Polderrit Oostende 21 november 2010

Home Forum Porsche Uitstappen Polderrit Oostende 21 november 2010

• Maker
    Discussie
  • Deze keer gaat de polderrit over een hele dag, niet exclusief Porsche, maar hopelijk wel met een mooi aantal Porsches !

Alle deelnemers worden op zondag 21 november verwacht op het Maritiem Plein aan de Vismijn te Oostende. Dit bereik je door bij aankomst in Oostende via de snelweg, naar rechts richting Blankenberge te rijden, onder de tunnel en daarna links aan de eerste lichten waar je links kan afslaan en onmiddellijk weer naar links en dan gewoon volgen tot het (doodlopend) einde. Bij regenweer kan er gewoon geparkeerd worden in de oude vismijn zelf, die is overdekt.

Deelnemers worden verwacht vanaf 9u30, er zal worden gestart vanaf 10u na een korte briefing en overhandiging van het roadbook.

Omdat er met een roadbook wordt gewerkt is het in feite onontbeerlijk van een co te hebben die navigeert, al kan je natuurlijk ook ergens aanpikken (en hopen dat die de juiste weg volgt )

De totale afstand bedraagt ongeveer 200 km. Zorg dat je voldoende getankt hebt !

‘s Middags worden we verwacht in De Reigaerd te Avekapelle voor de lunch. Gelieve bij het inschrijven per wagen te vermelden of je alleen of met twee inschrijft en tevens te vermelden welk maaltijd je kiest. Op die manier kans de lunch vlot verlopen.

De keuze is als volgt :

Indische salade (met kip, curry)
    Vegetarische wok (met rijst)
    Friet met stoverij
    Spaghetti Reigaerd (Bolognese met room en groenten)

‘t Staat iedereen uiteraard vrij uitgebreid te aperitieven, voor- en nagerecht te nemen enz

Rond 14u starten we dan het tweede deel van de rit waarbij wel zelfs even tot in Frankrijk rijden. Dit deel zal wat korter zijn.

Kosten : gelieve ter plaatse 5 euro te betalen voor de kosten ivm het roadbook. ‘s Middags rekent iedereen zijn eigen “verbruik” af !

Gelieve dus in te schrijven via aanvullen van de lijst die hierna gestart wordt, per wagen (en niet per persoon) maar dus wel met aanduiding van het aantal personen en wat zij wensen als middagmaal (salade, wok, stoverij of spaghetti).

OPGELET : wie al inschreef of autoforum.be hoeft dit hier niet nog eens te doen !! 😉

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 147)
    • OK, autoforum ben ik geen lid van, maar mocht die fotograaf van dienst me willen vertellen met welke lens hij dit moois vast legt zou dat super zijn…
      (BTW de fotos van de formule 1 in Francorchamps van dezelfde fotograaf zijn ook wel dik in orde!)

ik denk het wel
        is PJH van het autoforum
        Op dat forum zijn er zeker 10 fotografen bezig en dat zijn vooral jonge gasten
        Ik heb zaterdag een fotoshoot gehad met Glenn N
        Een gast die nog op school zit maar ook fotografeert voor zijn portofolio
        Hij heeft echt prachtig werk en maakt er meer dan zijn werk van
        Het resultaat zal ik binnen 14 dagen hebben

pj.snoobonline.com/2010%20Autoforum%20Polderrit/

Niet alleen mooie wagens, maar ronduit schitterende fotos, zou ik nog wat van kunnen leren :-)Pro?

Na een lange en vooral hardwerkende zon- en maandag lig ik hier nu in mijn stoel met een gebroken rug van de foto’s te genieten. Verd…mme duizenden gevelstenen verplaatst, tonnen grond verzet en 12m³ grijze kiezel met de hand uit elkaar gedaan (kraan geraakte er natuurlijk van geen kanten aan). Nu weet ik pas wat voor een luxeleven ik hier in de winkel heb. Volgende keer ben ik terug van de partij. De ideale reden om thuis te kunnen gaan lopen 😆

Aan de foto’s te zien inderdaad een mooie groep wagens 😯
              Behalve die witte met blauwe strepen dan… 👿

ja qua inhoud van de groep was het zeker in orde!

zag er wel een tof wagenpark uit met natuurlijk een topselectie aan porsches.

Dat was snel 😉

Dirk,

Super bedankt voor de organisatie! Het roadbook was een van de beste die ik ooit gezien heb (alle, vooral mijn co-piloot dan 😉 )!
                        De middaglocatie was ook top. Die Tiramisu amai 😯
                        Zeer leuk parcours ook!
                        De voormiddag was echt heel technisch en glad, het kontje wou dikwijls uitbreken bij het vertrekken 😉
                        De namiddag was ook schitterend! Alain was echt in vorm en ik moest goed m’n best doen om hem niet kwijt te spelen 🙂
                        Alleen op’t einde die zogezegde politierechter die ons daar allemaal deed stoppen en bedreigde… vond ik heel jammer… En zelfs al mocht die kerel nog echt politierechter zijn, hij heeft geen been om op te staan. Ik reed toen trouwens net rustig.
                        Wat me ook wel opgevallen is is dat het er op “Porsche only” ritten wel iets beschaafder aan toe gaat meestal. Sommige deelnemers gingen toch echt wel wat te ver naar mijn mening…

Maar al bij al dus een top rit! ‘k Heb er van genoten!! 😀

Hier al een fototje, gemaakt door een zekere Anton Dupan:

‘t Is net alsof er niemand een fototoestel bij had 🙄 . Nochthans zie ik onder de aanwezige namen enkele die meestal niet verlegen zitten om een foto meer of minder …. 😉 . Uploaden is de boodschap!

sorry Dirk,

Ging tegen de middag komen naar Avekapelle,
                            maar door last met de darmen ben ik niet kunnen vertrekken 🙁

jammer, ik hoop dat iedereen zich SUPER gehad heeft en dat we er volgend jaar wel bij kunnen zijn 🙂

gr,
                            J

Ja, onderweg een paar keer mega enthousiaste reactie gehad van kinderen, die gaan soms echt volledig uit de bol als ik eraan kom 😆

Geslaagd dagje, ben blij dat jullie dat ook vonden ! Ik vond alleen dat het zo rap voorbij was, de kilometers werden vlotjes verteerd 8)

Bedankt voor jullie aanwezigheid, was ZEER tof een aantal van jullie die ik van vroeger kende nog eens terug te zien, en aangename kennismaking met een aantal (voor mij) nieuwkomers !

Ja René, PRACHTIGE bolide heb jij. Je reed een tijdje achter mij en mijn 12-jarige dochter (en co-piloot) vond uw wagen ‘de max’! (en diene van Dirk nog meer de max 🙂 Wat kleurkes doen hé) 😉

Ik ben dat gisteren nog gaan doen voor alles nog meer aankoekte… twas ferm de moeite!
                                  gelukkig had ik hem gisteren netjes gewassen en ingespoten met wax en zag hij er gisteren na wat hogedruk terug prachtig uit 8)

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 147)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.