poldertochtje 9 december ?

Home Forum Porsche Uitstappen poldertochtje 9 december ?

• Maker
    Discussie

• Carrera4s
    Deelnemer

Hoi gasten,

Meetings zijn er doorgaans voor in de lente, maar ik zou anders voorstellen om hier (aan zee) in de polders eens een toerke te doen, pret gegarandeerd op verkeersarme wegen.

Bvb. afspraak om 13 à 14u in Oostende, een gezamenlijk ritje door de polder en ergens eenpitstop inlassen en nog wat kletsen…

Bvb zondag 9 december, ik heb het ook voorgesteld op ‘t forum van autowereld aangezien er daar ook al heel wat Porscherijders zijn intussen.

Iedereen welkom 8) (de zon ook…)

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 114)
      • echt knappe foto’s 😉

Hier vind je nog een pak foto’s :

http://www.autoforum.be/showthread.php?t=27243

Tot de volgende 🙂

een paar foto’s

op http://www.itconstruct.be/p/polder.cfm

groeten,

Dirk

ik vond het ook super, zeker voor herhaling vatbaar.
              uiteraard bij mooier weer 😉

Hey Tuurke, nog es merci voor het initiatief en uitstippelen van de route ! Het was superleuk en de baantjes waren TOP ! Af en toe een “druppelke”, maar al bij al viel het nog mee, het is natuurlijk geen zomer meer hé, maar dan schuiven de P’kes des te beter 😛

En het ging er af en toe snedig aan toe op die boerebaantjes, lekker was dat 😛

Ik heb ervan genoten allesinds en het is zeker voor herhaling vatbaar, volgende week ? 😀

Toch ook al een goed kwartier thuis. Schitterende rit, enorm genoten, jammer van het weertje, maar toch dik in orde. Volgende keer ben ik er opnieuw bij. Tot hoors!

Hehe, als eerste thuis… niet moeilijk ook 😉

Bedankt voor de mooie opkomst, het was een plezante rit en een gezellig onderonsje. Wordt dus wel eens vervolgd, later deze winter…

[quote=”Carrera4s”:2xjabzma]Ik zou zeggen : bespaar je de moeite, binnen een paar uur is ‘m toch terug smerig 😉 [/quote]

Inderdaad, kga er niemeer aan beginnen, moet nu toch nog ff langs vader passeren en die woont in het hol van pluto om het mooi te zeggen, et slijk zal tot achter mn spiegels hangen vrees ik haha 😛

Ik zou zeggen : bespaar je de moeite, binnen een paar uur is ‘m toch terug smerig 😉

Tot vanmiddag, weertje ziet er goed uit, hopelijk blijft het zo ❗

Kga misschien nog nekeer een spons over mijn P zetten, want em ziet er lekker smerig uit, alhoewel dat goed bij de tijd van het jaar past 😛

Kvoel me gelukkig al wa beter dan gisteren ook, oef, want een ritje met de P moeten missen is wreed beu… mn extra dosis dafalgan lag reeds klaar 😆

Doen dus mee :

carrera4s
                            kleinekastenteufel
                            porsche914orange
                            steven964
                            vetor
                            vanloock philip
                            pascal
                            eenplus (hopelijk heeft die gezien dat we afspreken aan de vismijn, ik zal eerst een kijkje nemen of er niemand naar Bredene is gekomen, is toch in mijn straat)

Tot deze middag aan de vismijn 😉

Let wel op in dat stuk, den totetrekker (oftewel flitser ) staat graag in dat eindje van de wegomlegging!!

Tot morgen!

tot morgen 😉

x

Richting Knokke, net voorbij de lichten op de Oppex (de spuikom) aan keukens Loeters heb je een kleine omleiding (richting Knokke dus). Het staat aangeduid, je rijdt dus naar links, oranje borden volgen en opletten voor de tram !!! en vervolgens terug naar links (rechts inrijden verboden!!!) tot op de T en op de T naar rechts, ongeveer 500 meter rechtdoor en je komt aan het rond punt net voor de vismijn. Mvg philip

Ik zal er waarschijnlijk ook bij zijn morgen ! 😛

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 114)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.