Polderrit op een zondag in Nov of begin december

Home Forum Porsche Uitstappen Polderrit op een zondag in Nov of begin december

• Maker
    Discussie

• Bart
    Deelnemer

Wie heeft er zin om nog eens een polderrit te rijden ?
      Op een zondag deze maand of begin december gaan we nog eens de polders verkennen met de Porsche .
      Een gezellig ritje op een mooie zondagnamiddag .
      Verdere info volgt nog .
      Funny

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 77)
      • [quote=”Funny” post=113589]
        Deze namiddag enkele polderbaantjes verkent ,ze lagen er heel vuil ,nat en modderig bij . 😥
        Bijna onverantwoord om jullie daarover te sturen .[/quote]

Dan zal ik de R888 er al maar afhalen 😀

voor ons is dit ok,hopen op droge wegen :driver: :drink:

geen probleem é funny, ik kom met mijn “takelporsche” hulp bieden :driver:

9/12 is een mogelijke datum .
              Voorlopig zal het 9/12 worden tenzij het weer er anders over beslist .
              Deze namiddag enkele polderbaantjes verkent ,ze lagen er heel vuil ,nat en modderig bij . 😥
              Bijna onverantwoord om jullie daarover te sturen .

Heb net naar de garage gebeld en mijn P zou tegen volgende week klaar moeten zijn :relaxman: dus we zullen er ook bij zijn :driver:

Zondag 09 december 2012 Winterrally Porsche Classic Club Belgium.

Start 09.00 – 12.00 uur te Reninge.

Aankomst 14.30 – 16.30 uur te Nieuwpoort.

is dit nu de definitieve datum? Want ik dacht dat de funny dit ging meedelen/organiseren of ben ik verkeerd?

staat genoteerd !

Ik hoop dat de weergoden hier meelezen en goed weer klaar maken voor 9/12.

[quote=”Funny” post=113456]
                          De excacte datum wordt nog meegedeeld .[/quote]

9/12 perfect……staat reeds in agenda 😀

[quote=”Ghost” post=113430]Waar zou er gestart worden? Hoeveel km?
                            Van hieruit is er interesse :driver: is alweer te lang geleden dat die P nog eens buiten geweest is.
                            Sinds vroemdag max 50 km denk ik :wtf:[/quote]

Sinds vroemdag 5km denk ik :puke: geen tijd, geen weer, of beide 🙁

Beste forumcollega’s,
                              Al enige maanden hunkeren wij naar een ritje met jullie samen. Tot hiertoe is het jammer genoeg nog steeds niet gelukt (werk, familiale verplichtingen, feestjes, enz, enz, enz.). 9/12 zou geweldig zijn. Nu wil ik me écht niet opdringen hoor. We kijken er wel naar uit.
                              ciao,
                              Luc

Als dit niet komend weekend valt, zou ik ook wel graag meerijden, als dit voor de organisatie geen probleem is.

groeten

Mooi :relaxman: dat word een dag van 450 km :driver: ai ai mijne rug en nek 😳
                                  Hopelijk goed weer in een vrij weekend voor mij.
                                  9/12 is ok 😉

Jp met een gemiddelde van 120 km/u zijn we na 1 uur opnieuw thuis . 🙄 😉

Dat pannekoeksje slaan we niet over . 😉

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 77)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.