Poetsbrug/kantelbrug 1500kg

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Poetsbrug/kantelbrug 1500kg

• Maker
    Discussie
  • Verkoop wegens einde project MGF

Hefbrug om de auto eenvoudig te heffen max 1500kg
    Op wieltjes om hem gemakkelijk te rollen onder de auto
    In verschillende posities te blokkeren met veiligheidspin.
    Gemakkelijk op te hangen aan de muur na gebruik
    Zeer goede staat, als nieuw,
    Zo is de auto gemakkelijk te poetsen,wielen vervangen,uitlaat vervangen,reparaties,zandstralen enz
    Zelf met deze brug is de onderkant van de auto zeer toegankelijk.
    Gewoon onder de auto schuiven en met de zwengel draaien (of boormachine)om hem te
    heffen horizontaal of kantelen op voorwielen of achterwielen

Verkoop wegens einde project MGF

Demonteerbaar voor transport in auto 160 cmx 83cm x 14cm

staat te koop op Kapaza voor 300€, Forumprijs 250€.

0473/478555

[IMG]http://imageshack.us/a/img22/5773/p2oa.jpg[/IMG]
    [IMG]http://imageshack.us/a/img513/9724/qk58.jpg[/IMG]

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
  • Wim

gefeliciteerd met de verkoop, en bij deze een *slotje

Mag slotje op, verkocht via kapaza

[quote=”Marc356″ post=146961]Zo een poetsbrug als Wim voorstelt ben ik aan het zoeken , heeft iemand zo eentje in tweedehands ? Als ik er geen vind voor eind november koop ik een nieuwe.
          Gr. Marc[/quote]

Vocor.nl heeft een erg mooie en zeer degelijke brug voor 1500 euro

[quote=”cabrio wim” post=146916]Niet om je product af te kraken, want voor de hobbyist een mooi stukje materiaal, maar heb hier toch geen goede ervaring met gehad.

Voor enkel de voorkant of achterkant geen probleem, maar voor een hele auto. :think:

Ik zou dan liever voor een poetsbrug gaan.

En bedoel dan zoiets.

Kheb deze besteld bij Willem, maar moet nog ff wachten op de bouw van de garage :salut:

http://www.porscheforum.nl/album/album_pic.php?pic_id=59499

Zo een poetsbrug als Wim voorstelt ben ik aan het zoeken , heeft iemand zo eentje in tweedehands ? Als ik er geen vind voor eind november koop ik een nieuwe.
              Gr. Marc

Wim

2 palen brug is inderdaad de MAX voor een Porsche, en zeker voor aan motor of bak te werken/wisselen.

OK Wim,

we spreken dan ook over een hogere prijsklasse.

Ik heb het toestel ongeveer 4 maanden gebruikt, geen problemen ondervonden.
                  Wagen kan tot 80cm hoog gezet worden, was voor mij meer dan voldoende.
                  Onlangs de remschijven van de Boxster vervangen, in één keer de wagen in 10 sec op 40 cm gezet met horizontale verankering van de brug. Makelijk werken vind ik toch.

Maar ja, ‘k ben aan het uitkijken naar een 2 palenbrug. Zal nog gemakkelijker zijn dan het door jou voorgestelde toestel.

Greetzzzz,

Fabian

Wim

Niet om je product af te kraken, want voor de hobbyist een mooi stukje materiaal, maar heb hier toch geen goede ervaring met gehad.

Voor enkel de voorkant of achterkant geen probleem, maar voor een hele auto. :think:

Ik zou dan liever voor een poetsbrug gaan.

En bedoel dan zoiets.

Plooien niet, min hoogte van de wagen moet wel min 13cm zijn.

Kan men deze gebruiken bij een 911 van bouwjaar 1984 ?
                        Je auto opkrikken via de zijkanten??? Zijn die sterk genoeg om 1300Kg te kunnen dragen?
                        Plooien die niet dan?

10 reacties aan het bekijken - 1 tot 10 (van in totaal 10)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.