Polderrit Oostende 21 november 2010

Home Forum Porsche Uitstappen Polderrit Oostende 21 november 2010

• Maker
    Discussie

• Carrera4s
    Deelnemer

Deze keer gaat de polderrit over een hele dag, niet exclusief Porsche, maar hopelijk wel met een mooi aantal Porsches !

Alle deelnemers worden op zondag 21 november verwacht op het Maritiem Plein aan de Vismijn te Oostende. Dit bereik je door bij aankomst in Oostende via de snelweg, naar rechts richting Blankenberge te rijden, onder de tunnel en daarna links aan de eerste lichten waar je links kan afslaan en onmiddellijk weer naar links en dan gewoon volgen tot het (doodlopend) einde. Bij regenweer kan er gewoon geparkeerd worden in de oude vismijn zelf, die is overdekt.

Deelnemers worden verwacht vanaf 9u30, er zal worden gestart vanaf 10u na een korte briefing en overhandiging van het roadbook.

Omdat er met een roadbook wordt gewerkt is het in feite onontbeerlijk van een co te hebben die navigeert, al kan je natuurlijk ook ergens aanpikken (en hopen dat die de juiste weg volgt )

De totale afstand bedraagt ongeveer 200 km. Zorg dat je voldoende getankt hebt !

‘s Middags worden we verwacht in De Reigaerd te Avekapelle voor de lunch. Gelieve bij het inschrijven per wagen te vermelden of je alleen of met twee inschrijft en tevens te vermelden welk maaltijd je kiest. Op die manier kans de lunch vlot verlopen.

De keuze is als volgt :

Indische salade (met kip, curry)
      Vegetarische wok (met rijst)
      Friet met stoverij
      Spaghetti Reigaerd (Bolognese met room en groenten)

‘t Staat iedereen uiteraard vrij uitgebreid te aperitieven, voor- en nagerecht te nemen enz

Rond 14u starten we dan het tweede deel van de rit waarbij wel zelfs even tot in Frankrijk rijden. Dit deel zal wat korter zijn.

Kosten : gelieve ter plaatse 5 euro te betalen voor de kosten ivm het roadbook. ‘s Middags rekent iedereen zijn eigen “verbruik” af !

Gelieve dus in te schrijven via aanvullen van de lijst die hierna gestart wordt, per wagen (en niet per persoon) maar dus wel met aanduiding van het aantal personen en wat zij wensen als middagmaal (salade, wok, stoverij of spaghetti).

OPGELET : wie al inschreef of autoforum.be hoeft dit hier niet nog eens te doen !! 😉

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 147)
      • Awel mannen, kom tegen 14u af, voor alle duidelijkheid kunnen we misschien opnieuw afspreken op dezelfde plek als in november (zie de eerste post van dit topic).

Tot dan ! 🙂

Anoniem

Bruno RS schrijft:

JP laat je maar soigneren dat je meekan

Dat zal moeilijk gaan, ‘t vrouwke is ook ziek,erfenis onze intoxicatie 3,5j geleden!
          Denk dat ik best met alle p’kes eerst een ritje maak om te voelen welk mij er het best vergaat!!!
          Nu het ziet er al beter uit.

Anoniem

Dag Bruno ,als het droog is kom ik af .
            Waar en wanneer ?
            Verheug me al om jullie speelgoed eens live te zien .
            Laat ons hopen dat de P direct wil starten na 2 maanden stil staan ,hangt wel aan een druppellader .

Funny als je met de porsche rijdt als met je daily kom je zeker niets te kort tegen die GT’s 😆
              Zie het punt niet om niet af te komen
              Is voor het porscheplezier en niet om de gehele tijd te knallen

1 met een 993 uit Wetteren 😳

Anoniem

Wil ook mee ,1 iemand Brugge ,1 iemand Koekelare ,1 iemand Oostende ,de rest weet ik niet .Oei nu zie ik het pas gt3s ,kom lucht te kort .
                  groeten funny met zijn lucht gekoelde 964

Spijtig genoeg staat de 911 nog zonder nr-plaat in mijne garage, anders graag meegereden. 🙁 🙁 🙁
                    Alhoewel mss met de Cayenne tussen al die GT3’s, zal nog zien. 8) 8) 8)

Jep reken mij er maar bij
                      zeg maar waar en wanneer
                      JP laat je maar soigneren dat je meekan

Anoniem

Hey Dirk,
                        Als ik er tegen zondag in en uit geraak is er kans dat ik afkom. Ik laat nog iets weten(kan pas sinds gisteren terug weer een beetje normaal stappen).

Zie dat wel zitten maar ik weet niet of madam niets anders gepland heeft 🙄 ik hou je op de hoogte ! 😮

Wie heeft er zin en tijd om zondagnamiddag nog wat rond te toeren in dezelfde streek ?

Ze voorspellen droog en zacht weer, ik trek er in elk geval nog eens op uit, zou leuk zijn met nog enkele Porscherijders als gezelschap.

Ik lees wel of er interesse is en dan spreken we verder af !

Voorstel : 14u

Zolang er geen grote plassen staan vallen die cups goed mee
                              Vraag maar eens aan Dirk en Jean-Pierre die er mee gereden hebben in de gietende regen in voorbereiding van de polderrit on topic terug 😉

911-lover schrijft:

Gallardo is Quattrodrive 😉

AHA! vandaar… da scheelt veel ja 🙂

mijn cupbanden liggen nog bij de bandenboer (vorige klojo van een eigenaar moet nog bellen dat ik ze mag ophalen pfff) en rij met die pirelli’s… zijn die cups id regen iets waard of vlieg je naar alle kanten dan?

(sorry voor den offtopic…)

ik had eigenlijk geen probleem met de grip
                                  1 keer heeft hij zijn poep gesmeten door iets te hard op de gas
                                  Ik was eigenlijk verbaast van de grip dus die cupbanden zijn eigenlijk zo slecht nog niet

Gallardo is Quattrodrive 😉

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 147)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.