poldertochtje 9 december ?

Home Forum Porsche Uitstappen poldertochtje 9 december ?

• Maker
    Discussie

• Carrera4s
    Deelnemer

Hoi gasten,

Meetings zijn er doorgaans voor in de lente, maar ik zou anders voorstellen om hier (aan zee) in de polders eens een toerke te doen, pret gegarandeerd op verkeersarme wegen.

Bvb. afspraak om 13 à 14u in Oostende, een gezamenlijk ritje door de polder en ergens eenpitstop inlassen en nog wat kletsen…

Bvb zondag 9 december, ik heb het ook voorgesteld op ‘t forum van autowereld aangezien er daar ook al heel wat Porscherijders zijn intussen.

Iedereen welkom 8) (de zon ook…)

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 114)
      • Hey Tuur, hier ook maar even melden dat ik van de partij ben 😉

Hopelijk mogen we die zondag onze 8) bovenhalen 😀

tot dan !

Aha, mooi zo ! Deze rit plan ik om richting Jabbeke te rijden, dan meer naar het westen, mix tussen rustige gewestwegen en wat kleinere wegjes, afhankelijk van hoe de wegen er bij liggen dan…

x

hallo,

leuk initiatief, als het weer een beetje meezit rijden we mee!
            afspraak alvast genoteerd…. vertoef regelmatig in de vissershaven van Oostende… er kunnen daar inderdaad prachtige foto’s genomen worden..
            heb een rit klaar van ongeveer 120 km in de streek van Damme en Zeeuws Vlaanderen dwars door het landschap zonder drukke wegen en jawel …..zonder fli…….. Misschien iets voor in de lente… Mvg Philip

Goed, ik ben blij met de interesse, gezien het moeilijke seizoen. Dit weekend bvb voorspellen ze heel slecht weer, we kunnen maar hopen dat het op 9.12 mooi weer wordt…

Alle suggesties zijn welkom, ik moet nog eens kijken waar we eventueel een pitstop kunnen inlassen, ergens te velde.

Wij zijn ten zeerste geïnteresseerd, komen hoogst waarschijnlijk.

Wij kennen de streek zeer goed en willen meewerken aan de organisatie. 😈 😈 😈

Wim

Als alles goed is en ik mag komen als Zeeuwse Vlaming 😉 ben ik er ook bij.
                  Zie wel hier op het draadje of het door gaat.

Hmm ik zal moeten passen, moet naar een verjaardagviering die zondag.

Gisterenavond pas gezien 😕

Voor mij geen enkel probleem op 9/12, als het op een ander moment zou doorgaan liefst wel iets laten weten. Toch eens een rit in mijn streek, tof.

Geen probleem, in 2008 prik ik nog wel eens een nieuwe datum, maar het zal sowieso wel ergens op een zondagnamiddag zijn in januari of februari. Vanaf maart ben ik op zondag ook meestal op pad voor één of andere sportwedstrijd…

Hey Dirk!

9 December gaat helaas niet (heb competitie om 13u) maar het idee is super! Dus wanneer ik wel eens kan ben ik zeker van de partij!

Groetjes,

Olav.

Wel, het kan ook op verschillende data doorgaan hé, veel organisatiewerk is er niet aan, tenzij er een zondvloed van deelnemers zou zijn, dan ben ik wel verplicht van een roadbook te maken.

We wachten inderdaad het weer af, maar als dat in orde is :

Afspraak op 9.12 vanaf 13u15 aan de IBIS-school, gelegen Prinses Elisabethlaan 1 te 8450 Bredene, aan het einde van het kanaal Brugge-Oostende (zeer gemakkelijk te bereiken : afrit Oudenburg, naar rechts, na 1 km aan het kanaal naar links richting Oostende en bij binnenkomst Oostende het kanaal oversteken en naar links en je bent er).

Om 14u zouden we naar de haven kunnen rijden (vlakbij) voor de fotoliefhebbers, en nadien een toerke door de polders. Eventueel met pitstop, afhankelijk van het uur (aangezien het snel donker wordt…).

Zou moeten lukken, kan het nog combineren met werk in Bredene.

Hopelijk geen regen die zondag, even weerberichten afwachten.

Wij hebben wel interesse ! Nu, 9/12 ligt wat moeilijk, ik moet de studerende kids wat kunnen “in de gaten” houden…..
                                Maar het idee is zeker leuk 😉

Anoniem

In december kan ik niet. Maar in januari – februari wel. Dus moest het uitgesteld worden naar begin volgend jaar wil ik zeker wel meedoen. Alleen – ge weet wel – als het niet regent…

eueu.. voor alle zekerheid wel uitkijken dat er geen metalen balken op de wegen liggen é Dirk 😉

Lijkt me leuk en ook dichtbij.
                                    Ik heb nog 10 jaar in Diksmuide gewoond , mooie routes.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 114)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.