poetsprodukt

Home Forum Porsche miniatuur poetsprodukt

• Maker
    Discussie
  • wie kent er een goed produkt om lichte krasjes op de motorkap weg te werken
    het stoort mij echt , en heeft precies altijd een vetlaag opliggen
    ik denk zat ze em ooit door de carwasch gejaagd hebben 🙁 ( (

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Beter dan scratchx vind ik de ultimate compound, krijg je kleine en iets groffere krassen met weg.

Alle producten van meguiars of autoglym kan je bij ons bestellen. Verzending is vanaf 100 euro gratis.

das wel heel drastisch he

wens je veel succes met het wegwerken van de krasjes hoor maar je moet der mee leren leven als je voor een donkere wagen kiest

volgens mij kan je ze nooit allemaal weg krijgen , best met een polisch en héél zachte doek of watten polieren of anders doe je zoals ik , je laat hem overspuiten in een gebruiks vriendelijke kleur, ik was het beu om hem steeds opniew te moeten boemen en heb hem vorige week afgezet bij de spuiter 😆

grtz Geert 😉

dankjewel allemaal 😀 D D D

Scratch Away van MoTip.

Goedkoop en spectaculair, super eenvoudig zonder toestanden.

Kleine tube polijstpasta voor het verwijderen van kleine, oppervlakkige beschadigingen in gelakte ondergronden.
              Scratch away heeft een hoog polijstend vermogen, behoudt de glans en herstelt de originele kleur.

Gekocht na een demonstratie op mijn eigen wagen, te koop in elke autozaak.
              Ik was kritisch, kon het eerst niet geloven maar na de demonstratie, Hocus pocus, kras weg.

Eerst kleien met de claykit van Meguiars (of gelijkaardig) dan is alles 100% zuiver en dan inderdaad scratchX of gelijkwaardig. Heb hier zelf ook zo’n dof plekske op motorkap kunnen wegwerken en kleine krasje van kitten (met de hand, dus machinaal niet nodig).

kijk ook eens bij http://www.meguiars.be

scratch x
                  ik gebruik het en ‘t is redelijk efficiënt

ik woon in Landen, steeds welkom voor een ‘test’

groet

X

Wim

Informeer hier eens. 😉

http://www.kustomcreations.be/

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.