Poca Porsche meeting Zolder 30 augustus

Home Forum Porsche Uitstappen Poca Porsche meeting Zolder 30 augustus

• Maker
    Discussie
  • De Poca-club nodigt elke Porsche rijder en/of liefhebber uit op haar 1 Poca Marathon meeting te Zolder op 30 augustus .
    Iedereen is welkom en de bedoeling is om met zoveel mogelijk Porsches aanwezig te zijn .
    image_2014-07-05.jpg

image_2014-07-05-2.jpg

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 97)
    • Wij zijn tot 5u op het circuit gebleven en was er om 10u al terug.
      Onze vrienden Vandereyt Racing eerste deelname 4de algemeen 3de in hun klasse GT1. :up: :applaus:

@ musch dan zou ik ook vertrekken.

Daar heb je inderdaad wel dik gelijk in.
        Ik heb geen idee of de organisatoren hiervan (het feit dat kamers gedeeld moesten worden) zelf op de hoogte waren of niet.
        Een aandachtspuntje voor de volgende editie (als die er nog komt tenminste)

[quote=”Harley G” post=178145]

@Musch, je hebt uw ontbijt gemist vanmorgen, jongen! Ik heb dan maar wat extra gegeten… :happydance:[/quote]
          Ontbijt gemist omdat we om 4u ‘s nachts toch nog besloten naar huis te rijden.

Vind het niet echt kunnen dat je betaalt voor een B&B en eens je aankomt je de kamer moet delen met een ander koppel. Dat zou wel even op voorhand mogen gezegd worden vind ik, en niet als je daar al op de stoep staat met je koffers.
          Nu, voor ons geen probleem, we kenden het koppel, maar een andere deelnemer moest dan maar bij wildvreemde mensen slapen. Die mens is gewoon los naar huis gereden.
          En akkoord, de slaapkamers waren apart en kon je afsluiten met deuren, echter waren de muren niet tot aan het plafond waardoor je dus *alles* hoorde, maar dan ook echt *ALLES*.
          Mag ik zeggen, PatrickB kan er wat van! 😳 :first:
          Allezja, snurken bedoel ik dan hé? :sarcastisch :mrgreen:

Patrick kan er niet aan doen, ik snurk waarschijnlijk minstens even hard, maar Patrick was eerder onder zeil dan ik spijtig genoeg 😈 , na 2 uur vanalles geprobeerd te hebben om toch de slaap te kunnen vatten heb ik ‘t opgegeven, vriendin was ondertussen ook wakker en we zijn als twee 16-jarige meisjes die hun vriendje willen zien naar buiten geslopen :respekt:

Het eten én het optreden waren dan wel af! :up:

Was er graag bij geweest echter mijn garagebezoek van zaterdagochtend liep uit en was pas om 11:30uur terug.
            Als ik toen nog was gaan rijden zouden jullie net weg zijn voor de tourrit…
            Dacht om 17uur nog te gaan als jullie weer terug zouden komen echter toen viel de regen hier met bakken uit de lucht 🙁

Enfin ik zie jullie allen graag volgend weekend in Rosmalen of het weekend daarna in Boxtel! :happydance:

PB

Allereerst bedankt aan de organisatie!

Deze rondrit was mijn eerste echte kennismaking met de 6tt op de kleine baantjes,
              een kennismaking die naar meer smaakte en dan heb ik het niet enkel over de Achel trappist. :hail: :hail: :hail:

Jp het was top :applaus:

JP, het was fantastisch goed georganiseerd en zeker voor herhaling vatbaar wat ons betreft.

@Musch, je hebt uw ontbijt gemist vanmorgen, jongen! Ik heb dan maar wat extra gegeten… :happydance:

Merci mannen en vrouwen voor uw aanwezigheid… Het was een zeer leuke bende….
                    Ik heb er alvast erg van genoten ondanks alle drukte…

Grts
                    Jp

Toen we arriveerden zag ik die groene P rijden (hierboven rechts op de foto), ‘k zeg “Ja, ne groenen, daar supporter ik voor”, 10 minuten later werd hij afgevoerd op een depanneuse met heel zijn muilke bij elkaar :bounce:

Fantastische 24h ! Achter de schermen bij het winnende team. Dubbelslag op het podium. Porsche on top. Dikke merci aan Kris, Jean en Willy / Scud. Monza / Belg. racing 😉

:first: De *porsche #99 van Dylan Derdaele, Kenneth Heyer, Peter Hoevenaars en Frank Thiers heeft de Menzo 24 Hours of Zolder 2014 gewonnen.
                          – de directe concurrentie voor de zege viel met nog 35 minuten op de klok weg. Dat was toen de Wolf Racing Cars #45 met één ronde achterstand, maar absoluut de snelste op baan (1m34.816), moest opgeven met een kapotte ophanging. ze reden de laatste ronde nog uit de pits om tweede te finishen .
                          – de tweede wagen van Belgium Racing Team staat mee op het podium als derde in de eindstand.
                          – de Vandereyt Porsche #8 maakte een foutje tijdens de felle regen op de middag en gingen van de baan in de 1ste linkse. hiermee hypothekeerden ze hun kans op het podium. zij finishten als vierde.

T’is gebeurd, de *porsche zege is zo goed als binnen met 6 ronden voorsprong en nog een half uur te gaan. de posities in de top vier zijn niet meer gewijzigd de afgelopen 2 uren.
                            een volledig porsche podium zit er niet meer in, want zelfs indien de Wolf #45 in de pits blijft tot vlak voor het einde van de race is deze nog zeker van de 2de plaats.

24Hzolder16h30.png

image_2014-08-31-7.jpg

image_2014-08-31-8.jpg

image_2014-08-31-9.jpg

image_2014-08-31-10.jpg

image_2014-08-31-11.jpg

Proficiat aan de organisatoren! Doe zo verder.
                                zolder.jpg

de race blijkt spannend met nog 3,5 uur te gaan:
                                  de #99 Porsche 997 CUP van Belgium racing (Derdaele, Heyer, Hoevenaars en Thiers) op de 1ste plaats
                                  en op plaats 2 (Longin, Kumpen, Belien en Bellarosa) op één ronde (nu op nauwelijks een halve minuut na een tankbeurt)
                                  en dan op plaatsen 3 en 4 nog twee *porsche .

24Hzolder13u30_2014-08-31.png

volledige deelnemerslijst: KLIK
                                  en de snoepers van het forum die daar live rondlopen proberen natuurlijk het lekkers voor zich te houden, maar dat lukt maar moeilijk in de digitale wereld van vandaag 8)

Zolder2014_6552.png

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 97)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.