Polderrit Oostende 21 november 2010

Home Forum Porsche Uitstappen Polderrit Oostende 21 november 2010

• Maker
    Discussie

• Carrera4s
    Deelnemer

Deze keer gaat de polderrit over een hele dag, niet exclusief Porsche, maar hopelijk wel met een mooi aantal Porsches !

Alle deelnemers worden op zondag 21 november verwacht op het Maritiem Plein aan de Vismijn te Oostende. Dit bereik je door bij aankomst in Oostende via de snelweg, naar rechts richting Blankenberge te rijden, onder de tunnel en daarna links aan de eerste lichten waar je links kan afslaan en onmiddellijk weer naar links en dan gewoon volgen tot het (doodlopend) einde. Bij regenweer kan er gewoon geparkeerd worden in de oude vismijn zelf, die is overdekt.

Deelnemers worden verwacht vanaf 9u30, er zal worden gestart vanaf 10u na een korte briefing en overhandiging van het roadbook.

Omdat er met een roadbook wordt gewerkt is het in feite onontbeerlijk van een co te hebben die navigeert, al kan je natuurlijk ook ergens aanpikken (en hopen dat die de juiste weg volgt )

De totale afstand bedraagt ongeveer 200 km. Zorg dat je voldoende getankt hebt !

‘s Middags worden we verwacht in De Reigaerd te Avekapelle voor de lunch. Gelieve bij het inschrijven per wagen te vermelden of je alleen of met twee inschrijft en tevens te vermelden welk maaltijd je kiest. Op die manier kans de lunch vlot verlopen.

De keuze is als volgt :

Indische salade (met kip, curry)
      Vegetarische wok (met rijst)
      Friet met stoverij
      Spaghetti Reigaerd (Bolognese met room en groenten)

‘t Staat iedereen uiteraard vrij uitgebreid te aperitieven, voor- en nagerecht te nemen enz

Rond 14u starten we dan het tweede deel van de rit waarbij wel zelfs even tot in Frankrijk rijden. Dit deel zal wat korter zijn.

Kosten : gelieve ter plaatse 5 euro te betalen voor de kosten ivm het roadbook. ‘s Middags rekent iedereen zijn eigen “verbruik” af !

Gelieve dus in te schrijven via aanvullen van de lijst die hierna gestart wordt, per wagen (en niet per persoon) maar dus wel met aanduiding van het aantal personen en wat zij wensen als middagmaal (salade, wok, stoverij of spaghetti).

OPGELET : wie al inschreef of autoforum.be hoeft dit hier niet nog eens te doen !! 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 147)
      • idd das grote pech
        toffe bende en goede rit
        Goed geamuseerd en nieuwe mensen leren kennen
        Voor herhaling vatbaar

Oei das pech, was aangenaam weertje om te rijden maar ik was wel met de verkeerde P om da GT3 geweld te volgen. 🙁 🙁 🙁

Anoniem

Help ik ben er niet bij .Deze middag rij ik met mijn mercedes om de porsche die 4 km van ons huis staat in Oostende .Mooi op tij 12u 30 haal ik hem op en hij start direct .Ik ga tanken en wil hem warm rijden (20 km) .Bij thuiskomst om 13u35 leg ik de wagen stil omdat mijn vriendin deze namiddag ook wil meerijden .Om 13u 40 stappen we goed gezind in de wagen en hij geeft geen kik meer .Hij start niet meer 👿 .
            Ik ga nu mijn fietsje nemen om mijn daily driver te gaan ophalen die aan de garage staat waar ik de P ben gaan ophalen .
            We gaan straks nog eens naar Vleteren ,Reninge ,Veurne enz rijden in de hoop jullie te zien .
            Funny

Bruno RS schrijft:

Ik zou eigenlijk niet weten waarom niet
              Maar het is Dirk die beslist

Heb Dirk gehoord en no problemo … tot straks 8)

Ik zou eigenlijk niet weten waarom niet
                Maar het is Dirk die beslist

Waarom heb ik geen Porsche meer ? ❓ 😮 😀

Mogelijks gaan wij wandelen in Oostende vandaag, dan kom ik eerst wel even piepen aan de start !!! 8)

Edit: mn jongste dochter heeft koorts, dus een uitstapje nr zee zit er niet in met gans de familie, maar als ik mag meerijden met de CSL, dan kom ik graag af ! Of ist Porsche-only ?

Idd Maritiem Plein, Vismijnlaan, in de haven dus 😉

En geen roadbook hé, ik zal kop trekken zoals ze in de koers zeggen 😈

Anoniem

Ok ,zal er zijn maar nu eerst slapen .Tot straks .

Anoniem

Yep!

.

Ik weet wel nog niet van waar ik vertrek, ofwel Berlare ofwel Sint-Niklaas,
                            is allebei 1u rijden…

99% zeker ben ik er op tijd 🙂

Kan iemand bevestigen dat het Maritiem plein is.

Thnx

Zal proberen daar om 14u te zijn, indien ik er niet geraak op tijd (werk gaat voor hé)moet ge niet wachten hé. 8) 8) 8)

Carrera4s schrijft:

het Maritiem Plein aan de Vismijn te Oostende. Dit bereik je door bij aankomst in Oostende via de snelweg, naar rechts richting Blankenberge te rijden, onder de tunnel en daarna links aan de eerste lichten waar je links kan afslaan en onmiddellijk weer naar links en dan gewoon volgen tot het (doodlopend) einde. Bij regenweer kan er gewoon geparkeerd worden in de oude vismijn zelf, die is overdekt.
                                😉

Als ik het goed voorheb is dit dus de plaats van afspaak morgen 14u?

ik doe mijn best om er te zijn, is het met roadbook? of follow-the-leader?

oke
                                  zal er zijn

ok tot morgen 😀

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 147)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.