Polderrit Oostende 21 november 2010

Home Forum Porsche Uitstappen Polderrit Oostende 21 november 2010

• Maker
    Discussie

• Carrera4s
    Deelnemer

Deze keer gaat de polderrit over een hele dag, niet exclusief Porsche, maar hopelijk wel met een mooi aantal Porsches !

Alle deelnemers worden op zondag 21 november verwacht op het Maritiem Plein aan de Vismijn te Oostende. Dit bereik je door bij aankomst in Oostende via de snelweg, naar rechts richting Blankenberge te rijden, onder de tunnel en daarna links aan de eerste lichten waar je links kan afslaan en onmiddellijk weer naar links en dan gewoon volgen tot het (doodlopend) einde. Bij regenweer kan er gewoon geparkeerd worden in de oude vismijn zelf, die is overdekt.

Deelnemers worden verwacht vanaf 9u30, er zal worden gestart vanaf 10u na een korte briefing en overhandiging van het roadbook.

Omdat er met een roadbook wordt gewerkt is het in feite onontbeerlijk van een co te hebben die navigeert, al kan je natuurlijk ook ergens aanpikken (en hopen dat die de juiste weg volgt )

De totale afstand bedraagt ongeveer 200 km. Zorg dat je voldoende getankt hebt !

‘s Middags worden we verwacht in De Reigaerd te Avekapelle voor de lunch. Gelieve bij het inschrijven per wagen te vermelden of je alleen of met twee inschrijft en tevens te vermelden welk maaltijd je kiest. Op die manier kans de lunch vlot verlopen.

De keuze is als volgt :

Indische salade (met kip, curry)
      Vegetarische wok (met rijst)
      Friet met stoverij
      Spaghetti Reigaerd (Bolognese met room en groenten)

‘t Staat iedereen uiteraard vrij uitgebreid te aperitieven, voor- en nagerecht te nemen enz

Rond 14u starten we dan het tweede deel van de rit waarbij wel zelfs even tot in Frankrijk rijden. Dit deel zal wat korter zijn.

Kosten : gelieve ter plaatse 5 euro te betalen voor de kosten ivm het roadbook. ‘s Middags rekent iedereen zijn eigen “verbruik” af !

Gelieve dus in te schrijven via aanvullen van de lijst die hierna gestart wordt, per wagen (en niet per persoon) maar dus wel met aanduiding van het aantal personen en wat zij wensen als middagmaal (salade, wok, stoverij of spaghetti).

OPGELET : wie al inschreef of autoforum.be hoeft dit hier niet nog eens te doen !! 😉

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 147)
    • Anoniem

Voor mij graag een spaghetti Reigaerd.

Daar we waarschijnlijk (niet zeker dus) niet naar Polen kunnen gaan daar de betaling van onze lonen vermoedelijk die maandag of dinsdag gaat gebeuren 👿 , wil ik onder voorbehoud voor ons reserveren .

2 personen , 1x vegetarische wok , 1x Stoverij met frietjes

Cool Olaf, ‘t is inderdaad een tijdje geleden hé 🙂

Dus ik noteer alvast :

Sidewinder : 2x Stoverij
            Porsche914Orange + co ?
            Snoer 964 + co .
            iemand met een 996 turbo + co ?
            iemand met een 996 GT3 (hoera!! 😆 ) + co ?
            Reys + Chrislbr
            BrunoRS + co

Degene die mij dit nog niet lieten weten, gelieve te posten welke maaltijd je kiest en of je alleen of met co komt.

Ik denk dat ik de Porsches een beetje zal groeperen qua vertrekvolgorde 😉

Anoniem

Bedankt voor het aanbod maar ik heb intussen afgesproken met Reys. Moet nu alleen nog zien dat ik ginder geraak maar daar zal ik op het autoforum wel iemand voor vinden.

@ porsche914orange natuurlijk Karel en Philiepe ,ik zal nog een mail sturen naar Vincent !Met wie of wat kom jij af ?

Anoniem

SidewindR schrijft:

Chris: Da’s minder leuk nieuws, was ff schrikken 🙁
                  In ieder geval veel beterschap he!!

‘t Gaat ondertussen al een pak beter, ik kan zelfs als terug zelfstandig eten. Ongelooflijk hoe je met 7 pinnen in je arm deze na een goede week toch al heel makkelijk terug kan gebruiken. 😯

Dus… als er iemand is die mij wil meepakken…

‘t Kan goed zijn dat ik tegen dan al terug met de wagen mag rijden dus dat ik evt. ook ergens naartoe kan komen/afspreken. Om zelf mee te rijden met de 993TT neem ik liever niet het risico.

snoer 964 schrijft:

😀 Voila ik heb dit gisteren avond voorgesteld aan 2 vrienden en ze komen ook naar oostende 1 996 turbo en 1 996 GT3 ,tot dan zou ik zeggen .

🙂 Wie zouden dat toch zijn?? 😆 Vincent komt nie?

Hey Dirk, leuk dat je dit nog eens organiseert 😀
                      Ik ben er ook bij! 8)

Voor het middageten graag 2X Stoverij.

Ik kijk er al naar uit!!

@ Chris: Da’s minder leuk nieuws, was ff schrikken 🙁
                      In ieder geval veel beterschap he!!

😀 Voila ik heb dit gisteren avond voorgesteld aan 2 vrienden en ze komen ook naar oostende 1 996 turbo en 1 996 GT3 ,tot dan zou ik zeggen .

ziet er ne wijze rit uit
                          krijg er goesting in maar autos nie meer ingeschreven voor de winter zal voor volgende keer zijn wrees ik

zet me ook maar voorlopig op de lijst ,Ik geef je zeker na het weekend een definitieve bevesteging van mijn deelname .Ik wil dit weekend nog enkele personen warm maken om mee te rijden . 😆

René schrijft:

Dit valt zeker te overwegen…

Tot wanneer kan er ingeschreven worden?

Tot de 17de bij voorkeur 😉

Dit valt zeker te overwegen…

Tot wanneer kan er ingeschreven worden?

Anoniem

Roadbook vasrhouden zou wel gaan. Maar aantekeningen maken is iets anders. Ik heb intussen al een paar pogingen gedaan om links te schrijven en das dus totaal onleesbaar… 😕 En ik kan helaas ook niet volledig zelfstandig eten, alles moet voorgesneden worden. 😳

Wil gerust met iemand meerijden maar die zal er mijn handicap dan wel moeten bijnemen. Plus mij thuis komen ophalen en afzetten.

Anoniem

@chris, gebroken arm, blauwe plekken, motor op schroot, zal een ferme val geweest zijn. Spoedig herstel gewenst!
                                    Ideetje, zou het gaan om het roadbook vast te houden? Vlug een piloot zoeken dan!

15 reacties aan het bekijken - 121 tot 135 (van in totaal 147)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.