Polestar vs Porsche

• Maker
    Discussie
  • Gisteren met de Polestar op de RSR Trackday @ Spa
    Great fun !

Hij is wat zwaar en de remolie kon niet altijd volgen maar hebben ons supergoed geamuseerd … En heel wat porscherijders raar doen opkijken toen ineens die Volvo in de spiegel verscheen 😉

Met dank aan onze “haas” in de GT3 RS …. lachen, zei me nadien…. Godverdekke, daar komt em weer …

Geeft ook wel goed beeld hoe het er aantoe gaat, beginners, ervaren en cups, allen samen on track, echter open pitlane dus nooit teveel tegelijk en gedisciplineerd met respect voor elkaar.

[video]http://youtu.be/YU41VsCFHM4[/video]

Youtube

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
    • Zonder enige twijfel … DOEN … dat grijs met die zwarte velgen is supercool !

Toeval wil ik dat ik vanavond net de Volvo moest gaan tonen aan een RS4 rijder die me dagelijks hoort voorbijrijden en zijn RS4 wil verkopen om deze te kopen :-))

Indien amateurs, Donkergrijze RS4 van 2007, manueel, 100.000km, ombouw lichte vracht dus 125€/jaar Tax, vraagprijs ergens een 35.000€

Zou de Volvo op termijn wel is durven dippen in het gunmetal grey en er dan zwarte velgen op zetten…nu op het zwart vind ik de Alu-velg wel knap, geeft hem net iets meer een klasse uitstraling tov sportief.

Zou er dan zo uit komen te zien:

image-28.jpg

Interessant, maar niet echt mijn ding.

oh! Schitterende wagen. Pure klasse !
            Zelf zou ik me toch weer laten gaan aan een auto waar het imago toch wat belangrijker is (eg. RS4) en
            net daarom vind ik het klasse dat je voor zo’n wagen kiest.

Niets mis, velgen moeten in donkere kleur en het is af !

Vorige twee waren wit… v60 R-design en een witte V40 T5R-Heico … Wou is iets anders, vandaar keuze voor zwarte

Echt knappe DD! Zeker in het zwart, een echte sleeper 😀

in’t wit ziet hij er ook beestig bruut uit !!

v60polestar.jpg

Ik kan er wel aan geraken…:-)
                      Nederland, Duitsland, echter deze komt uit Zweden, voordeel, enkel daar met Scandinavian pack erop te krijgen, dus met parking heater te bedienen met de iPhone 🙂

Seat…BMW… En zoals te zien op spa, zijn zelf sommige P’s niet veilig :-))

Damm knappe Volvo! waar heb je die kunnen vastkrijgen, in Nederland?
                        echt een sleeper die V60! hopelijk al menig uitgebouwde Seatjes het stof doen vreten…

Nope, zou het te snel moe worden dacht ik, lang. Getwijfeld, finaal zwart genomen en dan maar voor allblack look gegaan.
                          image-21.jpg

image-22.jpg

image-25.jpg

image-26.jpg

image-27.jpg

Mogelijkheid om eens een pic van de daily te posten?

ben eens benieuwd? in het polestar blue vermoed ik?

On screen gegevens had ik vooraf moeten aanpassen… Vergeten…
                              Fantastische daily driver…. Wist al dat hij goed was maar zo goed…

verbazend Philippe. mss nog even de on-screen wagengegevens aanpassen?

14 reacties aan het bekijken - 1 tot 14 (van in totaal 14)
                              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.