Polderrit vandaag 3/2

Home Forum Porsche Uitstappen Polderrit vandaag 3/2

• Maker
    Discussie
  • Vlug nog even een apart topicje openen omdat ik van sommige gehoord heb dat ze niet wisten dat er vandaag terug een Polderritje op het menu staat onder leiding van onzen Dirk 😛

Dus voor allen die niet de ganse zondagnamiddag op hun luie kont thuis willen zitten => stap snel in die P, starten, dot gas en hop richting Bredene-Sas (Oostende). Afspraak om half twee 😉

Misschien leren we nog wat nieuwe mensen kennen zo… 8)

Alle info in vorig poldertopic hier:

https://porscheforum.be/viewtopic.php?t=4108&start=75

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
    • Thanks SidewindR 8)
      Uwe ‘witten’ mag er ook zijn !!! Er zat trouwens weer heel wat moois tussen en nu heb ik de Turbo van Wannes ook eens in het echt kunnen aanschouwen (langs voor én langs achter in full action met z’n achterste zwierend 😆 )

[quote=”porsche914orange”:1cq4ee67]toen we moesten wachten achter pascal, steven,en turbowannes was er daar een porsche gepasseerd en die remde hard, de bwm erachter sloeg alles toe. Iemand dat ook gehoort?[/quote]

Heb ik ook gezien, maar het was een inschattingsfoutje denk ik, die remde pas op’t allerlaatste, de Porsche stond al even stil… 😉

En Pascal: mooie 4S man!!

[quote=”porsche914orange”:nplmva8c]toen we moesten wachten achter pascal, steven,en turbowannes was er daar een porsche gepasseerd en die remde hard, de bwm erachter sloeg alles toe. Iemand dat ook gehoort?[/quote]

Ik zag het in mijn achteruitkijkspiegel dat die maar net kon stoppen.

[quote=”turbowannes”:3b3bno7z]toffe mensen en een perfecte rondrit…
            meer moet ne mens ni hebben hé 😉
            en de dag nog romantisch bij kaarslicht afgesloten…met een partner met lang haar…. 😛

voor herhaling vatbaar!![/quote]

Jammer dat ik niet kon blijven voor die laatste drink, maar mijn vriendin was op me aan ‘t wachten … Volgende keer breng ik ze ook mee 😉

toen we moesten wachten achter pascal, steven,en turbowannes was er daar een porsche gepasseerd en die remde hard, de bwm erachter sloeg alles toe. Iemand dat ook gehoort?

Man man man , ZALIGE middagrit was dat Dirk !!! Lekker stevig gassen op die kleine weggetjes … Soms iets te enthousiast en dan moeten keren 😳
                Zeker voor herhaling vatbaar!!! 8)

Mooie fotos allemaal, ik zie zelfs dat Olav een foto van een lekker kippetje heeft genomen 😆

Volgende keer moet ik er zeker bij zijn, jullie vertrokken op maar een goeie kilometer van het appartement zie ik…

Héhé mr Borat, zo’n dwaas figuur, maar iedere keer ik die gast zie, lig ik plat hé 😛

Gisteren was echt een toffe dag ! Leuk gezelschap, veel gezeverd, veel kleine baantjes gezien waarop we snelheden gehaald hebben die zelfs op een autostrade zouden bestraft worden 😳 , schone verzichten op sommige momenten, authentieke pitstops in Lissewege en Stene 😛 , gezellige afsluiter, meer hoeft dat inderdaad niet te zijn voor een zondagje uit 8)

En oja, Filip die zijn geheim in de groep gegooid heeft 😀

Bij deze ook mijn bijdrage van de foto’kes : http://stevenvdw.be/polderrit2/

Enkele voorbeeldjes:

Zag er best gezellig uit. Hoop dat ik volgende keer ook van de partij kan zijn.

“van loock philip”, check het filmpjes-topic eens, heb er speciaal voor u iets gepost 😆 😉

olaf en vetor hebben goed mogen draaien aan hun stuurke denkek, wat is servo toch gemakkelijk 😉
                            Er zaten toch mooie zig-zagjes in 🙂 wink:

ik vond het ook super 😉
                              Toch goed kunnen doorgassen 😆 8)
                              We want more ❗ 😆

ben ook terug in heverlee….het was een prachtige dag vandaag , alles zat gewoon mee… goed weer , toffe mensen en een perfecte rondrit…
                                meer moet ne mens ni hebben hé 😉
                                en de dag nog romantisch bij kaarslicht afgesloten…met een partner met lang haar…. 😛

voor herhaling vatbaar!!

Mooi 8)

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.