Poca Porsche meeting Zolder 30 augustus

Home Forum Porsche Uitstappen Poca Porsche meeting Zolder 30 augustus

• Maker
    Discussie
  • De Poca-club nodigt elke Porsche rijder en/of liefhebber uit op haar 1 Poca Marathon meeting te Zolder op 30 augustus .
    Iedereen is welkom en de bedoeling is om met zoveel mogelijk Porsches aanwezig te zijn .
    image_2014-07-05.jpg

image_2014-07-05-2.jpg

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 97)
    • Ja Funny,
      Ik kon aanvankelijk niet blijven ‘s avonds.
      Heb een mail gestuurd naar Poca en verschil overgeschreven.
      :happydance:

Ingeschreven !
        Sta jij er ook op voor de Bbq Anthony ?

[quote=”AnthonyS” post=176754]Ben ondertussen ook ingeschreven (incl. het avond/nachtprogramma) :drink:[/quote]

Geweldig ! :respekt:

Ben ondertussen ook ingeschreven (incl. het avond/nachtprogramma) :drink:

Ok is nu gelukt , Ja ik en een PC zullen nooit goede vrienden worden hoor .
              Alvast bedankt .

Je moet niet ingelogd zijn of lid zijn van POCA om u in te schrijven.
                Ga naar de site http://www.POCA.be
                – evenementen
                – first POCA Marathon meeting
                – Dan helemaal naar beneden scrollen.
                Onder registratie staat een computerschermpje.
                Als je daar op klikt krijg je het inschrijvingsformulier.
                Nadien krijg je een bevestiging van uw inschrijving.

Succes

[quote=”JVNH” post=176381]Inschrijvingen lopen al aardig binnen.
                  Vergeet je niet in te schrijven als je aan het ontbijt/rit/bbq wil deelnemen.[/quote]

Lukt me niet om in te schrijven 😳 ik moet me eerst inloggen op de Poca site (en dat lukt niet ) ik ben geen lid van Poca wel te verstaan .

@bccars,ik heb de lijst van de deelnemers aan de 24h van zolder.

Er zouden 53 deelnemers aan de start komen :up:

[quote=”bccars” post=172785]Ik weet nog niet of ik naar 24u van zolder ga, zal van het deelnemersveld afhangen ![/quote]

Inschrijvingen lopen al aardig binnen.
                      Vergeet je niet in te schrijven als je aan het ontbijt/rit/bbq wil deelnemen.

Tijd om deze toffe meeting terug onder de aandacht te brengen! :up:

:up: :up: :up: :up: [quote=”JVNH” post=174327][quote=”Xaverius” post=174281]Do they speak English now in Aaantwaaarp?[/quote]
                          😀 Gelukkig zitten er veel Limburgers in de Club. Limburger is een wereldburger…. :engeltje:[/quote]

[quote=”AnthonyS” post=174322]Zou ook wel willen deelnemen aan het dagprogramma. :driver:
                            ‘s Avonds kan ik jammergenoeg niet blijven. :bounce:[/quote]

Geweldig… Inschrijven kan je via de site van POCA…
                            WWW. POCA.be

[quote=”Xaverius” post=174281]Do they speak English now in Aaantwaaarp?[/quote]
                              😀 Gelukkig zitten er veel Limburgers in de Club. Limburger is een wereldburger…. :engeltje:

Zou ook wel willen deelnemen aan het dagprogramma. :driver:
                                ‘s Avonds kan ik jammergenoeg niet blijven. :bounce:

Do they speak English now in Aaantwaaarp?

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 97)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.