polieren

Home Forum Porsche Links polieren

• Maker
    Discussie

• Deglain Rudy
    Deelnemer

Heeft er hier iemand een adres van iemand die mn wagen degelijk kan polieren? Zwarte cjn.
      Heb dit reeds laten uitvoeren bij car en beauty center in kontich en dit is ronduit schandalig gedaan. Zij hebben er blijkbaar gewoon een product waxoyl over gegoten zonder te polieren want elke waskras is nog steeds zichtbaar in de zon.
      Graag jullie advies.
      Mvg Rudy

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 106)
      • Thx

De wagen van mn vrouw? Audi Q5S ze zal lachen moest ik die naar de haaien polieren 🙂

Dank voor uw reactie
            Ik denk eerlijk gezegd dat ze mijn auto zo gedaan hebben want na een regenbui of twee zag je de waskrassen terug beter en beter . Ik heb 345 betaald voor een poetsbeurt meer niet.

De wagen van mn vrouw? Audi Q5S ze zal lachen moest ik die naar de haaien polieren 🙂

Beste
              Bedankt voor uw reactie.
              Je mag me altijd op de hoogte houden hierover want stilaan begrijp ik dat er niet veel echt goede polierders zijn.
              Mvg

Hier zijn we ook verslaafd aan het betere polier- en waxwerk 😉 en idd, je kan zelf met het nodige degelijke materiaal en de juiste producten heel mooie resultaten halen. Even graag als rijden met de Porsche blinken we ze op maar het concours niveau van Wax-it haal ik nog niet.
                En duur… ja, maar dat is uw Porsche ook en dan staat hij dan ook in een staat beter dan nieuw.

roy

Ik heb de mijne bij JDS-spotrepair binnen gedaan zeer tevreden van ! Das ook in Zwevegem.
                  En zeer goed van prijs !

Zoals JV zegt: zelf doen!

En als ge het gerief niet hebt moogt ge altijd langskomen 😉

ken

er zijn er voldoende, Wax-it is tamelijk prijzig als ik het zo hoor, hun resultaat mag er zeker zijn, maar er zijn er ook nog andere die zeker even goed werk leveren.
                      een beetje rondzoeken is de boodschap.

pm-tje verzonden btw 😀

Ik beaam de post van mcs51….
                        :respekt:

Zoals JV zegt, zelf doen ofwel naar iemand die gepassionneerd is.
                          Wax-IT kan ook maar is wel zeer zeer duur!

Zelf ben ik ook ooit eens begonnen met wat producten aan te schaffen en voor je het weet ben je verslaafd aan het poetsen van je wagen.
                          De meeste producten koop ik via webshops alle Carclean, lupusautopfelge,…. zo heb je er vele.

Zelf doen 😉

Je volgt een dag cursus. Ooit is er zelfs zo een dag geweest met dit forum (en was heel plezant).
                            Wat producten aankopen, deftig poliermachine en er een leuk zondagwerkje van maken.
                            Is echt niet moeilijk. En als je er bang van hebt eerst eens oefenen op de wagen van de vrouw.
                            Enige nadeel is dat als familie en vrienden het weten je elke zondag werk gaat hebben.
                            Ondertussen al veel deftige en soms extreem dure bolides in mijn garage zien staan.
                            Buitenkant volledig doen : wassen – clayen – poetskringen verwijderen – lak voeden en waxen.
                            Totaal ongeveer 9 uur werk aan een gemiddelde wagen.
                            Prijzen liggen tussen de 200-300 euro voor een wagen.

Sowieso als je dat laat doen het laten doen door mensen met een passie voor wagens. Dus mensen die dit meer als ene hobby bekijken en niet enkel aan de centen denken. Ik heb ook zo producten van een bekend merk staan. Een dark wax waar elke kras als sneeuw voor de zon verdwijnt. Na enkele poetsbeurten of wat veel regen is die wax weg en zie je terug alle krassen. Is dan ook een ideaal product voor tweedehandswagens in showrooms als nieuw te laten blinken (met aangepast licht zelfs volledig krasvrij). Een wagen naar bedrijven weg doen is weggesmeten geld. En zeker als ze het werk dan nog eens uitbesteden.

PDS

1 adres voor mij !

Antwerp car care !

Hebben klanten met oa Carrera gt, sla, ford gt, verschillende gt3, ferraris …..

En zijn zelfde producten als Wax-iT, wel goedkoper !

Succes

[quote=”Vonheist” post=210821]http://www.wax-it.be[/quote]

+1

ASI

Volgens DEZE draad is er maar één adres 😯
                                  Is trouwens lid van dit forum … …
                                  Je weet dus wat te doen.

Ik heb binnen een weekje een afspraak gepland staan bij Van Beurden voor een beurt.
                                    Blijkbaar zou iemand van een ander bedrijf dit komen doen.
                                    Als je wil kan ik mijn bevindingen wel laten weten.

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 106)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.