polieren

Home Forum Porsche Links polieren

• Maker
    Discussie
  • Heeft er hier iemand een adres van iemand die mn wagen degelijk kan polieren? Zwarte cjn.
    Heb dit reeds laten uitvoeren bij car en beauty center in kontich en dit is ronduit schandalig gedaan. Zij hebben er blijkbaar gewoon een product waxoyl over gegoten zonder te polieren want elke waskras is nog steeds zichtbaar in de zon.
    Graag jullie advies.
    Mvg Rudy

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 106)
    • +1

+1 als agenda het toelaat…

ik heb al eens een dagje gevolgd bij Sven van MEGUIARS.
          Zeer professioneel en kan het iedereen aanraden.

Ook interesse hier :up: :up: :up:

Hier ook wel interesse,

altijd leuk om eens anderen bezig te zien en de technieken wat up-to-date te houden.

en met een drankje erbij ‘zoals KoenC het zegt’ is het nog beter

+1 nooit ‘te oud’ om iets bij te leren 😉

hier ook zeer geïnteresseerd!

Ik wil de “lesgever” wel een auto ter beschikking stellen :engeltje:

Yep via Sven is er op voorzien :coolness: wacht op nog op wat nog vrij is voor 2016 al en data 1 prikken deze zitten snel vol !!!

Very interesting !

Very interesting !

heb al een auto of 4 gepolierd maar wil zeker nog een workshop bijwonen nooit te oud om te leren….

Ik ook als datum en locatie past.

+1 (maar niet in September 😕 )

[quote=”Monza” post=211049]workshop Kunnen we wel regelen 🙂 zal eens kijken voor nog een data die vrij is ? :popcorn:[/quote]

hier ook interesse Monza als de datum mij past kom is zeker ‘ns “kijken”

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 106)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.