Polderrit op een zondag in Nov of begin december

Home Forum Porsche Uitstappen Polderrit op een zondag in Nov of begin december

• Maker
    Discussie

• Bart
    Deelnemer

Wie heeft er zin om nog eens een polderrit te rijden ?
      Op een zondag deze maand of begin december gaan we nog eens de polders verkennen met de Porsche .
      Een gezellig ritje op een mooie zondagnamiddag .
      Verdere info volgt nog .
      Funny

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 77)
      • [quote=”porsche4ever” post=113458]we zijn in blijde verwachting van de datum…
        En afsluiten met een etentje in de ostend queen misschien? :lekker:[/quote]

En nu nog een pannekoekske halfweg en we zien het helemaal zitten 😉

@ Bart: 120km ‘t is donker om 16h30…

Of we schuiven ons allemaal aan tafel bij de funny himself!

In mijn achtertuin!! de start bedoel ik!

we zijn in blijde verwachting van de datum…
              En afsluiten met een etentje in de ostend queen misschien? :lekker:

We komen samen Prinses Elisabethlaan te Bredene ,doodlopend stuk aan het Ibis-instituut .

Samen komen rond 13u15 a 13u30 .Een rit van ongeveer 120 km ,alles afhankelijk van het weer .
                Enkel voor forumleden aangezien we zonder roadbook rijden .

De excacte datum wordt nog meegedeeld .

Waar zou er gestart worden? Hoeveel km?
                  Van hieruit is er interesse :driver: is alweer te lang geleden dat die P nog eens buiten geweest is.
                  Sinds vroemdag max 50 km denk ik :wtf:

Deze avond het weerbericht bekeken, voor volgende zondag kans op smeltende sneeuw . 😥
                    Nog even afwachten ,eventueel zondag 9 december .

Is er al een exacte datum ❓
                      Thx

kiezen kan wel nog, echter ligt veel aan de raadsman die dit aanvraagt.(spreek uit ervaring 😳 )
                        Moet wel in 1stuk opgenomen worden, regelingen van enkel de weekends niet rijden en week wel zijn inderdaad voor de beroepsrijders voorzien.

Ik wil er ook wel bij zijn. Hangt alleen een beetje van de exacte datum af…

@Cedric
                          : kiezen kan niet meer. Alleen vertegenwoordigers en chauffeurs kunnen vragen om het alleen in het weekend in te leveren.
                          Je kan als het zover is je rijbewijs als verloren aangeven 🙂 Was onlangs in het nieuws . En je krijgt gewoon een nieuw exemplaar 🙂 (totdat ge iets tegenkomt natuurlijk)

Of nog wakker :respekt: :first: :puke:

En velen nog niet goed wakker vrees ik zo…

Was vroeger een traditie om op 1 januari met den Duc te gaan rijden, toch koud hoor… :mrgreen:

Waarom niet 😉 misschien een treffen op 1 januari . 😉 😉
                                  Neen zal iets zijn voor begin december .

Misschien eind dec? Gt3 met winterbanden en sneeuwkettingen? 😀

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 77)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.