Plexi Porsche letters

Home Forum Zeverhoekje Plexi Porsche letters

• Maker
    Discussie

• Plumber
    Deelnemer

Hallo Iedereen,

Om de slaapkamer van mijn zoon (even P-zot als ik) verder af te werken ben ik op zoek naar een bedrijf welke de naam van Porsche in plexi zou kunnen maken.

Iemand goede adressen/websites van bedrijven die dat zouden kunnen maken?

Ik ben dus op zoek naar iets in de volgende stijl:

Alvast bedankt voor het meedenken.

Greetz,

Plumber

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 178)
      • [quote=”snoer 964″ post=229901]@wing67 ik heb je een PB gestuurd want ik kan niet mailen naar je opgegeven e mail adres .[/quote]

wel vreemd dat je mij niet kan mailen, dit mailadres werkt toch bij iedereen.. ❓ ❓ 😯

knap resultaat in een proper geschilderde garage :applaus: met ook de oude nrplaten hangen er precies :up:

foto

Attachments:
            • IMG_0984.JPG

Heb je een mail gestuurd van mijn zakelijk adres, hier zal je wel op kunnen antwoorden…
              Zag trouwens dat ik nog een pb had van Bones, maar krijg die niet geopend, dus Bones als je dit leest stuur mij even een nieuw bericht of mailtje naar wing67@live.be

Stefan

@wing67 ik heb je een PB gestuurd want ik kan niet mailen naar je opgegeven e mail adres .

[quote=”plumber” post=229794]

[/quote]

Leuk idee, die glazen tablet!

Dat zou ik wel eens kunnen pikken. :engeltje:

… vandaag de belgische kranten mogen ontvangen.

En als verrassing zaten daar plexi letters in :happydance:

Pakketje heeft wel een wereldreis gemaakt – niet wetende dat de afzender zo vlak in de buurt zit … had voor de prijs van de porto ook even heen en weer kunnen :driver:

Ik heb van de week een mail gekregen van een forumlid dat graag ook nog een setje zou willen bestellen, hij had deze topic te laat opgemerkt…, maar voor één setje is dit onmogelijk aan te maken aan deze prijs….. 🙄
                      Ik heb nog een klein beetje stock van de rode en zwarte plexi (en transparant), dus we kunnen de prijs nog even aanhouden..

Mochten er nog gegadigden zijn die interesse hebben dan laat het even weten via e-mail wing67@live.be, als ik enkele bestellingen binnen heb dan willen we er aan beginnen….

Materiaal mogelijkheden:
                      plexi piano black 6mm dikte
                      glanzend rood 3mm dikte
                      glanzend wit 4 & 5mm dikte
                      transparant 8 mm dikte met een meerprijs van 30% (materiaal is duurder in aankoop)

Verkrijgbare afmetingen:
                      Afmetingen logo 10cm letterhoogte x 143cm breedte van logo = 68.-€/logo
                      ” ” ” 12,5cm letterhoogte x 180cm breedte van het logo = 89.-€/logo
                      Andere afmetingen zijn mogelijk maar op aanvraag…

Er is een optie om de tekst vb in zwarte kleur (of transparant plexi) aan te maken en te lamineren met een rode kleurfilm, maar hou dan rekening met een meerprijs van snel 45% bovenop de normale aangeboden prijs..

Ik hoor het wel… :up:
                      Stefan

thx voor het mooie resultaat :applaus:

fijn te zien aan de postings en mailtjes die jullie sturen dat jullie tevreden zijn …., daar doen we het natuurlijk voor… :up: :up:

post toegekomen, foto s later maar alvast ne dikke merci voor de Stefan knap werk .

super afspraken !!!! houden we van .

Gr Koen .

fijn te horen Plumber :up:

Net de postbode met een pakje voor de deur.
                                Stefan, echt topwerk afgeleverd!! Hartelijk dank, de zoon gaat niet weten wat hij ziet als hij straks van school komt.
                                Dit weekend alles mooi ophangen, stuur een foto van het eindresultaat door !

Hier alvast een voorsmaakje

IMG_0169.JPG

Super werk Stefan en super opvolging !

Greetz,

Plumber

fijn te horen … :up:

Dank je Stefan ze zijn aangekomen en zijn ook prachtig afgewerkt .

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 178)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.