Plexi Porsche letters

Home Forum Zeverhoekje Plexi Porsche letters

• Maker
    Discussie

• Plumber
    Deelnemer

Hallo Iedereen,

Om de slaapkamer van mijn zoon (even P-zot als ik) verder af te werken ben ik op zoek naar een bedrijf welke de naam van Porsche in plexi zou kunnen maken.

Iemand goede adressen/websites van bedrijven die dat zouden kunnen maken?

Ik ben dus op zoek naar iets in de volgende stijl:

Alvast bedankt voor het meedenken.

Greetz,

Plumber

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 178)
      • Als je nog rood plexi over hebt, doe mij dan ook maar zo’n lengte PORSCHE van 180 cm :coolness:

Bij deze

Costa

blijkbaar is er wel voldoende animo plumber….. 😀

Mag ik vragen aan de leden die graag een bestelling doen dit via mail te doen (wing67@live.be) want ik krijg ook verschillende pb’s hieromtrent, en blijkbaar heb ik er enkele gewist per ongeluk, er zat er eentje bij van een zekere costa, dus als je dit leest stuur mij even een mailtje dan hou ik de bestellingen van iedereen op deze manier bij …., anders heb ik geen overzicht meer….
            Alvast bedankt
            Stefan

Zeg mannen, ik was dit topic wel begonnen om een plexi logo te hebben voor de slaapkamer van mijn zoon….
              k’Heb hier het gat in de markt gevonden blijkbaar.
              Nu nog rijk worden ermee en een 918 bestellen…. :first: :happy: :drink:

Ben hier ook wel benieuwd naar :coolness:

yep ! that’s it, hier kunnen we wat mee….
                  thx :up: :up:

Ik heb geen bestand nodig dat opgebouwd is uit pixels, dit is een afbeelding !
                      Ik heb een digitaal “vectorieel” bestand nodig, dit eindigd op de bestandsextentie .eps ofwel .ai van Adobe illustrator
                      deze bestanden kan je vergelijken met autocad bestanden…., deze zijn uitgetekende bestanden en geen afbeeldingen zoals een Jpg bijvoorbeeld…

is deze bruikbaar op 6016 × 3580 pixels ?

[IMG size=150]http://i282.photobucket.com/albums/kk276/Ez_The_Husky/Porsche-2.jpg[/IMG]

bron: http://s282.photobucket.com/user/Ez_The_Husky/media/Porsche-2.jpg.html

ik heb ook wel interesse in de letters,

Ik stuur je wel een PB met mijn gegevens

Costa

Tim

Hier ook wel interesse.

Ga dit draadje volgen

nog even een vraagje, kan mij iemand het digitale vectoriele logo eens doormailen naar wing67@live.be , want ik heb niet het juiste, de “R” is een tikkeltje anders…, maar als we het doen dan doen we het ineens goed… :up:
                              Alvast bedankt

Graag gedaan mannen, en voor diegene die er al achter gevraagd hebben via mail…., de naam is Stefan :up:
                                Zoals vermeld, ik hou jullie op de hoogte… :salut:

mail verzonden .

hmmmmm … de transparante plexi met rode toplaag opent perspectieven voor een versie met achtergrond verlichting :think:
                                    mag ik nog even afwachten tot je de testen afgerond hebt en foto’s ervan kan posten?
                                    alvast bedankt voor de service. je doet er de liefhebbers een groot plezier mee !!!

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 178)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.