poldertochtje 9 december ?

Home Forum Porsche Uitstappen poldertochtje 9 december ?

• Maker
    Discussie

• Carrera4s
    Deelnemer

Hoi gasten,

Meetings zijn er doorgaans voor in de lente, maar ik zou anders voorstellen om hier (aan zee) in de polders eens een toerke te doen, pret gegarandeerd op verkeersarme wegen.

Bvb. afspraak om 13 à 14u in Oostende, een gezamenlijk ritje door de polder en ergens eenpitstop inlassen en nog wat kletsen…

Bvb zondag 9 december, ik heb het ook voorgesteld op ‘t forum van autowereld aangezien er daar ook al heel wat Porscherijders zijn intussen.

Iedereen welkom 8) (de zon ook…)

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 114)
      • Ik ben morgen zeker van de partij.
        Na ritje van vandaag heeft de microbe mij weer serieus in mijn nek gebeten. Tot morgen! 😈 😛 twisted:

Kan er deze keer niet bijzijn 🙁

jup, wij zijn ook weer van de partij 😉
            Tot morgen

Cedric

vandaag porsche914orange en vetor gezien op de beurs, ze rijden morgen ook mee alletwee 😛

We zijn al met 5 of 6 denk ik nu…. juste gepast 😉

Zal mooi, maar fris dagje worden, ideaal Porschaweerken 8)

13u30 😉

Kan je hier alleen nog even het juiste uur van afspraak laten weten aub?Paats = Prinses Elisabethlaan 1 – Bredene-Sas
                  Thx, P.

Strooien gaan ze normaal niet doen, het ligt overal kurkdroog hier aan de kust 😉

ik ga ook nog niks beloven , want normaal heb ik al iets anders…maar daar heb ik eigenlijk niet zo veel goesting in… ze geven geen vriestemperaturen zeker? want als er zout wordt gestrooid kom ik er niet meer mee buiten…heb de laatste keer 2 uur aan mijn velgen moeten wrijven om de zwarte stippen eraf te krijgen..(blank metaal en zout gaan nu eenmaal niet samen..)

Ik doe geen belofte, maar zal toch proberen aanwezig te zijn. Mooie rit zoals de vorige keer wordt altijd gesmaakt. Zeker nu Croix weggevallen is, ben ik op zoek naar een goed alternatief om mijn paardjes nog eens te laten zweten.
                        Wie weet, tot zondag.

Mvg

Lode

Er mag ook niet tevéél interesse zijn, anders moet ik serieuzere voorbereidingen treffen 😆

Misschien begin of half maart( nog eens hé, dan past het wel voor anderen… Nadien zijn er wel weer genoeg andere organisaties en zo.

in de namiddag kan ik niet, guys, sry. 9u smorgens tot 13u = max

[quote=”snoer 964″:277vrnf5]Tja als ik een belofte doe dan hou ik me daar aan ,Dit was me al meer dan een maand gevraagd om op de beurs te staan ,zodoende met spijt in het hart moet ik deze rit missen.damnet f….. 😕 [/quote]

Weet ik wel hoor… maar toch beu hé 😡

Ik spring trouwens zaterdagnamiddag rond 15 uur es binnen op Collection Cars !

Tja als ik een belofte doe dan hou ik me daar aan ,Dit was me al meer dan een maand gevraagd om op de beurs te staan ,zodoende met spijt in het hart moet ik deze rit missen.damnet f….. 😕

Wa is da hier allemaal.. P op de beurs 😕 ? ? P

En het gaat zondag mooi weerken zijn, dus…. niet twijfelen en gaan met die banaan, want voor tzelfde geld regent het de volgende 50 zondagen 😈

CARPE DIEM 8)

Ik zou heel graag eens mee rijden maar nu zondag zit ik met een “Gourmet feestje” thuis voor de open haard 😉 … helaas … tzal voor de volgende keer zijn 😥

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 114)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.