Polderrit op een zondag in Nov of begin december

Home Forum Porsche Uitstappen Polderrit op een zondag in Nov of begin december

• Maker
    Discussie

• Bart
    Deelnemer

Wie heeft er zin om nog eens een polderrit te rijden ?
      Op een zondag deze maand of begin december gaan we nog eens de polders verkennen met de Porsche .
      Een gezellig ritje op een mooie zondagnamiddag .
      Verdere info volgt nog .
      Funny

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 77)
      • Is er al een datum bekend ? 😕
        Mag iedereen hier meerijden of moet je ergens aangesloten zijn?
        Graag een seintje. :driver:
        Mvg, Mario

Als het past in de agenda met veel plezier :driver:

Als het op onze vrije zondag valt en het weer niet te rot is willen we erbij zijn.
            We zullen dan wel tijdig moeten vertrekken daar van de kust tot duitsland het nog een heel eindje rijden zal zijn .

Start waar en wanneer ….. :lekker: Ik wacht… laat maar weten

De enige echte Vlaamse kustpolders .
                Marcel je bent welkom . 😉

Hebben we het hier over de Flevopolder? Beetje saai denk ik. Zeker in deze tijd van het jaar :happy: 😉 :mrgreen:

welke polder?

en ik kom wel den indringer uithangen en de wijn opdrinken 😈 😈 😈 :drink:

[quote=”de zwarte pijl” post=111803]als ik vrij ben rij ik ook wel mee :driver: ;)[/quote]
                        Mie toe :driver:

[quote=”luc993cabrio” post=111807]:driver: :driver: :driver:[/quote]
                          Mie toe :driver:

:driver: :driver: :driver:

als ik vrij ben rij ik ook wel mee :driver: 😉

Snoer ik kies dan een zondag begin december alles is een beetje afhankelijk van het weer .

als ik kan zie ik dit ook wel zitten

Dat zie ik ook zitten maar dan in December ergens ,mijn wagen gaat maandag binnen voor enkele herstellingen en ik hoop hem terug te hebben eind deze maand .

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 77)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.