Polderrit op een zondag in Nov of begin december

Home Forum Porsche Uitstappen Polderrit op een zondag in Nov of begin december

• Maker
    Discussie
  • Wie heeft er zin om nog eens een polderrit te rijden ?
    Op een zondag deze maand of begin december gaan we nog eens de polders verkennen met de Porsche .
    Een gezellig ritje op een mooie zondagnamiddag .
    Verdere info volgt nog .
    Funny

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 77)
    • [quote=”porsche4ever” post=113458]we zijn in blijde verwachting van de datum…
      En afsluiten met een etentje in de ostend queen misschien? :lekker:[/quote]

En nu nog een pannekoekske halfweg en we zien het helemaal zitten 😉

@ Bart: 120km ‘t is donker om 16h30…

0

Of we schuiven ons allemaal aan tafel bij de funny himself!

0

In mijn achtertuin!! de start bedoel ik!

0

we zijn in blijde verwachting van de datum…
            En afsluiten met een etentje in de ostend queen misschien? :lekker:

0

We komen samen Prinses Elisabethlaan te Bredene ,doodlopend stuk aan het Ibis-instituut .

Samen komen rond 13u15 a 13u30 .Een rit van ongeveer 120 km ,alles afhankelijk van het weer .
              Enkel voor forumleden aangezien we zonder roadbook rijden .

De excacte datum wordt nog meegedeeld .

0

Waar zou er gestart worden? Hoeveel km?
                Van hieruit is er interesse :driver: is alweer te lang geleden dat die P nog eens buiten geweest is.
                Sinds vroemdag max 50 km denk ik :wtf:

0

Deze avond het weerbericht bekeken, voor volgende zondag kans op smeltende sneeuw . 😥
                  Nog even afwachten ,eventueel zondag 9 december .

0

Is er al een exacte datum ❓
                    Thx

0

kiezen kan wel nog, echter ligt veel aan de raadsman die dit aanvraagt.(spreek uit ervaring 😳 )
                      Moet wel in 1stuk opgenomen worden, regelingen van enkel de weekends niet rijden en week wel zijn inderdaad voor de beroepsrijders voorzien.

0

Ik wil er ook wel bij zijn. Hangt alleen een beetje van de exacte datum af…

@Cedric
                        : kiezen kan niet meer. Alleen vertegenwoordigers en chauffeurs kunnen vragen om het alleen in het weekend in te leveren.
                        Je kan als het zover is je rijbewijs als verloren aangeven 🙂 Was onlangs in het nieuws . En je krijgt gewoon een nieuw exemplaar 🙂 (totdat ge iets tegenkomt natuurlijk)

0

Of nog wakker :respekt: :first: :puke:

0

En velen nog niet goed wakker vrees ik zo…

0

Was vroeger een traditie om op 1 januari met den Duc te gaan rijden, toch koud hoor… :mrgreen:

0

Waarom niet 😉 misschien een treffen op 1 januari . 😉 😉
                                Neen zal iets zijn voor begin december .

0

Misschien eind dec? Gt3 met winterbanden en sneeuwkettingen? 😀

0
                                15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 77)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.