Polderrit vandaag 3/2

Home Forum Porsche Uitstappen Polderrit vandaag 3/2

• Maker
    Discussie
  • Vlug nog even een apart topicje openen omdat ik van sommige gehoord heb dat ze niet wisten dat er vandaag terug een Polderritje op het menu staat onder leiding van onzen Dirk 😛

Dus voor allen die niet de ganse zondagnamiddag op hun luie kont thuis willen zitten => stap snel in die P, starten, dot gas en hop richting Bredene-Sas (Oostende). Afspraak om half twee 😉

Misschien leren we nog wat nieuwe mensen kennen zo… 8)

Alle info in vorig poldertopic hier:

https://porscheforum.be/viewtopic.php?t=4108&start=75

5 reacties aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
    • Idd, het was echt superleuk!!!

Bedankt Dirk! 😀

Ook eens kunnen kennis maken met nog een aantal “onbekende” forumleden 🙂

De fototjes staan al online, en wel HIER 😉

Groetjes,

Olav.

[size=75:djvg6lhn]PS: even geduld nog tot de collection approved is door fotopic.net 😉 [/size]

Nee nee, je was te laat 😉

‘t Was weer plezant hé, en deze keer was het nog schitterend weer ook 8)

Tot dik 8 uur nog met Wannes in Stene blijven plakken trouwens. Bedankt aan iedereen om af te komen, en tot de volgende keer 🙂

ok ik kom af…zal er normaal wel op tijd zijn 😉

Volgens de waarnemingen is de temperatuur overal net boven nul gebleven, en geen neerslag… dus het zou mij verbazen mocht er gestrooid zijn. Hier op de gewestweg in de buurt alvast niet, ligt kurkdroog.

Kom maar af 🙂

Dat wordt dan een bendeke van 6 (of 7) Porsches :

ikke
            SidewindR
            pascal
            steven964
            vetor
            porsche914orange
            turbowannes

Of ben ik iemand vergeten ? 😳

nog altijd effe twijfel…. zal een last minute worden vrees ik…het weer ziet er goed uit…nog even kijken of ze zeker geen zout hebben gestrooid…heb echt geen zin om weer langer te poetsen dan te rijden…

5 reacties aan het bekijken - 31 tot 35 (van in totaal 35)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.