poldertochtje 9 december ?

Home Forum Porsche Uitstappen poldertochtje 9 december ?

• Maker
    Discussie
  • Hoi gasten,

Meetings zijn er doorgaans voor in de lente, maar ik zou anders voorstellen om hier (aan zee) in de polders eens een toerke te doen, pret gegarandeerd op verkeersarme wegen.

Bvb. afspraak om 13 à 14u in Oostende, een gezamenlijk ritje door de polder en ergens eenpitstop inlassen en nog wat kletsen…

Bvb zondag 9 december, ik heb het ook voorgesteld op ‘t forum van autowereld aangezien er daar ook al heel wat Porscherijders zijn intussen.

Iedereen welkom 8) (de zon ook…)

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 114)
    • ik ga er dus niet bij kunnen zijn deze keer…ik heb eieren voor mijn geld gekozen , en ga met het gezin indoor skieen in landgraaf…kwestie van samen met het gezinnetje ook eens iets nuttig te doen 😉

maar aan diegene die gaan: trek maar veel fotookes zodat we wat kunnen meegenieten.

Adres is dus Sprotplein, Oostende ! Heb ik hier net gepost 😉

Je moet richting Bredene, Blankenberge. Er zijn daar serieuze wegenwerken (soms file, maar dat zal morgen wel meevallen), en kort erna moet je naar links, staat aangeduid met oranje borden (haven). Dan terug links (verplicht) en dan kom je aan de Vismijnlaan, die je rechts in moet (logisch : richting zee) en dan kom je ter plekke.

Misschien toch een woordje uitleg hoe ik aan die vismijn kom ?

Ik kom via de E40 oostende binnengereden, waar moet ik dan heen of welke richting ? Kom daar eerst aan een rond punt hé op et einde van de E40.

Of een adres van die vismijn ?

Hopelijk voel ik me wa beter morgen, want lig al gans de dag horizontaal pfff 🙁

Kan er jammer genoeg niet bij zijn , maar veel plezier en rijgenot , laat enkele foto’s achter .

OK, als het dan aan ‘t gieten is, staan we tenminste droog om een klapke te doen.

Voor de duidelijkheid/zichtbaarheid zou ik wel afspreken aan de Vismijn zelf, dus helemaal in het begin aan die rotonde (Sprotplein). Mocht het daar stinken (hopelijk zit de wind goed 😆 ) kunnen we nog verkassen naar die kaai. Maar zo kan er niemand missen, je ziet de vismijn al van ver.

Zo rond 13u30 dus, ik zal er al iets vroeger zijn…

Deze foto is trouwens exact daar genomen, maar geeft niet echt zicht op de vismijn…

Iedereen zal ‘t wel vinden zeker ?

Anoniem

…rotte vis 😆

x

geen slecht idee, net voor het inrijden van de vismijn kun je ook rechts aan het rond punt de vismijn inrijden dan kom je naast de kade terecht waar de vissersschepen klaarliggen voor de markt op maandag.
                  De zondagnamiddag zal daar weinig beweging zijn en er is daar veel meer licht. Normaal mogen daar geen voertuigen rijden met fossiele brandstoffen maar de uitzonderingen bevestigen ook hier de regel. t’is er in ieder geval proper en droog en het stinkt er niet naar….

Misschien in de doorrijhal van de vismijn te Oostende? Overdekt maar misschien iets te donker?

Of, spelen zonder kijken.

😀 D D

Héhé, ik ben ook niet bang van een spatje regen, maar tis toch leuker als het droog is ! Zo in de regen naar mekaars speelgoed staan koekeloeren, niet zo fijn, nergens de mogelijkheid om overdekt af te spreken ? 8)

Helemaal niet, maar ik dacht dat haast iedereen zou afhaken, blijkbaar niet dus 8)

toch niet bang van beetje regen? 😉

Droog of nat, ik ben er zeker !!
                              Kan ik ook eens een gezicht op die nickname’s zetten.

Als dat de spirit is, dan kan het inderdaad sowieso doorgaan 😈

x

[quote=”kleinekastenteufel”:ohvgihms]Wat is dat nu?

Vooreerst, zondag zal het weer aan de kust goed zijn.

En bovendien zijn al die machientjes toch verzinkt en kunnen ze tegen water en wat slijk.

Of anders zijn er vele goede 924-944-968 TE KOOP voor een zacht prijsje, om mee te stoeien of de rijkunst op te krikken.

😈 😈 😈 [/quote]

Overschot van gelijk….

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 114)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.