Poldertoerke, nu zondag 20/11 13u30 !

Home Forum Porsche Uitstappen Poldertoerke, nu zondag 20/11 13u30 !

• Maker
    Discussie

• Carrera4s
    Deelnemer

Als het winter wordt moet je soms kort op de bal spelen. Vandaar : wie zin heeft om zondagnamiddag wat te cruisen 😈 door de polders is welkom vanaf 13u15-13u30 in de Prinses Elisabethlaan te Bredene (doodlopend stuk naar de Ibisschool, vlakbij de brug over de vaart)

Klassieke recept : beetje sturen, een pannenkoekske eten en nog wat sturen. Heb nog wat toffe baantjes ontdekt intussen met goed wegdek 8)

Hou dit wel beperkt tot dit forum, dus geen via via deelnemers want het is zonder roadbook en dan is pakweg 8 wagens al veel.

Wie afkomt : graag een seintje in dit topic 😉

12 reacties aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
      • jup, ik kom af deze middag.

Ik zie 3 man die zou afkomen ? OK tot straks, ga nu eerst een uur of 5 mtb’en, hopelijk geen mist maar momenteel zie ik de maan schijnen 8)

Anoniem

Tuurlijk heeft Bruno een zolder, is er vandaag ook hard op bezig
            [IMG]http://i42.tinypic.com/2uppn9f.jpg[/IMG]

Jokke
            Vandaag :Belgian Audi & VW Club Day
            Morgen: Motorsportfreunden Solingen

Anoniem

Dag Dirk ,kan zijn dat ik morgen afkom .

@Bruno
              ,ik wist niet dat jij een zolder had ? 😉

Bruno RS schrijft:

Ik zit op zolder met die anderen aan het spelen 😉

Wat is er op Zolder zondag?Vandaag ook iets?

beltar schrijft:

Carrera4s schrijft:
                  [quote]Als het winter wordt moet je soms kort op de bal spelen. Vandaar : wie zin heeft om zondagnamiddag wat te cruisen 😈 door de polders is welkom vanaf 13u15-13u30 in de Prinses Elisabethlaan te Bredene (doodlopend stuk naar de Ibisschool, vlakbij de brug over de vaart)

Klassieke recept : beetje sturen, een pannenkoekske eten en nog wat sturen. Heb nog wat toffe baantjes ontdekt intussen met goed wegdek 8)

Hou dit wel beperkt tot dit forum, dus geen via via deelnemers want het is zonder roadbook en dan is pakweg 8 wagens al veel.

Mo gow zeg, dat meent ge nie… we vertrekken zondag op vakantie… juist als vorige keer.
                  1 zondag december?????[/quote]

Als het weer dan nog meezit : eventueel op 18 december 😉

Ik zou wel willen maar kan ook niet 😕 😥

Ik zit op zolder met die anderen aan het spelen 😉

Zondag werkendag 😥

Anoniem

Die kordate aanpak moet je onze politici eens aanleren Dirk!
                          Prima voorstel trouwens.
                          Als, als, als mijn rug het toelaat en als, als, als mijn madam niksken gepland heeft kom ik zeker af. Moet wel tijdig thuis zijn.

Die Beltar, doet die eigenlijk nog iets anders dan op reis gaan en ‘niet Porsches’ kopen??? 😆

Carrera4s schrijft:

Als het winter wordt moet je soms kort op de bal spelen. Vandaar : wie zin heeft om zondagnamiddag wat te cruisen 😈 door de polders is welkom vanaf 13u15-13u30 in de Prinses Elisabethlaan te Bredene (doodlopend stuk naar de Ibisschool, vlakbij de brug over de vaart)

Mo gow zeg, dat meent ge nie… we vertrekken zondag op vakantie… juist als vorige keer.
                            1 zondag december?????

ik zou da wel zien zitten, even overleggen met co-piloot ❗
                              (ook al is het volgen, tis altijd leuke met 2 in de wagen)

12 reacties aan het bekijken - 31 tot 42 (van in totaal 42)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.