[quote=”wing67″ post=229865]Ik heb van de week een mail gekregen van een forumlid dat graag ook nog een setje zou willen bestellen, hij had deze topic te laat opgemerkt…, maar voor één setje is dit onmogelijk aan te maken aan deze prijs….. 🙄
Ik heb nog een klein beetje stock van de rode en zwarte plexi (en transparant), dus we kunnen de prijs nog even aanhouden..
Mochten er nog gegadigden zijn die interesse hebben dan laat het even weten via e-mail wing67@live.be, als ik enkele bestellingen binnen heb dan willen we er aan beginnen….
Materiaal mogelijkheden:
plexi piano black 6mm dikte
glanzend rood 3mm dikte
glanzend wit 4 & 5mm dikte
transparant 8 mm dikte met een meerprijs van 30% (materiaal is duurder in aankoop)
Verkrijgbare afmetingen:
Afmetingen logo 10cm letterhoogte x 143cm breedte van logo = 68.-€/logo
” ” ” 12,5cm letterhoogte x 180cm breedte van het logo = 89.-€/logo
Andere afmetingen zijn mogelijk maar op aanvraag…
Er is een optie om de tekst vb in zwarte kleur (of transparant plexi) aan te maken en te lamineren met een rode kleurfilm, maar hou dan rekening met een meerprijs van snel 45% bovenop de normale aangeboden prijs..
Ik hoor het wel… :up:
Stefan[/quote]
Ik heb deze even terug naar boven gehaald, dan zien jullie welke mogelijkheden kunnen…
Neen met verlichting is dit niet, je mag er wel een bureaulampje op richten, dat geeft ook een mooi effect :happydance: :happydance:
Bij interesse stuur je best een mail naar wing67@live.be, dan hou ik je mailtje bij tot ik voldoende heb om te starten met de productie :up: