Polderrit op een zondag in Nov of begin december

Home Forum Porsche Uitstappen Polderrit op een zondag in Nov of begin december

• Maker
    Discussie
  • Wie heeft er zin om nog eens een polderrit te rijden ?
    Op een zondag deze maand of begin december gaan we nog eens de polders verkennen met de Porsche .
    Een gezellig ritje op een mooie zondagnamiddag .
    Verdere info volgt nog .
    Funny

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 77)
    • Die komt er op tijd aan . 😉

ik wacht nog even op de mededeling van datum…

Jaja, dat is hier al besproken geweest. Stickers = PK-winst! Daarom dat mijn 912 vol hangt 😉

😆 😆 😆

Zou hij dan ook sneller gaan? :sarcastisch

Mush hij heeft dan nog een fout gemaakt bij het maken van zijn voorplaat de 6 moet een 9 zijn . 😳 😉

[quote=”WES-RS” post=112122]
                OT: Ik zal er dus niet bij zijn, of heeft iemand een Porsche-badgeke teveel voor op mijne Corsa te kleven? 🙄 :lol:[/quote]

:sarcastisch :mrgreen:

Dries-0286.jpg

:sarcastisch :mrgreen:

[quote=”porsche914orange” post=112081]@RS, bedankt! Maar het is nog niet zeker.
                    Dus je moet uw madam niet thuislaten voor mij he 😆

Ben ook nog niet zeker, en mijn Madam krijg je voor zo’n dingen niet in het cozitje!

De ene verteld mij dat je mag kiezen wanneer je rijverbod opneemt, de andere niet..

Is jammer genoeg niet meer te kiezen…trouwens vandaag ook ‘flits’ vaste paal 300m van mijn deur (weet het stom) à 73 km/h…SH*T

Ik heb hier nog wel losse logo’s liggen Wes 😈

Bij mijn weten mag je niet kiezen wanneer je je rijverbod krijgt, je kan enkel uitstel vragen als daar een gegronde reden voor is (heb ik kunnen doen toen ik mijn rijbewijs nodig had als testpiloot voor Ford).

OT: Ik zal er dus niet bij zijn, of heeft iemand een Porsche-badgeke teveel voor op mijne Corsa te kleven? 🙄 😆

@RS, bedankt! Maar het is nog niet zeker.
                          Dus je moet uw madam niet thuislaten voor mij he 😆

De ene verteld mij dat je mag kiezen wanneer je rijverbod opneemt, de andere niet…

[quote=”porsche914orange” post=112050]Zijn er mensen die sowieso alleen rijden. Tis te zeggen, zonder bijrijder? Kzal wss net dan dat roze papierke met men foto op kwijt zijn 😳 :cry:[/quote]

Minder 👿

Ok, deal mijn platen op de RS en gij ernaast, vroem, vroem 😈

Ik bekijk het nog even Cedric, anders uw zitje ‘gereserveerd’ 😉

Je mag altijd meerijden zonder dat papierke hoor 😥 😉
                              We zullen wel een plaatsje voor je hebben .

Zijn er mensen die sowieso alleen rijden. Tis te zeggen, zonder bijrijder? Kzal wss net dan dat roze papierke met men foto op kwijt zijn 😳 😥

Iedereen van het forum mag meedoen :relaxman:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 77)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.