Polderrit op een zondag in Nov of begin december

Home Forum Porsche Uitstappen Polderrit op een zondag in Nov of begin december

• Maker
    Discussie
  • Wie heeft er zin om nog eens een polderrit te rijden ?
    Op een zondag deze maand of begin december gaan we nog eens de polders verkennen met de Porsche .
    Een gezellig ritje op een mooie zondagnamiddag .
    Verdere info volgt nog .
    Funny

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 77)
    • [quote=”kleinekastenteufel” post=114217]Allemaal salon porschisten Cedr., zondag alvast PCCB winterrally, see you in Veurne?

:driver: 😉 :driver:[/quote]

Ik ga niet, is net iets te veel statisch. Ben meer voor het rijden 😉

Inderdaad met sneeuw en pekel blijft ook mijn P binnen.
        Ik had er nochtans zin in 🙁

Als er zondag nog sneeuw ligt dan zal ik maar wat gaan driften met de BMW :happy:

Funny + 1

Geef er maar een lap op zondag :driver: , mijne Porsche blijft lekker binnen als er sneeuw en pekel ligt . 😳 😥

Waar en hoe laat gaan jullie afspreken in Veurne ? Eventueel zou ik eens langs komen …….

Allemaal salon porschisten Cedr., zondag alvast PCCB winterrally, see you in Veurne?

:driver: 😉 :driver:

Wel, als er mensen die toch beslissen om te gaan rijden zondag. Post het gerust hier.
                  Weer of geen weer, ben altijd wel te vinden voor een ritje! :driver:

Kan ik volkomen begrijpen ,maar ik zou nog afwachten wat er morgen valt van sneeuw :puke:

Het zal wel voor iedereen duidelijk zijn dat de polderrit op zondag 9 december NIET plaats vindt . 😥 😥
                      Koning winter heeft de doorslag gegeven .Ik kijk wel voor een andere datum.
                      Alvast dank voor jullie enthousiasme . :applaus:

Gisteren was het de hele dag droog en vrij zonnig aan de kust .
                        De rit had kunnen doorgaan ,maar ik vrees dat voor wie van het binnenland kwam de tocht een hel zou geweest zijn . 😥

We houden het voorlopig nog in beraad voor 9 december ,de weergoden zullen beslissen . 😉

Ik zal er niet bij kunnen zijn de 9de …
                          In ieder geval veel fun gewenst!

Vandaag ff met de P aan die kanten gereden. Is inderdaad opletten momenteel, maar zeker te doen. Mss wel beter de N wegen dan de kleine baantjes?

Voor mij zal die datum moeilijk worden zoals er het er nu uitziet. Laatste werkdag van mijne “butler”(zoals hij hier door sommige genoemd word)
                              Stapt uit de horeca, gaat weer een dagjob doen, en voorlopig heb ik nog geen opvolger dus moesten er hier toevallig kandidaten tussen zitten mogen die mij altijd contacteren. Oei, da was hier niet het jobforum zeker? :engeltje:

:relaxman: :driver: :relaxman: :driver: :relaxman: :driver:

Yoepie :happy: Ik kijk er al naar uit, laat maar weten waar en hoe laat …. :driver:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 77)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.