Plexi Porsche letters

Home Forum Zeverhoekje Plexi Porsche letters

• Maker
    Discussie

• Plumber
    Deelnemer

Hallo Iedereen,

Om de slaapkamer van mijn zoon (even P-zot als ik) verder af te werken ben ik op zoek naar een bedrijf welke de naam van Porsche in plexi zou kunnen maken.

Iemand goede adressen/websites van bedrijven die dat zouden kunnen maken?

Ik ben dus op zoek naar iets in de volgende stijl:

Alvast bedankt voor het meedenken.

Greetz,

Plumber

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 178)
      • enkele postings terug kan je een foto terugvinden, bij de 3 mm rode letters zijn de kopse kanten rood,, bij de zwarte letters zijn deze zwart… :salut:

zijn de kopse kanten van de letters nu ook in het rood ? Heb je hier al een foto van ?

Stefan, bedankt voor de snelle service & communicatie!. Ben heel benieuwd en stel voor dat we allen een foto doorsturen van het eindresultaat
            eens het geplaatst is!

vandaag zijn verschillende pakketjes de deur uit waarvan we een betaling van ontvangen hebben, dus hou de brievenbus maar in de gaten… :up:

Resultaten zien er mooi uit al moet ik het zelf zeggen, en ga “”proberen” alles klaar te krijgen eind van de week, “als” ik nog genoeg materiaal in stock heb want ik had eerlijk gezegd niet zo veel reacties verwacht… 🙄
                Ik hou jullie allemaal op de hoogte komende week :up:

dit is de max , bestelling en gegevens zijn jou al bekend laat maar weten verder .

Gr . koen

Super werk Stefan !
                    Ik stuur je nog effe een PM ivm mijn bestelling !

Greetz,

Plumber

:happydance: :happydance: :happydance:
                      Mail met bestelling is reeds een tijdje gestuurd ik ken er eentje die heel blij gaat zijn…

Probleem is opgelost, we lamineren de rode kleurfilm met een extra laminaat, dat na het laseren weer word verwijderd, dus problem solved… :happydance:

Succes

Daarnet een test gedaan met de zwarte plexi met rood laminaat, en ben niet tevreden van het resultaat…. 🙄
                            Er blijft een zwarte waas zichtbaar naast de “snijlijn” van de laser, ik ga kijken of ik hier een oplossing voor kan vinden met eventueel een ander materiaal, ik hou jullie op de hoogte… :popcorn:

[IMG]http://i64.tinypic.com/wuihc2.jpg[/IMG]

[IMG]http://i67.tinypic.com/24pgeat.jpg[/IMG]

ik geloof je Plumber…
                              Ik was in de veronderstelling dat deze week het wat rustiger zou zijn omdat het (krokus) vakantie is en de meeste op de skilatten staan en gesloten zijn, maar niets is minder waar… :bounce: :bounce:
                              Het is deze week zo druk geweest dat ik zelfs geen tijd heb gehad om nieuwe banden te laten steken, nog minder dat ik een afspraak heb kunnen maken om mijn wagen te voorzien van een onderhoud, gewoon te druk geweest.. :wtf: :wtf: 👿 👿
                              Als het mij morgen niet lukt zal het voor begin komende week zijn, want zaterdag moeten we ook al gaan monteren bij klanten :wtf: :wtf:

Ik vind het ook spijtig dat ik de testen nog niet gedaan heb, maar kom er zo snel mogelijk op terug.. 😳

Stefan, nog geen test resultaten? Mijn zoon maakt mij horendol … :think: :bounce: :hail:

[quote=”wing67″ post=228962] .. samen met je contact en adresgegevens, dan zet ik je bij op de lijst…
                                  [/quote]

Done .. :respect2:

[quote=”911_NL” post=228953]Als je nog rood plexi over hebt, doe mij dan ook maar zo’n lengte PORSCHE van 180 cm :coolness:[/quote]

Beste, je mag zoals reeds vermeld je bestelling plaatsen via het mailadres “wing67@live.be” samen met je contact en adresgegevens, dan zet ik je bij op de lijst…
                                    Stefan

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 178)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.