Poca Porsche meeting Zolder 30 augustus

Home Forum Porsche Uitstappen Poca Porsche meeting Zolder 30 augustus

• Maker
    Discussie
  • De Poca-club nodigt elke Porsche rijder en/of liefhebber uit op haar 1 Poca Marathon meeting te Zolder op 30 augustus .
    Iedereen is welkom en de bedoeling is om met zoveel mogelijk Porsches aanwezig te zijn .
    image_2014-07-05.jpg

image_2014-07-05-2.jpg

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 97)
  • Anoniem

Wij zijn er ook voor het hele programma (met uitzondering van de B&B – elders geboekt) :driver:.

Als het weer en de planning een beetje meewerkt kom ik zaterdag wel even op bezoek :driver:

tegen dan is die 40% regen ook al weg :coolness:

Volgens het weerbericht gaan we die zaterdag mooi weer hebben :relaxman:
            23 graden zonnig met een wolkje en 40% regen kans.

Dat is al lang geleden dat we nog zo een weer kregen

[quote=”JanMLB” post=177218]Ik wou dat ik kon maar wij vertrekken die dag naar Italië. Volgende keer beter![/quote]

Ik zou een dag later vertrekken
              :engeltje:

Ik wou dat ik kon maar wij vertrekken die dag naar Italië. Volgende keer beter!

PB

Ingeschreven en betaald. 😎

Jp zal niet enkel leuk zijn bij het ontbijt ! 😉

@Bccars
                    zal je aanwezig zijn ? Is toch niet zo ver voor jou om te komen ?

Geweldig !!! :relaxman:

Ik denk dat bij deze de B&B bijna vol geboekt is… Dat gaat een plezant ontbijt worden Zondag 🙂
                      100% Porsche vrienden….

Ik kijk er naar uit… :applaus:

PB

Zeker zeker? en tja dat is het gevolg van geen vrienden te hebben he. :mrgreen:

[quote=”PatrickB” post=177034]Mush zie je dit zitten? we zouden wel voor de BB opteren. ;)[/quote]

Allezja dan, anders staan jullie daar alleen :mrgreen: :happy:
                          The whole shabang, B&B incl… :drink:

Als er iemand een co-piloot zoekt 😉

[quote=”AnthonyS” post=176754]Ben ondertussen ook ingeschreven (incl. het avond/nachtprogramma) :drink:[/quote]

Ik heb me ook ingeschreven voor het ganse gebeuren .

PB

Mush zie je dit zitten? we zouden wel voor de BB opteren. 😉

Ingeschreven inc BBQ enz :driver: :popcorn: 😆

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 97)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.