Poetsbrug te koop

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Te Koop Poetsbrug te koop

• Maker
    Discussie
  • Te koop aangeboden:
    Poetsbrug – 2.700kg – merk Datona
    Ideaal voor vele werkzaamheden rondom de auto, zoals werken aan remmen, wielen, schokdempers, banden, carrosserie, etc op een goede werkhoogte. Poetsbrug is zeer solide en stabiel, voorzien van dubbele cilinders zodat de brug nooit in beweging zal komen tijdens werkzaamheden.

Aangekocht in april 2018. Maximum 5x gebruikt. Is in absolute nieuwstaat.
    Verkoop wegens aankoop van 4 koloms hefbrug.

Nieuwprijs was 2.000€.
    Mag weg voor 1.550€ (zelf op te halen)

Meer info op https://www.datona.nl/autopoetsbrug.html

Foto’s van de poetsbrug hieronder….

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Kleine update ivm poetsbrug. Wegens ziekte niet echt kunnen antwoorden aan forum leden maar staat dus nog te koop.

Nog eens gekeken en is inderdaad een 380V brug en geen mogelijkheid (denk ik) om ze om te vormen naar 220V.

:respekt: [quote=”Hellraiser” post=280506]Ja zit ondertussen al aan nummer 3 :happy:[/quote]

[quote=”Hellraiser” post=280506]Ja zit ondertussen al aan nummer 3 :happy:[/quote]
          3 Porsches??? :engeltje:
          :respekt:

Maar had niets met de brug te maken :mrgreen:

Ja zit ondertussen al aan nummer 3 :happy:

en wat was dan de uiteindelijke oplossing/het Vlaamse compromis bij jullie thuis ? toch geen afscheid genomen van je vrouw ?

[quote=”gdpsuz1982″ post=280417]
                  Vond het een erg handig ding voor oliewissel, alles eigenlijk om onderaan de wagen te kunnen werken…maar
                  mijn vrouw klaagt over gebrek aan ruimte…en het feit dat onze 32 jarige P mooi binnen staat, maar de daily van haar (geen P) elke
                  nacht moet buiten slapen :sleep: :sleep:

dus die moet eronder…[/quote]

En dan begint ze te zagen over de olievlekken op haar auto..

En dan begint ze te zagen over de krassen die het karton tegen die olievlekken op haar lak maakt

En dan kan ze weer een week niet binnen staan omdat je aan de remmen bezig bent of omdat het
                  blok op de grond ligt en is het net toevallig winter…

been there, done that :happy:

top zo’n brug, alleen is mijn plafond niet hoog genoeg, is maar 2,50 M :bounce:

goed herstellen en dan brugje installeren Plumber :happy:

Hey Plumber,

goed herstel gewenst alvast, en bedankt voor de info.
                      Van zodra de oude schuurvloer eruit is en de nieuwe gegoten, doe ik ook mijn poetsbrug van de hand.

Vond het een erg handig ding voor oliewissel, alles eigenlijk om onderaan de wagen te kunnen werken…maar
                      mijn vrouw klaagt over gebrek aan ruimte…en het feit dat onze 32 jarige P mooi binnen staat, maar de daily van haar (geen P) elke
                      nacht moet buiten slapen :sleep: :sleep:

dus die moet eronder…

Hallo gdpsuz1982,

Ik heb de 4 kolomsbrug gekocht van TwinBusch:
                        Klikhier

Had ze al vaak gezien op beurzen en is heel degelijk materiaal. Als Belg dien je in Nederland te kopen (geen Belgisch filiaal).
                        Mailen en bellen naar TwinBusch is wel een nachtmerrie; duurt altijd extreem lang voor je antwoord krijgt…

Ik had eerst de “blauwe” besteld omdat ik niet wist dat ze nu ook in het grijs bestaat.
                        De blauwe werd geleverd eind december, op de omruiling voor de grijze wacht ik nog steeds (op zich niet erg omdat ik nog steeds thuis herstellende ben maar toch….)

Greetz,

Plumber

Hey Plumber,

ik heb eenzelfde poetsbrug te koop aangezien ik ook ga kijken voor een 4 kolomshefbrug. Er moet plaats voor een wagen bij 🙂

Welke 4 kolomsbrug heb je gekocht ?

Ik heb enkel 220V bekijk maar of dat mogelijk is en geef dan eventueel een belletje.
                            Spoedig herstel alvast en laat u daar maar goed soigneren!

Hallo Full Pelt,

Deze is inderdaad nog te koop.
                              Lig momenteel wel in het ziekenhuis maar hoop hier volgende week weg te vluchten :happy:

Stuur maar een privé bericht als je meer info wenst of graag afspraak maakt om ze te bekijken.

PS: Is een 380V poetsbrug, zou moeten kijken of ze opgebouwd kan worden naar 220V indien dat belangrijk is.

Greetz,

Plumber

Dag Plumber, is de poetsbrug nog te koop? Ik heb eventueel interesse . (tel 0496806012). Mvg

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.