Home › Forum › Porsche Links › polieren
- Dit onderwerp bevat 106 reacties, 46 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 9 jaren, 3 maanden geleden door rossel.
-
MakerDiscussie
-
26 juli 2015 om 21:03
Heeft er hier iemand een adres van iemand die mn wagen degelijk kan polieren? Zwarte cjn.
Heb dit reeds laten uitvoeren bij car en beauty center in kontich en dit is ronduit schandalig gedaan. Zij hebben er blijkbaar gewoon een product waxoyl over gegoten zonder te polieren want elke waskras is nog steeds zichtbaar in de zon.
Graag jullie advies.
Mvg Rudy -
MakerDiscussie
-
ff het topic nog eens doorgenomen.
bij Sven leer je een goede basis. Enkel met zijn producten natuurlijk 😀
Zelf heb ik daar vroeger een cursus gevolgd (toen waren er nog geen cursussen voor de consumenten) deze cursus was firma’s en voor verkooppunten daar heb ik mijn ervaring met een rotary opgedaan. Dat was mijn eerste cursus ergens in 2005 als ik mij niet vergis.
zo’n 5 jaar later heb ik eens een cursus gevolgd van de consumenten, dit was meer om de nieuwe producten eens te leren kennen.zelf gebruik ik een mix van producten, Megiuars, Chemical guys, Dodo Juice, Monello en sinds kort ook Gyeon als het iets meer mag zijn gebruik ik Swissvax 😉
Zwart vind ik persoonlijk een leuk kleur, genoeg gezegd, ik zal enkele foto’s posten, die zeggen maar dan 1000 woorden 😀hier een foto voor de behandeling, na de wasbeurt en het kleien
en hier eentje erna 😀
en hier een verschil links en rechts – zonde de 2 eindlagen
[quote=”TGeert” post=211435]Vandaag nog 2 Porsche drivers overtuigd deel te nemen …
Workshop gaat door bij Meguiar’s
Berlaarbaan 85 – 2860 Sint Katelijne Waver
van: 8uur tot 15uur
Zaterdag 5 september 14 plaatsen.
–
–
–
–Zaterdag 10 Oktober 16 plaatsen.
– stoffels70
– bones
– Krokodile
– floere
– herman911
– TheFab
– Tgeert
– Roosenr
– Rohny
– Iceman
– Jorge[/quote]Vandaag nog 2 Porsche drivers overtuigd deel te nemen …
Workshop gaat door bij Meguiar’s
–
–
–
–Zaterdag 10 Oktober 16 plaatsen.
– stoffels70
– bones
– Krokodile
– floere
– herman911
– TheFab
– Tgeert
– Roosenr
– Rohny
– Iceman[quote=”kintaco” post=211391]Excuses, zolang kan ik me die dagen niet vrij maken dus mezelf verwijderd van de lijst
[quote=”TGeert” post=211352]
deze gaat door bij Meguiar’s
–
–
–
–
–
Zaterdag 10 Oktober 16 plaatsen.
– stoffels70
– bones
– Krokodile
– floere
– herman911
– TheFab
– Tgeert
– Roosenr
[/quote][/quote]Excuses, zolang kan ik me die dagen niet vrij maken dus mezelf verwijderd van de lijst
[quote=”TGeert” post=211352]
–
–
–
–
–
– stoffels70
– bones
– Krokodile
– floere
– herman911
– TheFab
– Tgeert[/quote]Tof initiatief. Ik doe mee.
– Kintaco
–
–
–
–
– stoffels70
– bones
– Krokodile
– floere
– herman911
– TheFab
– Tgeertidd ik werk er al jaren mee en hebben zowel voor professioneel als voor de particuliere vele producten die we op de demo dag kan testen en betasten :drink: je gaat verschieten wat we nog gaan leren !! en hoe makkelijk het gaat ! :first:
starten doen we s’morgens om 8uur tot 15uur :popcorn:
Meguiar’s is op zich ok en voor vele een goede eerste stap. Het is natuurlijk begrijpelijk dat ze hun producten gebruiken en op basis daarvan een stappenplan zullen voorstellen. Op zich hebben ze dezelfde werkwijze / stappen als andere merken, maar het enige waar je even moet op letten is de terminologie. Meguiar’s wijkt daar soms een beetje af van andere merken, wat verwarrend kan zijn, maar dus zeker niet onoverkomelijk.
maar dat is specifiek Meguiar’s ?
of leer je daar ook gewoon algemeen ‘hoe het moet’ en kan je daarna aan de slag met om het even welke producten ?mocht een forumlid (ik ken jullie niet want nog niet lang bezitter van P) zoiets organiseren los van een merkgebonden product,
dan is dat misschien nog interessanter ? of vergis ik me hier ?deze gaat door bij Meguiar’s
– Kintaco
–
–
–
–
– stoffels70
– bones
– Krokodile
– floere
– herman911
– TheFab
–[quote=”Wout_RS” post=211100]Hier ook wel interesse,
altijd leuk om eens anderen bezig te zien en de technieken wat up-to-date te houden.
en met een drankje erbij ‘zoals KoenC het zegt’ is het nog beter[/quote]
Ik ook geïnteresseerd voor zo een dagje !
Ik kan – beroepshalve – voor het bier zorgen…gratis voor alle aanwezigen die dag…wel te verstaan…
(de overschot mogen jullie mee nemen naar huis)Van zodra dit ingepland is (datum/locatie) mogen jullie aan de hand van de deelnemerslijst gaan bestellen:
– pilsbier
– hoog alcohol% / bier met hergisting op de fles
– zoet bier à la kriek
– …Vanaf hoe laat tot hoe laat??? Ook wel zeer geïnteresseerd!
– Kintaco
–
–
–
–
– stoffels70
– bones
– Krokodile
– floere
– herman911
–
–
@herman911: bericht inkopieren gaat het gemakkelijkst met de “quote” knop
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.