Polieren,simoniseren….

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Polieren,simoniseren….

• Maker
    Discussie
  • Ik heb enkele serieuze krassen op mijn Boxster,weliswaar oppervlakkig(niet tot op de grondlaag).
    Uit ondervinding weet ik dat ik deze kassen niet ga wegkrijgen met de polish die men momenteel verkoopt(turtle wax,Excalibur,ed…),deze zijn enkel goed om een glans te verkrijgen en om eventueel zeer fijne krasjes van bv.car-washborstels te verminderen.
    Ik zou de wagen zelfs helemaal durven polieren met een machine maar moet dan wel de geschikte pasta,polish vinden.
    Hebben jullie enige ervaring met bepaalde produkten,en kan je eventueel iets aanbevelen?
    Is “Commandant nr4 “of de cleaner ervan eventueel goed te gebruiken?

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
    • Op de professionele produkten van Meguiars krijg ik altijd 20% korting bij de Sven….

[quote=”Kustom creations”:3hw7zxmz]korting, sponserschap ?

nu hebde mijn interesse gunther 😆 😆 😆 😆 [/quote]

k zalt u is uitleggen als’k om men matten kom 😆

korting, sponserschap ?

nu hebde mijn interesse gunther 😆 😆 😆 😆

[quote=”Audiotronics”:2xafbz8m][quote=”knoet”:2xafbz8m][quote=”Audiotronics”:2xafbz8m][quote=”Kustom creations”:2xafbz8m]hehe, op tb spam ik ook maar gewoon rond 😆 [/quote]

Blijf ik totaal af. ik heb zelfs geen login. [/quote]

http://www.tuned-belgium.com/forum/prof … le&u=11269

jim de spammer 😆 [/quote]

Damn betrapt 😆 Ik wist dat zelfs niet meer dat ik daar een login had 😯 (dat was waarschijnlijk in mijn startperiode toen ik startte 😉 )[/quote]

de korting op u sponserschap is nog altijd geldig 😉

[quote=”knoet”:l7jsuqnv][quote=”Audiotronics”:l7jsuqnv][quote=”Kustom creations”:l7jsuqnv]hehe, op tb spam ik ook maar gewoon rond 😆 [/quote]

jim de spammer 😆 [/quote]

Damn betrapt 😆 Ik wist dat zelfs niet meer dat ik daar een login had 😯 (dat was waarschijnlijk in mijn startperiode toen ik startte 😉 )

http://www.tuned-belgium.com/forum/viewtopic.php?t=41743

en zo doe ik dat altijd en er wordt niets van gezegd 😀

ik zit daar blijkbaar ook al langer op tb dan dat ik zelf jaren oud ben 😆

[quote=”Audiotronics”:upnjf4yi][quote=”Kustom creations”:upnjf4yi]hehe, op tb spam ik ook maar gewoon rond 😆 [/quote]

jim de spammer 😆

Daarom juist, als je als zaak wil aankopen ga dan rechtstreeks naar sven toe, als particulier moet je bij sven ook niet aankomen want die houd de adviesprijzen aan.

[quote=”Kustom creations”:1jn8z4pw]Op de professionele producten krijg ik net zoveel marge als op de gewone producten en om dan 20% te geven, dan zijn we gratis aant werken en dat hoort vadertje staat niet graag.[/quote]

Daarom dat ik het eerst even aan Sven ging vragen hoe en wat. Want ik veronderstel dat de professionele producten niet dezelfde zijn als in het rek van de tuningliefhebber. Maar als de marges hetzelfde zijn denk ik niet dat de Sven iets positief kan zeggen 🙁

Er is veel verschil in producten en leveranciers. Als je op een GSM 5% korting geeft ben je verlieslatend aan het verkopen, op caraudio kun je met een beetje goede wil van de leverancier wel 20% geven en op bijvoorbeeld een iPod kun je best 0,0% geven (en het factuur niet verkeerd afdrukken want als je dit viermaal moet afdrukken is de iPod met verlies verkocht 😆 )

Op de professionele producten krijg ik net zoveel marge als op de gewone producten en om dan 20% te geven, dan zijn we gratis aant werken en dat hoort vadertje staat niet graag.

[quote=”dixie”:3dntce2u]Een vraagske voor audiotronics:geef jij ook 20% korting op de professionele producten van Meguiars? Zo ja heb je een nieuwe klant..[/quote]

Euh wordt dit gedaan ❓ Ik zal eens bij de Sven van MEGUIARS informeren hoe en wat. Als dit de “normale gang van zaken is” en zoiets mag dan OK. Zal je op de hoogte houden.

Tot nu toe is MEGUIARS één van de nog weinige producten waar de prijs van wordt aanvaard. Op caraudio wordt al snel 10 en 20% gegeven. Die markt is bikkelhard geworden. Je moet al bijna buiten België gaan onderhandelen voor goede aankoopprijzen om te kunnen concurreren.

Een vraagske voor audiotronics:geef jij ook 20% korting op de professionele producten van Meguiars? Zo ja heb je een nieuwe klant..

[quote=”Kustom creations”:s1k34ta1]hehe, op tb spam ik ook maar gewoon rond 😆 [/quote]

Blijf ik totaal af. ik heb zelfs geen login. Al een paar keer een klant gehad die daar zijn uitleg over de winkel en zijn aankoop deed en altijd een dikke ellende mee gehad. Ik vraag zelfs aan klanten die op TB zitten om zeker GEEN reclame of andere dingen te posten. CLEANED daarentegen 😈 (nu wachten op een reactie van de’n Daggie 😆 )

Maar dus voor te polieren en te simoniseren >>> MEGUIARS ❗

hehe, op tb spam ik ook maar gewoon rond 😆

Zijn hier sponsors ❓ Ik wist niet dat zoiets hier kon.
                                  Dat zou ik hier nog durven doen, alleen al voor de fun en omdat het toch een porscheforum is 😉

Al een geluk dat ik zoiets niet op tuned-belgium gezet heb want dan stond de telefoon weeral niet stil van de sponsors en leveranciers om “te bléten” 😆 😆 😆

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 28)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.