Polderrit Oostende 21 november 2010

Home Forum Porsche Uitstappen Polderrit Oostende 21 november 2010

• Maker
    Discussie
  • Deze keer gaat de polderrit over een hele dag, niet exclusief Porsche, maar hopelijk wel met een mooi aantal Porsches !

Alle deelnemers worden op zondag 21 november verwacht op het Maritiem Plein aan de Vismijn te Oostende. Dit bereik je door bij aankomst in Oostende via de snelweg, naar rechts richting Blankenberge te rijden, onder de tunnel en daarna links aan de eerste lichten waar je links kan afslaan en onmiddellijk weer naar links en dan gewoon volgen tot het (doodlopend) einde. Bij regenweer kan er gewoon geparkeerd worden in de oude vismijn zelf, die is overdekt.

Deelnemers worden verwacht vanaf 9u30, er zal worden gestart vanaf 10u na een korte briefing en overhandiging van het roadbook.

Omdat er met een roadbook wordt gewerkt is het in feite onontbeerlijk van een co te hebben die navigeert, al kan je natuurlijk ook ergens aanpikken (en hopen dat die de juiste weg volgt )

De totale afstand bedraagt ongeveer 200 km. Zorg dat je voldoende getankt hebt !

‘s Middags worden we verwacht in De Reigaerd te Avekapelle voor de lunch. Gelieve bij het inschrijven per wagen te vermelden of je alleen of met twee inschrijft en tevens te vermelden welk maaltijd je kiest. Op die manier kans de lunch vlot verlopen.

De keuze is als volgt :

Indische salade (met kip, curry)
    Vegetarische wok (met rijst)
    Friet met stoverij
    Spaghetti Reigaerd (Bolognese met room en groenten)

‘t Staat iedereen uiteraard vrij uitgebreid te aperitieven, voor- en nagerecht te nemen enz

Rond 14u starten we dan het tweede deel van de rit waarbij wel zelfs even tot in Frankrijk rijden. Dit deel zal wat korter zijn.

Kosten : gelieve ter plaatse 5 euro te betalen voor de kosten ivm het roadbook. ‘s Middags rekent iedereen zijn eigen “verbruik” af !

Gelieve dus in te schrijven via aanvullen van de lijst die hierna gestart wordt, per wagen (en niet per persoon) maar dus wel met aanduiding van het aantal personen en wat zij wensen als middagmaal (salade, wok, stoverij of spaghetti).

OPGELET : wie al inschreef of autoforum.be hoeft dit hier niet nog eens te doen !! 😉

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 147)
    • Frontlip op de GT3 is ook zeer flexibel, daar heb ik zonder zeveren al > 100 keer de grond mee gekust aan vrij hoge snelheid, dat plooit gewoon mee en er is amper iets aan te zien.

Heb nog niet zoveel tijd gehad, maar ben toch geregeld nog eens gaan toeren, o.a. gisteren efkes.

Misschien 13 maart in de namiddag, maar dat valt nog te bezien…

21 maart wellicht naar Spa, da’s het serieuze werk 8)

Anoniem

Kon niet anders, deze was van fabriek uit al in de grondverf gezet.
        De volgende is sowieso een zwarte, een cup die ietsjes is ingekort.

reys schrijft:

blijvende gevolgen van dat ritje in de polders 😕

ai da’s ambetant 🙁

Waarom heb je die lip eigenlijk laten meespuiten? je 4S staat al zo laag, het is juist makkelijk zo’n bumper extentie waar je es mee kan slepen 😉 tis wel proper en discreet dat het meegespoten is maar… ik zou opteren voor zo’n zwarte (mss zelfs die van Carnewal die iets lager komt met nog flexibelere onderkant lol)

Anoniem

blijvende gevolgen van dat ritje in de polders 😕
            [IMG]http://i55.tinypic.com/2evszdv.jpg[/IMG]

Anoniem

Oef ben opgelucht ,oorzaak was de Accu .
              Aan de oplader gehangen en bij het starten hoorde ik mijn beestje weer draaien en naar lucht happen.
              Kan weer lachen.
              Volgende keer doe ik weer een poging om erbij te zijn .
              Leuke foto’s .

Was weer leuk zo te zien .
                Thx voor de mooie fotootjes

‘t Was niet wat ik verwacht had, had eigenlijk een rustig ritje verwacht door de polders. en wat site-seeing te doen.

Het decor is allemaal wat sneller voorbij gevlogen 😉 en veel site-seeing was er niet aan.
                  Ik denk dat ‘parcours’-kennis hier ook wel belangrijk was 🙂
                  Maar “eerste-auto-samen-met-de-maten-gaan-vlammen” gevoel was terug.

Parcours was mooi! dank je,
                  bende was tof! dank je.
                  En volgende keer opnieuw!! Maar dan direct met de goede instelling 🙂

THANX!

@funny
                  , jammer 🙁

Anoniem

Was nog van plan René, U een pm te sturen mocht je al uit het gips zijn geweest.
                    Idd een tof ritje, vandaag wel de gevolgen ah dragen 🙁 (rug). Het ging zéér vlot 😯 . Tuur zijn baantjes lagen er prima bij.
                    Voor mij begon het na 500m al goed, opa en oma in de K wilden ook volgen maar dat lukte hen duidelijk niet zo goed, dus ikke verloren… 😆 .
                    Ook grappig; plots de twee verloren zonen in de tegengestelde richting te zien afkomen 😯
                    Sky-dinges… 😯 dacht telkens, nu gaat dat spel ontploffen.
                    Toch verrassend hoe een 993 toch nog vlot meegaat!
                    De gezellige babbel en een bakje troost achteraf doet ons verlangen naar de volgende keer!

Wijze foto’s Steven! gvd dak da moeten missen heb…volgende keer tracht ik er terug bij te zijn! Tging deze keer niet gelukt zijn om met een gebroken voe te gassen 😆

De mijne is precies nen matchbox naast die GTR 😛

snoer 964 schrijft:

al moet ik toegeven dat ik toch soms hart moeten trappen heb op het gaspedaal om deze te kunnen volgen op die kleine baantjes

Beetje rally style op sommige momenten, is nekeer wat anders dan aanschuiven in kolonne hé 😀 En ge doet dat niet slecht met uwe 993, ik moest dikwijls ook alles geven achter jou 😛

Anoniem

Iemand foto’s genomen zodoende ik toch wat kan mee geniteten ?

Ja het was een toffe rit ,En zoals Steven zecht mooi zicht achter die GT3’s – GT R al moet ik toegeven dat ik toch soms hart moeten trappen heb op het gaspedaal om deze te kunnen volgen op die kleine baantjes .Maar inderdaat een toffe bende .Tot de volgende rit zou ik zeggen .

Vree beu !

Ritje was super en het weertje was zalig ! 3x GT3 (look :P)die de kop trokken en wijlen in achtervolging, altijd een mooi zicht dus ! De GTR was ook de max om te horen, 600pk op de 4 wielen, dat doet toch iets met nen mens 😛

Lekkere afsluiter en goed thuis gekomen via nog enkele omwegen, meer van dit ! 8)

Thx Tuur !

Anoniem

Iets na 15 u hier in Oostende vertrokken met de daily een tocht van 140 km gemaakt in de westhoek ,over Pervijze ,Alveringem ,naar Pollinkhove ,Reninge Lo ,West en Oost-Vleteren ,Krombeke,Roesbrugge,Beveren daarna Stavele ,izenberge ,Leisele ,Houtem ,mijn laatste hoop Veurne ,niets .Misschien nog eens kijken in Nieuwpoort .
                                  Ik heb jullie niet gevonden .
                                  Ik schreef het nog ,hoop dat hij zal starten .Ja hij startte maar daarna ?
                                  Begrijp het niet ,als ik start was hij onmiddellijk weg en hij draaide mooi rond .
                                  Ik heb wel de coyote opgeledan via de sigarenaansteker ,zou dat zoveel verbruiken ?
                                  Heb hem opnieuw aan de druppellader gelegd .Ik ga wachten tot morgenmiddag om nog eens te starten .
                                  Ben blij dat jullie het leuk gevonden hebben .

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 147)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.