polieren

Home Forum Porsche Links polieren

• Maker
    Discussie

• Deglain Rudy
    Deelnemer

Heeft er hier iemand een adres van iemand die mn wagen degelijk kan polieren? Zwarte cjn.
      Heb dit reeds laten uitvoeren bij car en beauty center in kontich en dit is ronduit schandalig gedaan. Zij hebben er blijkbaar gewoon een product waxoyl over gegoten zonder te polieren want elke waskras is nog steeds zichtbaar in de zon.
      Graag jullie advies.
      Mvg Rudy

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 142)
      • Ik volg Olivier’s mening, en thx Ken!

:mrgreen:

[quote=”Adore356″ post=211992]Zaterdag 10 Oktober 16 plaatsen.
          – stoffels70
          – bones
          – Krokodile
          – floere
          – herman911
          – TheFab
          – Tgeert
          – Roosenr
          – Rohny
          – Iceman
          – Jorge
          – FirstP
          – Bladerunner
          – Adore356[/quote]
          – Qiwi

ken

ik sluit mij aan bij OlivierV zijn mening. zelf heb ik ook al wagens gehad die eerder gedaan geweest en soms is dat erg om te zien…
            maar dan enkele uren later het gezicht en de smile van de eigenaar van de wagen te zien, daarvoor doe je het!

verder mooi werk Bert V en Kevincarrera

Zaterdag 10 Oktober 16 plaatsen.
              – stoffels70
              – bones
              – Krokodile
              – floere
              – herman911
              – TheFab
              – Tgeert
              – Roosenr
              – Rohny
              – Iceman
              – Jorge
              – FirstP
              – Bladerunner
              – Adore356

Is er nog een plaats vrij voor 10 oktober ?
                alvast bedankt.

[quote=”Bert V.” post=211810]@Sensa

Werk steeds met producten van 3M, waarom 3M, om dat ik deze producten wekelijks gebruik in mijn job. 😉

Belangrijkste is de juiste stappen volgen, veeeeel geduld hebben en misschien toch ook wel wat ervaring om met een poliermachine om te gaan. :popcorn:

@Peter

Wanneer moet ik dat nog gaan doen zo een workshop geven :think:
                  Kan toch Sven van Meguiar’s zijn job ni gaan afpakken :popcorn:[/quote]

Bert, hoe meer het blinkt hoe meer ik mijn bieraanbod ga moeten verhogen…ik merk het al…
                  Waar ligt jouw breekpunt in bier ? (niet: hoe snel ben je dronken maar eerder: vanaf hoeveel bakken mogen
                  we eens een uurtje privé-les komen volgen ?)

want je levert inderdaad héél erg indrukwekkend werk af…

[quote=”Bert V.” post=211810]@Sensa

Werk steeds met producten van 3M, waarom 3M, om dat ik deze producten wekelijks gebruik in mijn job. 😉

Belangrijkste is de juiste stappen volgen, veeeeel geduld hebben en misschien toch ook wel wat ervaring om met een poliermachine om te gaan. :popcorn:

@Peter

Kan toch Sven van Meguiar’s zijn job ni gaan afpakken :popcorn:[/quote]

Bert, hoe meer het blinkt hoe meer ik mijn bieraanbod ga moeten verhogen…ik merk het al…
                    Waar ligt jouw breekpunt in bier ? (niet: hoe snel ben je dronken maar eerder: vanaf hoeveel bakken mogen
                    we eens een uurtje privé-les komen volgen ?)

want je levert inderdaad héél erg indrukwekkend werk af…

Workshop gaat door bij Meguiar’s
                      Berlaarbaan 85 – 2860 Sint Katelijne Waver
                      van: 8uur tot 15uur

Zaterdag 5 september 14 plaatsen.

– stoffels70
                      – bones
                      – Krokodile
                      – floere
                      – herman911
                      – TheFab
                      – Tgeert
                      – Roosenr
                      – Rohny
                      – Iceman
                      – Jorge
                      – FirstP
                      – Bladerunner

[quote=”OlivierV” post=211705]Ik stel vast dat binnen deze sector vaak zeer veel verschil zit op de kwaliteit van het geleverd werk.

Ik zie in dit topic een aantal keer een schatting van werkuren passeren, inderdaad, sommige wagens (afhankelijk van de staat) kunnen worden afgewerkt op 8 à 9 werkuren. Echter heb ik zeer veel wagens waar ik 20 à 24 werkuren kan tellen op het einde van de rit. Ikzelf doe het met zeer veel passie en enthousiasme en streef graag naar perfectie, vandaar het hogere aantal werkuren. [/quote]Natuurlijk. Laatste wagen die ik pas gedaan heb was ook een volledige zondag dag en groot stuk van de nacht. Als ik dan het uurloon zou berekenen dan is dat peanuts. Maar het blije gezicht van de “klant” en vooral de weeral mond-aan-mond reclame zijn mij veel meer waard. Grote verschil met professionelen : ik beslis zelf of ik een wagen wil doen of niet. Voor mij blijft het een gereglementeerde hobby (en zo heb ik ook soms mooie wagens om te bewonderen). En toegegeven een wagen waar je geen voldoening kunt op halen daar begin ik gewoon niet aan.

@Sensa

@Peter

Kan toch Sven van Meguiar’s zijn job ni gaan afpakken :popcorn:

F

[quote=”Jorge” post=211502][quote=”TGeert” post=211435]Vandaag nog 2 Porsche drivers overtuigd deel te nemen …

Workshop gaat door bij Meguiar’s
                            Berlaarbaan 85 – 2860 Sint Katelijne Waver
                            van: 8uur tot 15uur
                            Zaterdag 5 september 14 plaatsen.

– stoffels70
                            – bones
                            – Krokodile
                            – floere
                            – herman911
                            – TheFab
                            – Tgeert
                            – Roosenr
                            – Rohny
                            – Iceman
                            – Jorge
                            – FirstP
                            [/quote][/quote]

Bert kan jij ook is geen workshop geven 😀
                              Mooi werk en knappe wagen :lekker:

Wim

Mooi resultaat :up:

En goede spullen Bert 😉

Hi Bert,
                                  vooreerst : knap werk!
                                  Kan je wel even voor iemand die dit ook wil kunnen (en hier knarsentandend zit te kijken naar een workshop die georganiseerd wordt en waar die niet naartoe kan wegens andere professionle verplichtingen 👿 👿 👿 ) in het kort uitleggen hoe je zo’n mooi resultaat bekomen hebt!!

Onder het motto “je kan in je jaarlijks verlof niet altijd de haag snoeien”
                                    Vandaag dan ook maar wat aan het spelen geweest met de poliermachine.
                                    Het stappenplan dat ik gevolgd heb, kan je terugvinden in de deur. 😆

DSC_0154.jpg

DSC_0155.jpg

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 142)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.