Polderrit Oostende 21 november 2010

Home Forum Porsche Uitstappen Polderrit Oostende 21 november 2010

• Maker
    Discussie
  • Deze keer gaat de polderrit over een hele dag, niet exclusief Porsche, maar hopelijk wel met een mooi aantal Porsches !

Alle deelnemers worden op zondag 21 november verwacht op het Maritiem Plein aan de Vismijn te Oostende. Dit bereik je door bij aankomst in Oostende via de snelweg, naar rechts richting Blankenberge te rijden, onder de tunnel en daarna links aan de eerste lichten waar je links kan afslaan en onmiddellijk weer naar links en dan gewoon volgen tot het (doodlopend) einde. Bij regenweer kan er gewoon geparkeerd worden in de oude vismijn zelf, die is overdekt.

Deelnemers worden verwacht vanaf 9u30, er zal worden gestart vanaf 10u na een korte briefing en overhandiging van het roadbook.

Omdat er met een roadbook wordt gewerkt is het in feite onontbeerlijk van een co te hebben die navigeert, al kan je natuurlijk ook ergens aanpikken (en hopen dat die de juiste weg volgt )

De totale afstand bedraagt ongeveer 200 km. Zorg dat je voldoende getankt hebt !

‘s Middags worden we verwacht in De Reigaerd te Avekapelle voor de lunch. Gelieve bij het inschrijven per wagen te vermelden of je alleen of met twee inschrijft en tevens te vermelden welk maaltijd je kiest. Op die manier kans de lunch vlot verlopen.

De keuze is als volgt :

Indische salade (met kip, curry)
    Vegetarische wok (met rijst)
    Friet met stoverij
    Spaghetti Reigaerd (Bolognese met room en groenten)

‘t Staat iedereen uiteraard vrij uitgebreid te aperitieven, voor- en nagerecht te nemen enz

Rond 14u starten we dan het tweede deel van de rit waarbij wel zelfs even tot in Frankrijk rijden. Dit deel zal wat korter zijn.

Kosten : gelieve ter plaatse 5 euro te betalen voor de kosten ivm het roadbook. ‘s Middags rekent iedereen zijn eigen “verbruik” af !

Gelieve dus in te schrijven via aanvullen van de lijst die hierna gestart wordt, per wagen (en niet per persoon) maar dus wel met aanduiding van het aantal personen en wat zij wensen als middagmaal (salade, wok, stoverij of spaghetti).

OPGELET : wie al inschreef of autoforum.be hoeft dit hier niet nog eens te doen !! 😉

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 147)
    • @Carrera4S : ik heb je een PM gestuurd …

Thx Dirk .
        Ik vind het jammer dat ik er niet bij kan zijn , maar er zullen nog momenten komen 😉

Anoniem

Ho, maar daar weet ik wel raad mee… Ik zal zondag een paar goeie heavy metal cd’kes meebrengen. Je zal zeker niet in slaap vallen, al zulde wel moeten leren leven met de hoofdpijn… 😆 😆 😆

Anoniem

Bericht voor mijn co:
              Ben er net op uitgekomen dat ik voor zaterdagavond een nogal zwaar eetfestijn geprogrammeerd staan heb 😈

Tip voor zondag: nu en dan eens een vriendelijk tikje op m’n rechterschouder… dank
              😉

Hondenhotel had nog plaatsen vrij dus we kunnen op familiebezoek gaan .
                Dirk ,jammer om je leuke rit te missen , maar voor ons zal het een andere keer zijn .
                Veel succes en plezier voor iedereen gewenst op zondag .
                Ik zal de fotootjes wel zien verschijnen .

Vrouwtje wil nu we toch naar Polen kunnen gaan om haar familie (ma , pa , Oma , broer en zwangere vriendin) bezoeken .
                  Ik kan dat begrijpen daar we daar al een jaar niet meer geweest zijn .
                  Om de vrede hier in huis te bewaren (neen zo erg is het niet hoor 😉 ) gaan we toch niet deelnemen aan de rit en gaan we dus op familiebezoek .
                  Anders duurt het weer een jaar en ik kan volkomen begrijpen dat ze ook haar familie mist en wil zien .
                  Tenminste als ik op zo’n korte tijd nog opvang voor mijn twee honden kan regelen . Als dat niet lukt kunnen we ook geen weekje weg .
                  Misschien dus toch nog kans om de rit mee te doen 😈
                  Morgen de definitieve uitslag .

😀 😀 😀

Ikke om 14u normaal in Avekapelle. 🙄 🙄 🙄

Anoniem

Bruno RS schrijft:

Rene Full monty?
                        Is dat voor een nieuwe topic?
                        Blote mannen met Porsches 😈
                        off topic 😳

[IMG]http://i52.tinypic.com/2k4i2s.gif[/IMG]

Natuurlijk net bericht gehad dat het vrijdag toch uitbetaling is .
                          Ondertussen hier toegezegd en een afspraak voor zaterdag gemaakt .
                          Leuk hé zo constant in onzekerheid te leven .
                          Blij dat ik daar mijn opzeg gegeven heb.
                          Toegezegd is toegezegd , Polen zal een jaartje moeten wachten .

Ik had dat graag meegedaan maar van het weekend veel te veel werk 😥
                            Ik vrees dat ik zondag een ganse dag aan het voorbereiden ben om klaar te zijn tegen maandag (vandaag bevestigd dat dan de graafwerken thuis starten).

Bruno RS schrijft:

Rene Full monty?
                              off topic 😳

haha zou men vriendin wel leuk vinden want ze gaat naast me zitten, maar kbedoelde gewoon dat we de ganse dag meegaan ipv enkel id namiddag 😀

(als je u geroepen voelt mag je altijd die topic beginnen hoor, maar kdenk dat hij minder rap bezocht en aangevuld zal worden als die porsches en chicks 😆 )

Rene Full monty?
                                off topic 😳

Op ons vorige werk is er nog steeds geen datum van uitbetaling bekend dus het zal wel maandag of dinsdag zijn .
                                  Forget trip to Polen .
                                  Oostende , here we come .
                                  Count us in Dirk .

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 147)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.