poldertochtje 9 december ?

Home Forum Porsche Uitstappen poldertochtje 9 december ?

• Maker
    Discussie

• Carrera4s
    Deelnemer

Hoi gasten,

Meetings zijn er doorgaans voor in de lente, maar ik zou anders voorstellen om hier (aan zee) in de polders eens een toerke te doen, pret gegarandeerd op verkeersarme wegen.

Bvb. afspraak om 13 à 14u in Oostende, een gezamenlijk ritje door de polder en ergens eenpitstop inlassen en nog wat kletsen…

Bvb zondag 9 december, ik heb het ook voorgesteld op ‘t forum van autowereld aangezien er daar ook al heel wat Porscherijders zijn intussen.

Iedereen welkom 8) (de zon ook…)

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 114)
      • [quote=”porsche914orange”:1rurymc3]wij gaan in augustus waarschijnlijk voor de 2de keer na de oldtimer grand-prix op de nurburgring 😉
        Das echt de max ❗
        Pascal heeft de foto’s daarvan gezien[/quote]

hou mij ook maar even op de hoohgte hiervan ! Mn vader zou dit ook wel willen zien denk ik !! Heb je hier al info van ?

wij gaan in augustus waarschijnlijk voor de 2de keer na de oldtimer grand-prix op de nurburgring 😉
          Das echt de max ❗
          Pascal heeft de foto’s daarvan gezien

Ja da zie ik ook wel zitten maar dan liefst op een weekend of maandag en als het wa beter weer is .

We zullen es een tripje moeten plannen naar Nurburg hé 😛

Met TuurBo voorop, die zou hem ginds ook wel amuseren 8)

[quote=”Carrera4s”:306i5u1c]
                Laat ons zeggen dat de hoogte van het verbruik evenredig is met het rijplezier 8) [/quote]

T’is da 😆 Wij en de porsche zelf waarschijnlijk ook wel , hebben er veel plezier aan gehad 😀 8)

Tja, dat verbruik moeten erbij nemen hé. Zeker op zo’n baantjes waar het constant optrekken is… ik zat aan 17 liter volgens de boordcomputer. Ik had op zaterdag dat eerste lusje van 20 km al eens gereden en zat toen aan 18,8 😳

Laat ons zeggen dat de hoogte van het verbruik evenredig is met het rijplezier 8)

[quote=”Pascal”:32ye2sqy]De mijne kwam niet boven de 15,2 uit (gemiddeld) 😕 [/quote]

je hebt dan ook een lang stuk autostrade tussenzitten hé 8)

ik zou begot niet weten hoeveel ik verbruikt hebt die namiddag, of toch wel: té véél 😛

De mijne kwam niet boven de 15,2 uit (gemiddeld) 😕

de P heeft zo’n 16L verbruikt 😉

[quote=”chris_lbr”:lmm640wv][quote=”van loock philip”:lmm640wv]…prachtig weer in een stukje prachtige natuur die ons helaas, in een poging om de 997 te volgen, soms te vlug voorbijflitste..[/quote]
                          De 997 ging weer tegen de 300 zeker ? Is niet den eerste keer als den autoroute zo goed als leeg is… 😉 [/quote]

Geen autoroute gedaan, was eerder 120+ op baantjes waar je normaal met de fiets voorbijsnort 😆

Anoniem

[quote=”van loock philip”:2fie2pw0]…prachtig weer in een stukje prachtige natuur die ons helaas, in een poging om de 997 te volgen, soms te vlug voorbijflitste..[/quote]
                            De 997 ging weer tegen de 300 zeker ? Is niet den eerste keer als den autoroute zo goed als leeg is… 😉

x

Hallo,

Bedankt voor het helse gezelschap van zondagmiddag….. soms ging het wel iets te vlug voor Annie en mezelf… prachtig weer in een stukje prachtige natuur die ons helaas, in een poging om de 997 te volgen, soms te vlug voorbijflitste..maar goed geen gezeur…na de sanitaire stop te Lissewege was het tempo wat beter….
                              Nogmaals bedankt iedereen, ook voor de foto’s….het filmpke heb ik helaas niet kunnen openen dus spreek ik voorlopig nog een pilleke aan om alles in goede banen te kunnen glij.. sorry leiden met korte ei !!!
                              Tot later…zedig zijn en niet op het gras rijden !!!! Mvg Annie en Philip
                              😆

[quote=”van loock philip”:1bn3qlkx]hallo,

misschien komen we af… hangt een beetje af van wanneer we van tafel zijn deze middag….moeten dus zeker om 13u00 kunnen vertrekken om omstreeks 13u30 in Oostende te zijn en dat wordt wat krap maar we doen ons best… Annie en Philip[/quote]

We blijven zeker wel een half uurke tetteren en foto’kes pakken op het vertrekpunt daar veronderstel ik, dus voor 14 uur arriveren is goed hé 😉

Kom maar af, tzal jullie deugd doen, die maaltijd verteren met een gezond porscheritje héhé 😛

x

hallo,

misschien komen we af… hangt een beetje af van wanneer we van tafel zijn deze middag….moeten dus zeker om 13u00 kunnen vertrekken om omstreeks 13u30 in Oostende te zijn en dat wordt wat krap maar we doen ons best… Annie en Philip

[quote=”snoer 964″:3kt5sgmj]Ik had daar ook wel zin in om mee te reiden maar mijn p staat op flanders expo dit weekend op de stand van PCT .spijtig maar zal voor volgende keer zijn . 😛 [/quote]

hij staat daar mooi te blinken hé man 😉

wat een zonde 😛 P P

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 114)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.