Polieren

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Polieren

• Maker
    Discussie
  • Het zou kunnen dat de vraag in het verleden reeds gesteld werd maar de zoekfunctie gaf 0 resultaten zodus…..
    Als de wagen proper is, zie je allerlei kleine krasjes (nadeel van donkere lak) en af en toe een grotere of wat steenslagschade.
    Ik vraag me af of polieren hiervoor de geschikte oplossing is en of dit een langdurig effect heeft!
    Zou je er zelf durven aan beginnen of is het eerder iets voor een professional? En over welk budget spreken we dan?
    Of ben ik gewoon een freak :geek: omdat ik een auto van 9 jaar oud perfect glimmend wil krijgen? 😳 ben nooit zo secure geweest met eender welk speelgoed dan met deze *porsche ! Het is een virus, vrees ik :engeltje:

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
    • @HarlyG , Zelf heb ik al enkele jaren ervaring in het polijsten van motoren en auto’s , zelf gebruik ik de zwitserse producten of compounds van Riwax vergelijkbaar met 3M maar vindt ze beter .
      Indien je dit wenst kan ik je altijdt op weg helpen met een kleine cursus om je auto eens lekker uit te polijsten .
      De machienes heb ik ter beschikking en de producten ook , enkel de schuurpads dienen nieuw aangekocht te worden daar ik telkens per auto nieuwe pads gebruik kost +/- 50€
      zodus met de nodige zelfredzaamheid en de nodige begeleiding en geduld heb je voor minder dan 100€ een op en top glimende wagen .

:happydance:

polieren lukt niet bij een zilveren zeker?

Het werk van Olivier is hier op het forum te bewonderen en is ronduit schitterend.
          Als je zelf iets wil doen, kan ik je de producten van Autoglym aanbevelen.

Verstuurd met Tapatalk

Ik heb die van mij net laten polieren. Zelf wou ik er niet aan beginnen, zo een auto’s verdienen het om perfect te staan en ik vind dat dit ook veel bijdraagt aan de waarde van de auto.
            Er zaten bij mij ook kringen in de lak als hij zuiver was, nu is hij als een spiegel=) Kostte me wel dikke 300 euro inclusief een waxbeurt, maar ben toch tevreden dat ik het heb laten doen.

Niet zelf aan beginnen zou ik zegen is iets voor ne stielman.
              Er zit ne krak op het forum Olivier v. :salut:

5 reacties aan het bekijken - 16 tot 20 (van in totaal 20)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.