Polderrit op een zondag in Nov of begin december

Home Forum Porsche Uitstappen Polderrit op een zondag in Nov of begin december

• Maker
    Discussie
  • Wie heeft er zin om nog eens een polderrit te rijden ?
    Op een zondag deze maand of begin december gaan we nog eens de polders verkennen met de Porsche .
    Een gezellig ritje op een mooie zondagnamiddag .
    Verdere info volgt nog .
    Funny

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 77)
    • [quote=”Funny” post=113589]
      Deze namiddag enkele polderbaantjes verkent ,ze lagen er heel vuil ,nat en modderig bij . 😥
      Bijna onverantwoord om jullie daarover te sturen .[/quote]

Dan zal ik de R888 er al maar afhalen 😀

0

voor ons is dit ok,hopen op droge wegen :driver: :drink:

0

geen probleem é funny, ik kom met mijn “takelporsche” hulp bieden :driver:

0

9/12 is een mogelijke datum .
            Voorlopig zal het 9/12 worden tenzij het weer er anders over beslist .
            Deze namiddag enkele polderbaantjes verkent ,ze lagen er heel vuil ,nat en modderig bij . 😥
            Bijna onverantwoord om jullie daarover te sturen .

0

Heb net naar de garage gebeld en mijn P zou tegen volgende week klaar moeten zijn :relaxman: dus we zullen er ook bij zijn :driver:

0

Zondag 09 december 2012 Winterrally Porsche Classic Club Belgium.

Start 09.00 – 12.00 uur te Reninge.

Aankomst 14.30 – 16.30 uur te Nieuwpoort.

0

is dit nu de definitieve datum? Want ik dacht dat de funny dit ging meedelen/organiseren of ben ik verkeerd?

0

staat genoteerd !

0

Ik hoop dat de weergoden hier meelezen en goed weer klaar maken voor 9/12.

0

[quote=”Funny” post=113456]
                        De excacte datum wordt nog meegedeeld .[/quote]

9/12 perfect……staat reeds in agenda 😀

0

[quote=”Ghost” post=113430]Waar zou er gestart worden? Hoeveel km?
                          Van hieruit is er interesse :driver: is alweer te lang geleden dat die P nog eens buiten geweest is.
                          Sinds vroemdag max 50 km denk ik :wtf:[/quote]

Sinds vroemdag 5km denk ik :puke: geen tijd, geen weer, of beide 🙁

0

Beste forumcollega’s,
                            Al enige maanden hunkeren wij naar een ritje met jullie samen. Tot hiertoe is het jammer genoeg nog steeds niet gelukt (werk, familiale verplichtingen, feestjes, enz, enz, enz.). 9/12 zou geweldig zijn. Nu wil ik me écht niet opdringen hoor. We kijken er wel naar uit.
                            ciao,
                            Luc

0

Als dit niet komend weekend valt, zou ik ook wel graag meerijden, als dit voor de organisatie geen probleem is.

groeten

0

Mooi :relaxman: dat word een dag van 450 km :driver: ai ai mijne rug en nek 😳
                                Hopelijk goed weer in een vrij weekend voor mij.
                                9/12 is ok 😉

0

Jp met een gemiddelde van 120 km/u zijn we na 1 uur opnieuw thuis . 🙄 😉

Dat pannekoeksje slaan we niet over . 😉

0
                                15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 77)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.