poldertochtje 9 december ?

Home Forum Porsche Uitstappen poldertochtje 9 december ?

• Maker
    Discussie

• Carrera4s
    Deelnemer

Hoi gasten,

Meetings zijn er doorgaans voor in de lente, maar ik zou anders voorstellen om hier (aan zee) in de polders eens een toerke te doen, pret gegarandeerd op verkeersarme wegen.

Bvb. afspraak om 13 à 14u in Oostende, een gezamenlijk ritje door de polder en ergens eenpitstop inlassen en nog wat kletsen…

Bvb zondag 9 december, ik heb het ook voorgesteld op ‘t forum van autowereld aangezien er daar ook al heel wat Porscherijders zijn intussen.

Iedereen welkom 8) (de zon ook…)

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 114)
      • Wat is dat nu?

Vooreerst, zondag zal het weer aan de kust goed zijn.

En bovendien zijn al die machientjes toch verzinkt en kunnen ze tegen water en wat slijk.

Of anders zijn er vele goede 924-944-968 TE KOOP voor een zacht prijsje, om mee te stoeien of de rijkunst op te krikken.

😈 😈 😈

De weersvoorspellingen zien er niet goed uit : altijd maar regen… dus de kans is groot dat het op een andere keer zal doorgaan.

Vergeet dus niet dit topic te checken eer je afkomt !

[quote=”porsche914orange”:2nfvu7oj]haha 😆
            ikke niet goed praten nederlands kan
            😛 [/quote]

We zijn da gewoon van die westvlamingen 😛

haha 😆
              ikke niet goed praten nederlands kan
              😛

Mooi, dat wordt toch nog een leuke opkomst blijkbaar 🙂

Hallo,

ik kom zondag ook. Afspraak in Bredene.

911SC Oak Green

Groeten

Dirk

Hallo,

ik kom zondag ook. Afspraak in Bredene.

911SC Oak Green

Groeten

Dirk

[quote=”porsche914orange”:2s6nc88x]wij zijn komen zondag 😉 [/quote]

nieuwe zinsbouw ? 😆 😛

wij zijn komen zondag 😉

Sorry, had die inlichtingen op het vorige blad niet gelezen.
                          Mijn bolleke is een 911 van ’76, 2,7 S Turbolook muisgrijs van kleur en zalig van geluid (voor mij toch!).

Tot zondag

[quote=”vetor”:1hhfg7rn]Wanneer meer gegevens beschikbaar over de rit? Ik ben zeker van de partij![/quote]

Info staat in de laatste post op de vorige blz ! Met welke Porsche rij jij vetor ?

Behalve degene die zich hier aangemeld hebben zijn er nog 2 andere Porsches (993 en 997 turbo denk ik).

Wanneer meer gegevens beschikbaar over de rit? Ik ben zeker van de partij!

Geen slecht idee, het is trouwens de bedoeling die (tussen)stop in te lassen op het einde van de rit, want het is snel donker…

Ik ga nog eens wat weggetjes verkennen… met de fiets 😆

DE VREDEBORG, Dorpstraat 30 te 8460 OUDENBURG (Ettelgem) zou een goede plaats voor tussenstop kunnen zijn.

Ruime en afgesloten parking.

Wim

Moet helaas afzeggen, komen die dag iemand een hardtop ophalen en hij kan hier pas om 13.00 uur zijn die dag, 👿 en kan niet anders meer voor volgend jaar.

Ik hoop jullie eens op een ander ritje te ontmoeten dan.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 114)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.