Polderrit Oostende 21 november 2010

Home Forum Porsche Uitstappen Polderrit Oostende 21 november 2010

• Maker
    Discussie

• Carrera4s
    Deelnemer

Deze keer gaat de polderrit over een hele dag, niet exclusief Porsche, maar hopelijk wel met een mooi aantal Porsches !

Alle deelnemers worden op zondag 21 november verwacht op het Maritiem Plein aan de Vismijn te Oostende. Dit bereik je door bij aankomst in Oostende via de snelweg, naar rechts richting Blankenberge te rijden, onder de tunnel en daarna links aan de eerste lichten waar je links kan afslaan en onmiddellijk weer naar links en dan gewoon volgen tot het (doodlopend) einde. Bij regenweer kan er gewoon geparkeerd worden in de oude vismijn zelf, die is overdekt.

Deelnemers worden verwacht vanaf 9u30, er zal worden gestart vanaf 10u na een korte briefing en overhandiging van het roadbook.

Omdat er met een roadbook wordt gewerkt is het in feite onontbeerlijk van een co te hebben die navigeert, al kan je natuurlijk ook ergens aanpikken (en hopen dat die de juiste weg volgt )

De totale afstand bedraagt ongeveer 200 km. Zorg dat je voldoende getankt hebt !

‘s Middags worden we verwacht in De Reigaerd te Avekapelle voor de lunch. Gelieve bij het inschrijven per wagen te vermelden of je alleen of met twee inschrijft en tevens te vermelden welk maaltijd je kiest. Op die manier kans de lunch vlot verlopen.

De keuze is als volgt :

Indische salade (met kip, curry)
      Vegetarische wok (met rijst)
      Friet met stoverij
      Spaghetti Reigaerd (Bolognese met room en groenten)

‘t Staat iedereen uiteraard vrij uitgebreid te aperitieven, voor- en nagerecht te nemen enz

Rond 14u starten we dan het tweede deel van de rit waarbij wel zelfs even tot in Frankrijk rijden. Dit deel zal wat korter zijn.

Kosten : gelieve ter plaatse 5 euro te betalen voor de kosten ivm het roadbook. ‘s Middags rekent iedereen zijn eigen “verbruik” af !

Gelieve dus in te schrijven via aanvullen van de lijst die hierna gestart wordt, per wagen (en niet per persoon) maar dus wel met aanduiding van het aantal personen en wat zij wensen als middagmaal (salade, wok, stoverij of spaghetti).

OPGELET : wie al inschreef of autoforum.be hoeft dit hier niet nog eens te doen !! 😉

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 147)
      • snap nog altijd niet hoe jij dat gedaan hebt met die banden van u… allesbehalve ideaal toch? het schoot bij mij echt niet over om de grip op de baan te houden. Die Lambo hield ook stevige grip vond ik, die stoof zo weg en als ik volgas gaf hup da poepke weg… mss toch es zien voor vers rubber 😆

Ik had inderdaad doorgereden maar zeker geen stoten zoals op die filmpjes
          voorrang geven is altijd voorrang geven en niet zonder kijken doorrijden
          Ik ken die baantjes op mijn duim en ben me meer dan bewust van de gevaren
          Ik ga nooit remmen op slijk wel er voor maar zeker nooit een noodstop erop zoals velen van de verhalen aan tafel
          Co heeft zich nooit in gevaar gevoeld
          Maar we hebben ons super geamuseerd en dat is het voornaamste

Anoniem

Alzheimer 😕

Kan er nog geen gezicht op plakken, sorry.

naamkaarjes zou (voor mij) zeer handig geweest zijn.

Maar Reys toch!

We hebben ‘s morgens met elkaar gepraat hoor, samen met Alain toen we naar je mooie GT4S aan’t kijken waren 😉

Anoniem

Toeme, die witte was dus toch van ene SidewindR. Dacht het nog, moet es goeiedag gaan zeggen.

Idd jong en roekeloos volkje was er zeker aanwezig. Paar dingetjes gezien 😕
                Gelukkig zonder gevolg.

Da GT3 / RS volkje hè 😆

mja op basis van die filmpjes idd… sommigen gingen er redelijk aan door

Bruno RS schrijft:

euh

Bruno denkt waarschijnlijk terug aan enkele van zijn passages 😈 😆

Inderdaad,

Ik ga zéker niet zeggen dat ik overal traag gereden heb hoor 😳 , verre van 😉
                      Maar dat was dan wel op plaatsen waar het geen kwaad kon, polderbanen met veel overzicht, geen of weinig huizen, enz… Uiteraard mag daar eens doorgereden worden! 8)
                      Maar in de schaarse bebouwde kommen die we tegen kwamen reden we steeds braaf 50-60 per uur! Wat dus niet van elke deelnemer kon gezegd worden… (Je moet sommige filmpjes op het autoforum.be maar eens bekijken.)

Maar ik zeg het nog eens, ik heb me echt wel heel goed geamuseerd hoor!! 😀

@christof: Inderdaad, ook mooie 911 die je hebt trouwens! 🙂

Bruno RS schrijft:

euh

? heb ik iets gemist ofzo?

euh

Ik vond dat het wel meeviel, toch voor zover ik het gezien heb…

als het mooie baantjes zijn is het nu eenmaal moeilijk om traag te gaan rijden 🙄
                            al is er natuurlijk een onderscheid tussen snel en roekeloos é 😛

SidewindR schrijft:

Wat me ook wel opgevallen is is dat het er op “Porsche only” ritten wel iets beschaafder aan toe gaat meestal. Sommige deelnemers gingen toch echt wel wat te ver naar mijn mening…

Maar al bij al dus een top rit! ‘k Heb er van genoten!! 😀

Ah, ik ben blij dat er nog zijn die dat vinden . 😕

Ik heb trouwens een tijdje achter u gereden en moet zeggen dat ik een mooi zicht had en dat ik mijn rechter flink moest intrappen om te volgen!

Lap, dacht ik wel dat dit met duur speelgoed gemaakt was! maar het resultaat is dan ook wel knap! ik overweeg(woog) een tamron 18-270 maar dit brengt ons te ver off-topic…sorry daarvoor.

die eerst 2 zijn wel top lenzen

die 50mm staat er bij mij ook bijna constant op.
                                  en de 70-200 met 2.8 over het hele bereik is ook handig (zeker bij donkerder weer of sportfotos binnen!)

mooi fotos!!!

@Pieren
                                    Ik heb dit gekregen van Pieter-Jan
                                    Canon 70-200 L 2.8 IS
                                    Canon 50 1.4
                                    Canon 10-22
                                    Camera EOS 40D

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 147)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.