Polderrit Oostende 21 november 2010

Home Forum Porsche Uitstappen Polderrit Oostende 21 november 2010

• Maker
    Discussie

• Carrera4s
    Deelnemer

Deze keer gaat de polderrit over een hele dag, niet exclusief Porsche, maar hopelijk wel met een mooi aantal Porsches !

Alle deelnemers worden op zondag 21 november verwacht op het Maritiem Plein aan de Vismijn te Oostende. Dit bereik je door bij aankomst in Oostende via de snelweg, naar rechts richting Blankenberge te rijden, onder de tunnel en daarna links aan de eerste lichten waar je links kan afslaan en onmiddellijk weer naar links en dan gewoon volgen tot het (doodlopend) einde. Bij regenweer kan er gewoon geparkeerd worden in de oude vismijn zelf, die is overdekt.

Deelnemers worden verwacht vanaf 9u30, er zal worden gestart vanaf 10u na een korte briefing en overhandiging van het roadbook.

Omdat er met een roadbook wordt gewerkt is het in feite onontbeerlijk van een co te hebben die navigeert, al kan je natuurlijk ook ergens aanpikken (en hopen dat die de juiste weg volgt )

De totale afstand bedraagt ongeveer 200 km. Zorg dat je voldoende getankt hebt !

‘s Middags worden we verwacht in De Reigaerd te Avekapelle voor de lunch. Gelieve bij het inschrijven per wagen te vermelden of je alleen of met twee inschrijft en tevens te vermelden welk maaltijd je kiest. Op die manier kans de lunch vlot verlopen.

De keuze is als volgt :

Indische salade (met kip, curry)
      Vegetarische wok (met rijst)
      Friet met stoverij
      Spaghetti Reigaerd (Bolognese met room en groenten)

‘t Staat iedereen uiteraard vrij uitgebreid te aperitieven, voor- en nagerecht te nemen enz

Rond 14u starten we dan het tweede deel van de rit waarbij wel zelfs even tot in Frankrijk rijden. Dit deel zal wat korter zijn.

Kosten : gelieve ter plaatse 5 euro te betalen voor de kosten ivm het roadbook. ‘s Middags rekent iedereen zijn eigen “verbruik” af !

Gelieve dus in te schrijven via aanvullen van de lijst die hierna gestart wordt, per wagen (en niet per persoon) maar dus wel met aanduiding van het aantal personen en wat zij wensen als middagmaal (salade, wok, stoverij of spaghetti).

OPGELET : wie al inschreef of autoforum.be hoeft dit hier niet nog eens te doen !! 😉

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 147)
      • Carrera4s schrijft:

René schrijft:
        [quote]Ik bevestig ook nog later vandaag of morgen (kom mee met M3 csl rijder van autoforum, Steven) maar het zou sowieso pas voor in de namiddag zijn dus ik veronderstel dat het dan minder belangrijk is om te laten weten op voorhand?

grtz
        René

‘k Moet wel voldoende roadbooks hebben hé, tenzij je gewoon Steven volgt natuurlijk :wink:[/quote]

Change of plan… we gaan voor the full monty 8)

Noteer mij maar voor 1 auto, 2 personen, 2x bolognese reingaard ofzo…

grtz
        René

René schrijft:

Ik bevestig ook nog later vandaag of morgen (kom mee met M3 csl rijder van autoforum, Steven) maar het zou sowieso pas voor in de namiddag zijn dus ik veronderstel dat het dan minder belangrijk is om te laten weten op voorhand?

grtz
          René

‘k Moet wel voldoende roadbooks hebben hé, tenzij je gewoon Steven volgt natuurlijk 😉

Ik bevestig ook nog later vandaag of morgen (kom mee met M3 csl rijder van autoforum, Steven) maar het zou sowieso pas voor in de namiddag zijn dus ik veronderstel dat het dan minder belangrijk is om te laten weten op voorhand?

grtz
            René

Is al een leuk aantal .
              Ik heb vandaag een bericht gestuurd naar het oude werk met de vraag wanneer de uitbetaling is .
              Als ik hierop antwoord gekregen heb (ze weten het altijd maar een paar dagen op voorhand) kan ik met zekerheid zeggen of we komen of niet .
              Meer nieuws dus hopelijk vandaag .

@ JoeBar S2 : geen probleem om aan te pikken tegen 14u. Mocht je wat later zijn geef me een seintje op 0476/638654 en dan wacht ik wel wat.

@ Porsche914orange : voor 2 personen zal het zo nauw niet steken, intussen heeft het resto al een goed idee hoeveel man/maaltijden ze kunnen verwachten.

O ja, de teller staat momenteel al op 35 wagens en 10 wagens “onder voorbehoud” 😯

ik bevestig hierbij mijn inschrijving voor zondag.

is het mogelijk om ter plaatse te kiezen voor het eten??

we komen met de boxster 😳 ( tis voor het slechte weer 😆 )

dus porsche914orange => 2 pers.

Mijn vrouwke moet werken heel de dag (release op werk)
                    ik moet ‘s middags gaan eten.
                    Ik ga mijn best doen om met mijn dochter (co-pilote) te komen in de namiddag.
                    Kan ik dan om 14u aanpikken in Avekapelle (als ik daar tegen dan raak 🙁 )

Ik ga wel iemand proberen volgen want mijn co-pilote is dan nog net geen 2,5 jaar 🙂

Als het niet gaat kan het zijn dat ik tegen ‘s avonds even kom kijken in Stene.

gr,

Rufie schrijft:

Kijk er naar uit,
                      Rufie.

En terecht ! 8)
                      Blij dat je erbij bent 😉

Zet me ook maar op de lijst.
                        2 personen.
                        Friet met stoverij.

Kijk er naar uit,
                        Rufie.

Anoniem

Carrera4s schrijft:

En qua tempo en “meekunnen” en zo, in feite kan iedereen op zijn tempo het roadbook rijden hé 🙂

Is idd wel beter. Want verleden jaar heb ik nogal mogen stampen om je bij te houden op je semi-slicks, amai… 😆

@ snoer964 : da’s genoteerd !

@ luccayenne 😈 : de rit eindigt in Stene (Oostende) waar iedereen die wil er nog enen op kan drinken. Wie voor deel 2 start om 14u zal daar – zonder pauze onderweg – rond 16u15 wel zijn. ‘t Is ook al donker voor 17u hé…

En qua tempo en “meekunnen” en zo, in feite kan iedereen op zijn tempo het roadbook rijden hé 🙂

Zou ook graag meerijden maar weet nog niet zeker als ik er om 14u zal geraken aan het 2de vertrek punt,zal zeker nog iets laten weten voor de 17de. 😕 😕 😕
                              Is er op het eindpunt ook nog iets voorzien want moet ten laatste om 19u terug in Brugge zijn. ❓ ❓ ❓ (nog verplichtingen hé)

Als ik die P’s bekijk die gaan meerijden zal ik precies nog redelijk gas moeten geven met de Cayenne om te kunnen volgen 😆 😆 😆
                              Mijne 911 staat al gewassen en gedroogd in de garage voor de winter. 😥 😥 😥

Ik heb de personen hun keuze voor het eten gekregen ,dat word dan 6 x stoofvlees .Tot dan ! 😛

@snoer964 : laat je dan ook eens weten wat je wenst als maaltijd + hoeveel personen met de 996turbo en GT3 erbij ?

Route zit in elkaar, deel 1 al getest en goed bevonden (103km), deel 2 ook klaar maar nog eens testen (117km).

Behalve de eerste 70km zijn het vrij veel bredere wegen, maar steeds verkeersarm, wordt fun en hopelijk wat beter weer dan gisteren ! 😆

snoer 964 schrijft:

@ porsche914orange natuurlijk Karel en Philiepe ,ik zal nog een mail sturen naar Vincent !Met wie of wat kom jij af ?

Alle wagens staan al proper gestald binnen in garage. De 993 is net terug van carrosserie , Wat steenslag en kleine blaasjes aan vooruit weggewerkt, dus tzal met de boxster zijn 😉

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 147)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.