poetsprodukten

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen poetsprodukten

• Maker
    Discussie

• jos vanbaelen
    Deelnemer

Welke kwaliteitspoetsprodukten voor de Porsche zijn er zoal en waar te verkrijgen (regio Hasselt-Genk of Herentals -Mol) ❓
      Spijtig genoeg kon ik einde 2008 niet aanwezig zijn bij de demonstratie met allerlei poetsspullen en produkten bij Kustom Creations.

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
      • [quote=”dixie”:3qeduf6p]Hangt er van af wat je van plan bent met uw auto,voor te polieren ben ik overgestapt van Meguiars naar 3M,zeker voor een zwarte lak vind ik het 3 stappenplan van 3M beter dan Meguiars,voor een waxlaagje vind ik R222 (carnauba wax) en Wolfgang deep gloss paint sealant 3 zeer goed.
        Maar voor je wagen er perfect te laten uitzien moet je hem wel machinaal polieren[/quote]

De 997 turbo die ik gekocht heb is één en al blingbling dus bedoel ik produkten om hem te poetsen en zelf te onderhouden wat betreft de lak,velgen etc…
        Wat raad je dan aan?

Hangt er van af wat je van plan bent met uw auto,voor te polieren ben ik overgestapt van Meguiars naar 3M,zeker voor een zwarte lak vind ik het 3 stappenplan van 3M beter dan Meguiars,voor een waxlaagje vind ik R222 (carnauba wax) en Wolfgang deep gloss paint sealant 3 zeer goed.
          Maar voor je wagen er perfect te laten uitzien moet je hem wel machinaal polieren

Meguiars was te gast buj Kustom Kreations…
            Website: http://www.meguiars.be

Kon er toen spijtig genoeg niet bij zijn maar gebruik de produkten zelf ook en ik moet zeggen: top produkten!

Groeten,

Plumber

3 reacties aan het bekijken - 16 tot 18 (van in totaal 18)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.