polieren

Home Forum Porsche Links polieren

• Maker
    Discussie

• Deglain Rudy
    Deelnemer

Heeft er hier iemand een adres van iemand die mn wagen degelijk kan polieren? Zwarte cjn.
      Heb dit reeds laten uitvoeren bij car en beauty center in kontich en dit is ronduit schandalig gedaan. Zij hebben er blijkbaar gewoon een product waxoyl over gegoten zonder te polieren want elke waskras is nog steeds zichtbaar in de zon.
      Graag jullie advies.
      Mvg Rudy

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 142)
      • Yep via Sven is er op voorzien :coolness: wacht op nog op wat nog vrij is voor 2016 al en data 1 prikken deze zitten snel vol !!!

Very interesting !

heb al een auto of 4 gepolierd maar wil zeker nog een workshop bijwonen nooit te oud om te leren….

Ik ook als datum en locatie past.

+1 (maar niet in September 😕 )

[quote=”Monza” post=211049]workshop Kunnen we wel regelen 🙂 zal eens kijken voor nog een data die vrij is ? :popcorn:[/quote]

hier ook interesse Monza als de datum mij past kom is zeker ‘ns “kijken”

[quote=”stoffels70″ post=211019]Ik zou er ook wel aan willen beginnen maar heb er toch wat schrik van. Auto’s zijn allemaal zwart en de meeste detailers vloeken hier op. Misschien kan iemand hier eens ne workshop voor noobs organiseren… Al dan niet tegen een kleine vergoeding.[/quote]Plaats en tijd ontbreekt mij anders zou ik Sven van MEGUIARS vragen. Die zijn workshops zijn plezant om te doen. Zwart is ook geen probleem. Enkel wat meer werk en voorzichtiger zijn om die laatste poetskringen eruit te halen. Morgen brengen ze een zwarte Fer… binnen. Staat al vol met poetskringen en heb de brave man de belofte gedaan dat hij achteraf zijn wagen onder TL-licht maar controleren.

+1

Als de datum past doe ik zeker mee. :drink:

workshop Kunnen we wel regelen 🙂 zal eens kijken voor nog een data die vrij is ? :popcorn:

:up:

ben ik ook wel voor te vinden…

[quote=”stoffels70″ post=211019]Ik zou er ook wel aan willen beginnen maar heb er toch wat schrik van. Auto’s zijn allemaal zwart en de meeste detailers vloeken hier op. Misschien kan iemand hier eens ne workshop voor noobs organiseren… Al dan niet tegen een kleine vergoeding.[/quote]

Ik zou er ook wel aan willen beginnen maar heb er toch wat schrik van. Auto’s zijn allemaal zwart en de meeste detailers vloeken hier op. Misschien kan iemand hier eens ne workshop voor noobs organiseren… Al dan niet tegen een kleine vergoeding.

Koenc Het drankje en de muziek zal ik meebrengen en terwijl mag je de mijne effe polieren he 🙂

Koenc het resultaat dat u bereikt is idd knap

Thx voor de uitgebreide uitleg

15 reacties aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 142)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.