definitieve plaats zal wel in de buurt van de 993 worden 😀

bedankt voor de uitstekende service.

[URL=http://s252.photobucket.com/user/timpiesaab/media/IMG_3346_zpsai7z6oin.jpg.html][IMG]http://i252.photobucket.com/albums/hh6/timpiesaab/IMG_3346_zpsai7z6oin.jpg[/IMG][/URL]

Verry nice :up:

Costa

Ik had in de werkplaats wat “verbouwingen” gedaan en zat met wat gaatjes in de wand, en had totaal geen zin in deze te vullen en alles opnieuw te schilderen, dus hebben we maar een wall-wrap geplaatst….., met de neonverlichting erbij is het wel terug netjes al zeg ik het zelf… :up:

Attachments:
                                    • IMG_3454.JPG
                                    • IMG_3456.JPG
                                  15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 178)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.