poldertochtje 9 december ?

Home Forum Porsche Uitstappen poldertochtje 9 december ?

• Maker
    Discussie

• Carrera4s
    Deelnemer

Hoi gasten,

Meetings zijn er doorgaans voor in de lente, maar ik zou anders voorstellen om hier (aan zee) in de polders eens een toerke te doen, pret gegarandeerd op verkeersarme wegen.

Bvb. afspraak om 13 à 14u in Oostende, een gezamenlijk ritje door de polder en ergens eenpitstop inlassen en nog wat kletsen…

Bvb zondag 9 december, ik heb het ook voorgesteld op ‘t forum van autowereld aangezien er daar ook al heel wat Porscherijders zijn intussen.

Iedereen welkom 8) (de zon ook…)

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 114)
      • Ik had daar ook wel zin in om mee te reiden maar mijn p staat op flanders expo dit weekend op de stand van PCT .spijtig maar zal voor volgende keer zijn . 😛

Ik vertrek straks op shortski, anders graag.

Verdorie heb al verplichtingen zondag

Als ik hem zondag terugheb wil ik ook wel eens meerijden 😀
              Maar dan niet aan 30-40/h he 😆

Cool, we zijn al met 4 8)

Afstand zoals de vorige keer of liefst wat korter ? Ik zal sowieso wat baantjes pikken al improviserend.

Afspraak deze keer te 8450 Bredene-Sas, Prinses Elisabethlaan 1 (IBIS-school) : neem afrit Oudenburg, naar rechts en 1 km verder linksaf (voor het grote kanaal) richting Oostende, 4km langs het kanaal en je bent er bijna. Gewoon effe intikken op mappy of zo… makkelijk te vinden 😉

Deze foto is exact daar genomen :

Ahaaa, dat zie ik ook wel zitten!

Moet idd niet te lang zijn, gewoon een paar leuke baantjes door Dirk vakkundig uitgekozen 🙂

Ik volg het hier wel, but you can count me in!

Ik ben normaal wel terug van de partij ja !

Ik zie dat wel zitten 8) Voorstellen? Hoeft geen lange rit te zijn …

Anoniem

Spijtig, nog wat te vroeg voor mij. Maar ik hou dit topic wel in de gaten…

Nu zondag nog eens een toerke doen ? Het belooft een droog weekend te worden, dus waarom niet…

Laat de interesse maar horen, afspraak rond 13u30 ?

Begin volgend jaar hou ik de weerberichten in ‘t oog, en ik post halfweg de week dan bvb dat ik de zondagmiddag erop nog eens die rit zal doen, of een andere route (ik ken genoeg baantjes intussen), dus hou de thread “uitstappen” in ‘t oog !

x

Nogmaals bedankt voor de begeleiding en de organisatie van de “poldertocht”. Zeer geslaagd ondanks de nattigheid. Zeker voor herhaling vatbaar bij betere weersomstandigheden. Ben echt op plaatsen geweest die mij totaal onbekend waren. We hebben genoten…zo zie je maar dat je niet altijd een roadbook of iets dergelijks nodig hebt..met een beetje geduld en respect voor elkaar lukt dat prima! Tot de volgende keer… Zeker doen !!! Mvg Annie en Philip

‘t Was gezellig. Niet te lang , niet te kort, toffe mensen !!! De volgende keer zal ik er zeker weer bij zijn 8)

dat wordt toch zeker herhaald niet?

Jammer dat ik er niet kon bij zijn.

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 114)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.