poldertochtje 9 december ?

Home Forum Porsche Uitstappen poldertochtje 9 december ?

• Maker
    Discussie

• Carrera4s
    Deelnemer

Hoi gasten,

Meetings zijn er doorgaans voor in de lente, maar ik zou anders voorstellen om hier (aan zee) in de polders eens een toerke te doen, pret gegarandeerd op verkeersarme wegen.

Bvb. afspraak om 13 à 14u in Oostende, een gezamenlijk ritje door de polder en ergens eenpitstop inlassen en nog wat kletsen…

Bvb zondag 9 december, ik heb het ook voorgesteld op ‘t forum van autowereld aangezien er daar ook al heel wat Porscherijders zijn intussen.

Iedereen welkom 8) (de zon ook…)

9 reacties aan het bekijken - 106 tot 114 (van in totaal 114)
      • Lijkt mij wel leuk, helaas op jobvlak voor mij de drukste periode van het jaar en zal bijgevolg moeten passen…

[quote=”targaboy”:191e4mzg]:lol: ah den orange kunt ook nie laten he
          u sloefkes zijn ver versleten zeker dit jaar hihi[/quote]
          we hebben nog de winterbanden hé 😆

Blijkbaar is er niet veel interesse ? Of wachten jullie het weerbericht af ?

In elk geval, als het slecht weer is, wordt het uitgesteld naar een andere keer want het draait tenslotte om het plezier en bij regen en/of sneeuw is de pret toch serieus gedrukt…

Uitstellen is geen probleem aangezien ik niets op voorhand moet plannen : gewoon afspreken en rijden, en ergens eens stoppen…

😆 ah den orange kunt ook nie laten he
              u sloefkes zijn ver versleten zeker dit jaar hihi

ik vind dat wel interessant 😉
                Eens dicht bij de deur.
                de kans zit er in dat we komen(als het doorgaat tenminste)

heb liever roadbook want volgen is nie zo evident de eertst rijd 120 de laatste moes stuntelen aan 90 anders zit ie in zijn voorligger zijn gat hihih
                  misschien volgenden keer

veel succes in ieder geval 😉

Nee, gewoon uit het vuistje, we rijden in groep (zoveel zullen er toch niet meerijden) en jullie mogen mij volgen 😆

Zulke baantjes bvb (vandaag gefilmd met één hand, niet echt evident eigenlijk) : http://www.youtube.com/watch?v=hcnmoKvLUus

ist bolleke pijl ?

ik ga het ens bekijken , maar het weer zal een grote rol spelen…als er zout gesmeten is haal ik hem niet boven..

9 reacties aan het bekijken - 106 tot 114 (van in totaal 114)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.